Ik bedoelde het niet persé negatief. Je was best leuk achtergrondgeluid vanavond.quote:
En dan heb ik me nog ingehouden!quote:Op dinsdag 24 december 2019 02:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet persé negatief. Je was best leuk achtergrondgeluid vanavond.
Klopt, Anja kan eigenlijk bijna niks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeAnja kan niet zingen. Vraag het @:Strani maar
quote:Op dinsdag 24 december 2019 02:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, Anja kan eigenlijk bijna niks.
Oeh. Straks kan je op afstand nog tweede stem meezingen!quote:Op dinsdag 24 december 2019 02:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan heb ik me nog ingehouden!
Klopt, ik haal mijn eten bij Hoogvliet.quote:Op maandag 23 december 2019 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
@:NoPicNic is het er vast niet mee eens...
Goed goed. Vakantie. Heerlijk. En met u? Gaan we binnenkort nog trouwen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
KreaHoe gaat het met jou? Jij ook fijne dagen
[..]![]()
Van welke Hyves-pagina heb je die gehaald?quote:
Fijnquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed goed. Vakantie. Heerlijk. En met u? Gaan we binnenkort nog trouwen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Succes! Wat ga je maken?quote:
Æmeskø j½ ńû m½tm½tquote:
Daarom ga ik nooit trouwen, dan kan je ook niet scheiden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:47 schreef Cee het volgende:
Ik lees net dat Ieva Maskimaskimouseketeer (Litouwen 2018) gaat scheiden, ben alle hoop in de liefde verloren nu.![]()
MAAR HEY BIJNA VAKANTIE YES YES
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |