Ik kijk vanuit Alrecht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
BLACKED en KROMME NEKKED

Ben het niet met je eens. Persoonlijk niet natuurlijk, vond hem ook bij de ET’s een prettige commentator. Ik vind zijn wedstrijden vaak echter moeizaam ogen.quote:

King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goedquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens. Persoonlijk niet natuurlijk, vond hem ook bij de ET’s een prettige commentator. Ik vind zijn wedstrijden vaak echter moeizaam ogen.

Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goed

Dit jaar nog rustig op Matchplay, Grand Prix en PC Finals kwartfinale; lekker man.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
King gooit als enige (met Beaton) al 25 jaar in de top bij beide bonden. Dan ben je uitzonderlijk goed

King heeft - mede dankzij zijn worp - ontzettend veel talent. Gooit zo makkelijk.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.

Net als vorig jaar 19e geseed op het WK.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm knap. Is volgens mij dit jaar zelfs gestegen op de ranglijst. Is ook een stuk beter op majors dan Beaton.

Paar Rennies erin genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je het podium op moest net na je lunch van 35 hamburgers?

DECEMBERKALENDEREDquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoe zou jij je voelen als je het podium op moest net na je lunch van 35 hamburgers?

Je moet eens in de categorie lingerie kijken op AliExpress. Dames maken foto's als ze het aantrekken, genot.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Wanneer gaan mensen de gezellige huiskamer foto's weer opsturen naar RTL

Boahhh, zo even gluren.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet eens in de categorie lingerie kijken op AliExpress. Dames maken foto's als ze het aantrekken, genot.

Meestal rond de halve finale/finale.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Wanneer gaan mensen de gezellige huiskamer foto's weer opsturen naar RTL

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |