Blind ook voorgoed weg?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaa dit wordt spannend
[..]
In principe kan AZ nog helemaal inzakken en Ajax heeft de komende tijd ook nog wel wat personele problemen die punten kunnen kosten.
Maar ja, Feyenoord
Je was stellig dat Asada niet meer ging winnen.quote:
Hej Jelle hier. Kan zij ook shirts voor mij maken? Moet ik een foto van mijn lichaam maken zodat zij ze op maat kan maken?quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:29 schreef Poepz0r het volgende:
Zjak ook met zijn mokerlelijke zogenaamde DARTS SHIRTSDie zijn gehandicapte dochter heeft ontworpen
Ik zag het somber voor hem in, dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je was stellig dat Asada niet meer ging winnen.
Zal niet voorgoed zijn maar wel even duren. Ajax heeft een centrale verdediger nodig.quote:
Grap slaat niet aan. Dat meisje mankeerde namelijk geen donder. Nogmaals proberen Ton Kas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hej Jelle hier. Kan zij ook shirts voor mij maken? Moet ik een foto van mijn lichaam maken zodat zij ze op maat kan maken?
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een paar maanden weg verwacht ik.
quote:ikweethetookniet
En dat is gelukt zonder de analyse van Don de Winter die Nouri zo goed geholpen had
Ton kas heeft humorquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grap slaat niet aan. Dat meisje mankeerde namelijk geen donder. Nogmaals proberen Ton Kas.
Fijne dag ouwe reusquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
Fijne zaterdag maestro.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |