Hmm, misschien heb ik dat gewoon gemist toen omdat ik vooringenomen was met betrekking tot Timurquote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het huis had hij juist een heel ander soort gesprekken met de luisteraars aan de telefoon, hij stelde hele andere vragen dan het standaard geneuzel. Waren vaak mooie gesprekken
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.quote:Op zondag 22 december 2019 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in het huis had hij juist een heel ander soort gesprekken met de luisteraars aan de telefoon, hij stelde hele andere vragen dan het standaard geneuzel. Waren vaak mooie gesprekken
Coen kon alleen maar een drive-in showtje doen in dat huis.quote:Op zondag 22 december 2019 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.
https://www.nporadio2.nl/(...)eraar-dave-escaleertquote:Op zondag 22 december 2019 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit ja. Als er iemand niet schijtlollig is dan is het Timur. Schijtlol is makkelijke lachers op je hand willen krijgen. Timur’s humor gaat wel wat dieper dan platte Coen en Sander bierhalgrappen. Ik vind hem een van de fijnste dj’s om naar te luisteren op 2.
Die beller is ook wel een proleet zegquote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
https://www.nporadio2.nl/(...)eraar-dave-escaleert
Timur
Ontzettende kneus dat dat is.
Mensen langs de weg alsof het een stel hardlopers zijn.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Strani het volgende:
Nou, ik moet toegeven dat het dit jaar wel echt weer leuker is dan vorig jaar. Gelukkig hebben ze die gezichtscamera's verwijderd en krijg je nu gewoon degelijke beelden. Met die checkpoints doen ze het ook leuk zo, en het is mooi dat ze nu veel meer mensen hebben meelopen.
Als ze zo doorgaan zie ik het nog wel gebeuren dat je over een paar jaar weer een sliert van een kilometer achter de DJ's hebt lopen.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2019 13:14 schreef Strani het volgende:
Nou, ik moet toegeven dat het dit jaar wel echt weer leuker is dan vorig jaar. Gelukkig hebben ze die gezichtscamera's verwijderd en krijg je nu gewoon degelijke beelden. Met die checkpoints doen ze het ook leuk zo, en het is mooi dat ze nu veel meer mensen hebben meelopen.
Als ze zo doorgaan zie ik het nog wel gebeuren dat je over een paar jaar weer een sliert van een kilometer achter de DJ's hebt lopen.
Haha, preciesquote:Op zondag 22 december 2019 13:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen langs de weg alsof het een stel hardlopers zijn.
Zou leuk zijn inderdaad!quote:Op zondag 22 december 2019 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
Volgend jaar moeten ze eigenlijk een drone-camera fixen zodat je ook shots uit de lucht krijgt
Ja, dat wel. Maar dat wist Timur ook al voordat hij hem opbelde.quote:Op zondag 22 december 2019 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die beller is ook wel een proleet zeg
Het is vooral niet zo chique dat er vrij duidelijk in het gesprek geknipt is om de man nog effe extra slecht neer te zetten, en ik verwacht ook niet dat die beller toestemming heeft gegeven.quote:Op zondag 22 december 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dat wist Timur ook al voordat hij hem opbelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |