Fijne Ovendagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Hou je veilig!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben weg mensjes, fijne zaterdag allen.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heb vanochtend om 10 uur even de Hitlerspeech heel hard aangezet, want een of andere imbeciel met de regiokrant belde aan. Hij was meteen weg en heb niks hoeven geven![]()
Ik draai nu al de hele dag: It's Christmas on the Dancefloor van Ome Geerquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:38 schreef El-Stinho het volgende:
Ga wat nuttigs doen met je leven, Brown.
Tien seconden met je gebalde vuistjes omdat je je eigen leg houdt.
Uiteraard. Brexitgoden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Zou Brown voor de Brexit hebben gestemd?
Ik hoop iig vandaag op een Brexitquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Wel sjieke SMEG apparaten in zn huisquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
Idd, waarom heeft hij uberhaupt stemrechtquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brown is te dom om überhaupt zo’n stembiljet te kunnen invullen.
Ik had vroeger een leraar Duits die met een stuiterbal liep te kloten tijdens toetsen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Brown met zn imaginaire stuiterballetje voor z’n beurt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
This is the great Niels from Lelystad.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Szura het volgende:
Niels denkt dat ie massaal herkend wordt in Ellie Pellie
De jeugd walgt van hem.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
Toch kan Van Barneveld ook nog direct bij de sport betrokken blijven. Hij denkt eraan een dartsschool op te richten, maar ook om weer in talenten te investeren. Hij deed het eerder. Bijvoorbeeld in Jeffrey de Zwaan, al was dat geen succes. Hoewel de 23-jarige Leidschendammer een veelbelovende darter is, kwam dat er pas uit toen hij een ander management kreeg. Van Barneveld noemt het ook een ‘tricky’ bezigheid. ,,Ik kan zeggen: ‘Ik betaal alles voor jou en vijftig procent van wat je gaat verdienen, sta je aan mij af.’ Dat gaat vaak zo bij jonge gasten, maar als ze niks winnen is het voor niks. Ik heb er dus niets aan verdiend, zal je altijd zien.”
ALTIJD TEGEN MIJ
Hij investeert als een amateurquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
ALTIJD TEGEN MIJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |