Ik had vroeger een leraar Duits die met een stuiterbal liep te kloten tijdens toetsen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Brown met zn imaginaire stuiterballetje voor z’n beurt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
This is the great Niels from Lelystad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Niels denkt dat ie massaal herkend wordt in Ellie Pellie
De jeugd walgt van hem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
Hij investeert als een amateurquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
ALTIJD TEGEN MIJ
Until we score.quote:
Verliezen van Glen Moody bepaalt wel je legacy binnen het darten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mokerdun tegenwoordig met zijn flaporen allen.
Lekker action figures kopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:46 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hij investeert als een amateur
Wat een enorm dik kind.quote:
DICKIE GAAT HET DOEN JAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Stoeltje staat al klaar op de Coolsingel.
PSV al ingestort, Ajax op het randje, nu AZ en Willem II nog en daar gaan we weer JAAAAAAAAAAAA.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je zal nog eerder een feestende van Barneveld zien die van zichzelf houd dan dat.
onlogisch aan de beademingquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
DICKIE GAAT HET DOEN JAAAAAAAAAA
Senesi voor 70 miljoen naar Real Madrid.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
onlogisch aan de beademing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |