Ik duik ook de kantine in, allenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
lolwattwitter:CeballosSimply twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 13:58:48laura woods has just eaten a banana an everyones cheering everytime its hit her mouth #lovethedarts https://t.co/ElB3WbRs3A reageer retweet
Goede gozer, niet mee spotten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speciaal voor LordVoldermort. Geergod
[ afbeelding ]
Die heeft een bijzonder erotische blik in haar ogenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:35 schreef Doevelaer het volgende:
Minderjarig tijdens het eerste seizoen That 70s show
[..]
Ik zag gisteren nog een Koreanenfilm en daar deden ze dit ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
Asada buigt altijd voor de wedstrijd. Deden ze in de Jappenkampen altijd genot.
[ afbeelding ]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven gevenquote:
Fijne Ovendagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Hou je veilig!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Ik draai nu al de hele dag: It's Christmas on the Dancefloor van Ome Geerquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ga wat nuttigs doen met je leven, Brown.
Tien seconden met je gebalde vuistjes omdat je je eigen leg houdt.
Uiteraard. Brexitgoden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Brown voor de Brexit hebben gestemd?
Ik hoop iig vandaag op een Brexitquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Wel sjieke SMEG apparaten in zn huisquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
Idd, waarom heeft hij uberhaupt stemrechtquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |