Nee Wilfred met die Schindler was niks mis mee ouwe reus. Mensjes kregen ook pannetjes enz he, is toch goed.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Treintje natspuiten om die joden te pesten maar ze hadden het gewoon warm weejewel.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Treintje natspuiten om die joden te pesten maar ze hadden het gewoon warm weejewel.
Als je nu besteld, krijg je GRATIS FLIGHTS.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
Ik zou Tatjana nu nog kiezen in plaats van Sylvana. MILFED
Sensi en Sylvana maken geluiden met hun schaamlippen, heerlijk hoor ouwe reus.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
In principe kan AZ nog helemaal inzakken en Ajax heeft de komende tijd ook nog wel wat personele problemen die punten kunnen kosten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:25 schreef Doevelaer het volgende:
Zul je zien dat Feyenoord ook nog kampioen wordt straks.![]()
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa dit wordt spannend
[..]
In principe kan AZ nog helemaal inzakken en Ajax heeft de komende tijd ook nog wel wat personele problemen die punten kunnen kosten.
Maar ja, Feyenoord
Houdt toch op. Feyenoord moet zich focussen op top 5quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa dit wordt spannend
[..]
In principe kan AZ nog helemaal inzakken en Ajax heeft de komende tijd ook nog wel wat personele problemen die punten kunnen kosten.
Maar ja, Feyenoord
Blind ook voorgoed weg?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa dit wordt spannend
[..]
Maar ja, Feyenoord
Je was stellig dat Asada niet meer ging winnen.quote:
Hej Jelle hier. Kan zij ook shirts voor mij maken? Moet ik een foto van mijn lichaam maken zodat zij ze op maat kan maken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zjak ook met zijn mokerlelijke zogenaamde DARTS SHIRTSDie zijn gehandicapte dochter heeft ontworpen
Ik zag het somber voor hem in, dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je was stellig dat Asada niet meer ging winnen.
Zal niet voorgoed zijn maar wel even duren. Ajax heeft een centrale verdediger nodig.quote:
Grap slaat niet aan. Dat meisje mankeerde namelijk geen donder. Nogmaals proberen Ton Kas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hej Jelle hier. Kan zij ook shirts voor mij maken? Moet ik een foto van mijn lichaam maken zodat zij ze op maat kan maken?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een paar maanden weg verwacht ik.
quote:ikweethetookniet
En dat is gelukt zonder de analyse van Don de Winter die Nouri zo goed geholpen had
Ton kas heeft humorquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grap slaat niet aan. Dat meisje mankeerde namelijk geen donder. Nogmaals proberen Ton Kas.
Fijne dag ouwe reusquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
Fijne zaterdag maestro.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik duik ook de kantine in, allenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
lolwattwitter:CeballosSimply twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 13:58:48laura woods has just eaten a banana an everyones cheering everytime its hit her mouth #lovethedarts https://t.co/ElB3WbRs3A reageer retweet
Goede gozer, niet mee spotten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speciaal voor LordVoldermort. Geergod
[ afbeelding ]
Die heeft een bijzonder erotische blik in haar ogenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
Minderjarig tijdens het eerste seizoen That 70s show
[..]
Ik zag gisteren nog een Koreanenfilm en daar deden ze dit ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
Asada buigt altijd voor de wedstrijd. Deden ze in de Jappenkampen altijd genot.
[ afbeelding ]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven gevenquote:
Fijne Ovendagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Hou je veilig!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Ik draai nu al de hele dag: It's Christmas on the Dancefloor van Ome Geerquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ga wat nuttigs doen met je leven, Brown.
Tien seconden met je gebalde vuistjes omdat je je eigen leg houdt.
Uiteraard. Brexitgoden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Brown voor de Brexit hebben gestemd?
Ik hoop iig vandaag op een Brexitquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Wel sjieke SMEG apparaten in zn huisquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
Idd, waarom heeft hij uberhaupt stemrechtquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
Ik had vroeger een leraar Duits die met een stuiterbal liep te kloten tijdens toetsen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Brown met zn imaginaire stuiterballetje voor z’n beurt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
This is the great Niels from Lelystad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Niels denkt dat ie massaal herkend wordt in Ellie Pellie
De jeugd walgt van hem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
Hij investeert als een amateurquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
ALTIJD TEGEN MIJ
Until we score.quote:
Verliezen van Glen Moody bepaalt wel je legacy binnen het darten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokerdun tegenwoordig met zijn flaporen allen.
Lekker action figures kopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij investeert als een amateur
Wat een enorm dik kind.quote:
DICKIE GAAT HET DOEN JAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stoeltje staat al klaar op de Coolsingel.
PSV al ingestort, Ajax op het randje, nu AZ en Willem II nog en daar gaan we weer JAAAAAAAAAAAA.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je zal nog eerder een feestende van Barneveld zien die van zichzelf houd dan dat.
onlogisch aan de beademingquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DICKIE GAAT HET DOEN JAAAAAAAAAA
Senesi voor 70 miljoen naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
onlogisch aan de beademing
twitter:RitsdeBoer twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 13:34:25Het is vandaag een belangrijke WK dag voor mij omdat ik een fan ben van Ryan Searle en hij vanmiddag tegen Steve West speelt. Ik hoop dat Searle vandaag beter zijn dubbels uitgooi en hij zo een ronde verder komt. #rtl7darts reageer retweet
Denken dat Co Stompe Junior obesitas heeftquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Gros van die jonge spelers heeft al op z'n 18e morbide obesitas
Oké Rits, dank je.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:00 schreef wimderon het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 13:34:25Het is vandaag een belangrijke WK dag voor mij omdat ik een fan ben van Ryan Searle en hij vanmiddag tegen Steve West speelt. Ik hoop dat Searle vandaag beter zijn dubbels uitgooi en hij zo een ronde verder komt. #rtl7darts reageer retweet
Dat hij nòg lelijker is dan z'n vader is echt een prestatiequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Co Stompe Junior obesitas heeft
[ afbeelding ]
Kellett zette zijn pijlen in een koelkast, #genot.quote:
koelkast gesponsordquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kellett zette zijn pijlen in een koelkast, #genot.
Het gaat altijd wel mis als vGerwen de knappere van de twee is op een fotoquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denken dat Co Stompe Junior obesitas heeft
[ afbeelding ]
Kellett is een autistische debielquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kellett zette zijn pijlen in een koelkast, #genot.
Hoe zou het met hem gaan?quote:
Sinisterra voor 50 miljoen naar Bayern Münchenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Senesi voor 70 miljoen naar Real Madrid.
De Zwaan zoals ik al eerder zei.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kim Huybrechts
31. Danny Noppert
Nico Kurz
Luke Humphries
7. Peter Wright
Seigo Asada
10. Dave Chisnall
23. Jeffrey de Zwaan
Hier komt een halve finalist uit.
Swanquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kim Huybrechts
31. Danny Noppert
Nico Kurz
Luke Humphries
7. Peter Wright
Seigo Asada
10. Dave Chisnall
23. Jeffrey de Zwaan
twitter:64b295dd5e2e473 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 15:06:05@rtl7darts Hij zeurt altijd, het is z'n rug en nu weer z'n knie. Ik heb een incomplete dwarslaesie en zeur ook niet over de pijn die ik heb en blijf ook gewoon darten. reageer retweet
Dit is een leuk schema wanneer Chisnall eruit ligt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kim Huybrechts
31. Danny Noppert
Nico Kurz
Luke Humphries
7. Peter Wright
Seigo Asada
10. Dave Chisnall
23. Jeffrey de Zwaan
Chizzy #believequote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kim Huybrechts
31. Danny Noppert
Nico Kurz
Luke Humphries
7. Peter Wright
Seigo Asada
10. Dave Chisnall
23. Jeffrey de Zwaan
Niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:07 schreef El-Stinho het volgende:
Kim Huybrechts
31. Danny Noppert
Nico Kurz
Luke Humphries
7. Peter Wright
Seigo Asada
10. Dave Chisnall
23. Jeffrey de Zwaan
Incompleet. Wanneer gaan ze die dwarslaesie compleet maken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:08 schreef Zipportal het volgende:
twitter:64b295dd5e2e473 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 15:06:05@:rtl7darts Hij zeurt altijd, het is z'n rug en nu weer z'n knie. Ik heb een incomplete dwarslaesie en zeur ook niet over de pijn die ik heb en blijf ook gewoon darten. reageer retweet
64b295dd5e2e473 bedankt!quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:08 schreef Zipportal het volgende:
twitter:64b295dd5e2e473 twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 15:06:05@:rtl7darts Hij zeurt altijd, het is z'n rug en nu weer z'n knie. Ik heb een incomplete dwarslaesie en zeur ook niet over de pijn die ik heb en blijf ook gewoon darten. reageer retweet
Dat ga jij hem nu vragen op Twitter.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Incompleet. Wanneer gaan ze die dwarslaesie compleet maken?
Leuke fake-account van de RTL-stagiair.twitter:VleensjePeter twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 14:44:30@rtl7darts Ik kan helaas geen bewijsje erbij doen vanwege de belachelijk slechte WiFi hier, maar ik zit lekker te luisteren vanuit Sao Tome and Principe! #ForzaAsada reageer retweet
Ik heb enkel Grindr op de telefoon allen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat ga jij hem nu vragen op Twitter.
halve nederlanderquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaat hij echt West tegen Searle hypen ...
Ligt dat in Europa? Kan je er met euro’s betalen?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef wimderon het volgende:
Leuke fake-account van de RTL-stagiair.twitter:VleensjePeter twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 14:44:30@:rtl7darts Ik kan helaas geen bewijsje erbij doen vanwege de belachelijk slechte WiFi hier, maar ik zit lekker te luisteren vanuit Sao Tome and Principe! #ForzaAsada reageer retweet
Dan ga ik lekker naar de snackbar ofzoquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaat hij echt West tegen Searle hypen ...
Goh.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan ga ik lekker naar de snackbar ofzo
Humphries v Chisnall/De Zwaan zou wel een leuke kwartfinale zijn.quote:
Ik heb net nog even gemasturbeerd voor ik inschakelde halverwege de eerste partij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Best een leuk kwart, ja. Maar ik vroeg om jullie meningen (lol).quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo gek toch?
Paar jaar geleden nog die Jamie Lewis halve finalist. Genot was dat.
Picsquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb net nog even gemasturbeerd voor ik inschakelde halverwege de eerste partij.
Dan ga ik niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik heb net nog even gemasturbeerd voor ik inschakelde halverwege de eerste partij.
VIES DIKquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:
twitter:13Goes twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 21:38:23@rtl7darts Ik zal jullie wel ff helpen #rtl7darts https://t.co/RURTxSR6bC reageer retweet
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
King gaat naar de achtste finales aan deze pot te zien (en stiekem ook al vooraf deze pot).
Niets mis met King.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Que?quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik kijk vanuit Alrecht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
BLACKED en KROMME NEKKED
Ben het niet met je eens. Persoonlijk niet natuurlijk, vond hem ook bij de ET’s een prettige commentator. Ik vind zijn wedstrijden vaak echter moeizaam ogen.quote:
King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goedquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Persoonlijk niet natuurlijk, vond hem ook bij de ET’s een prettige commentator. Ik vind zijn wedstrijden vaak echter moeizaam ogen.
Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goed
Dit jaar nog rustig op Matchplay, Grand Prix en PC Finals kwartfinale; lekker man.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goed
King heeft - mede dankzij zijn worp - ontzettend veel talent. Gooit zo makkelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.
Net als vorig jaar 19e geseed op het WK.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.
Paar Rennies erin genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je het podium op moest net na je lunch van 35 hamburgers?
DECEMBERKALENDEREDquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je het podium op moest net na je lunch van 35 hamburgers?
Je moet eens in de categorie lingerie kijken op AliExpress. Dames maken foto's als ze het aantrekken, genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Wanneer gaan mensen de gezellige huiskamer foto's weer opsturen naar RTL
Boahhh, zo even gluren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens in de categorie lingerie kijken op AliExpress. Dames maken foto's als ze het aantrekken, genot.
Meestal rond de halve finale/finale.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Wanneer gaan mensen de gezellige huiskamer foto's weer opsturen naar RTL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |