Gewoon pure frustraties omdat ze diep van binnen weten dat Rico Beast Badr helemaal de tering in slaat met 3 stotenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ook al wint Badr dan kan dat tuig zich nog niet normaal gedragen
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.
20:00 begint de uitzending op veronica. Het gevecht van Rico en Badr is tussen 22:00 en 00:00 ergens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
Als je 20 van die rotapen over je heen krijgt dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:01 schreef Ferdii het volgende:
ga lachen als badr na 5 seconden een highkick op zijn stoeptegel kop krijgt en direct KO gaat
WTF?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
In centrum net al wat opstootjes gezien. Inclusief steken.
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Niet dat ik heb gezien in ieder geval. Voor de goede orde, ik ben geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel mee![]()
Veel plezier
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Dries zal er niet per toeval hebben gelopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.
In het gebouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:45 schreef Sigaartje het volgende:
Dank je voor de waarschuwing bro
Ik pak mijn honkbalknuppel alvast.
Wie is die Badder eigenlijk?
Precies, dus pinnende opa's en oma's zijn weer de sjaak.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
Dit bericht veroorzaakt de rellen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Haha daar was ik bij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dit bericht veroorzaakt de rellen.
Selffullfilling prophecy
Dit gebeurde in 1990 toen journalisten bij de grens in Kerkrade vóór een voetbalwedstrijd aankondigden: "Er konden wel eens rellen komen vanavond".
En dus kwamen er rellen.....
Dat kenmerkt ook weer het stompzinnige van het tegen elkaar opfokken van groepen mensen (Nederlanders - Marokkanen) en destijds (Nederlanders - Duitsers).quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha daar was ik bij..
Pica'squote:Op zaterdag 21 december 2019 19:25 schreef Atak het volgende:
Jullie weten niet wat jullie missen. Hahah.
Je hebt voorspeldquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik lees de samenvatting wel.
Badr breekt vast z'n arm of voet.
Slechts 50k?quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Haha. Nu kunnen ze een derde pot doen voor 50.000 mensen. Ka-tjing!
Kun je weer aardig wat drugs voor kopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Mocros kunnen alleen in groepjes en laf met messenquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Badr die jankt als een klein wijf hahahahhaha
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik lees de samenvatting wel.
Badr breekt vast z'n arm of voet.
Duh daar doen ze het voorquote:Op zaterdag 21 december 2019 23:17 schreef nogeenoudebekende het volgende:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:41 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Noem eens 6 getallen tussen de 1 en 45...
Dank. Ik hou je op de hoogte.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
3 - 7 - 16 - 29 - 35 - 42
Ok dankjewel voor je bijdrage.quote:Op zaterdag 21 december 2019 23:37 schreef Kiid het volgende:
Volgende keer moet Badr maar vragen of hij zijn rel apen mee de ring in mag nemen. Marokkanen zijn gewend om het gevecht aan te gaan met een zware overtal dus een 1 op 1 gaan ze nooit winnen
het is ook zo een watjequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Geed!!! Minder minder minder minderquote:Op zondag 22 december 2019 00:25 schreef Geerd het volgende:
Heeft die kleine plathooft weer verloren ??
Heeft inderdaad niet dezelfde bloedgroep als Rico; eerst maandenlang stoer lopen doen en dan en publiek zitten janken als een mietjequote:Op zaterdag 21 december 2019 23:21 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op zondag 22 december 2019 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er nog rellen geweest of was men collectief geblesseerd?
Of men heeft zich gewoon gedragen...quote:Op zondag 22 december 2019 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Zijn er nog rellen geweest of was men collectief geblesseerd?
Badr Is Lamquote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef epicbeardman het volgende:
Daar ging Badr alweer.
Wat betekend Bad ook al weer, slecht. Oja.
na 10 klappen van Rico denkt Badr telkens hoe kom ik nu snel de ring uit,quote:Op zaterdag 21 december 2019 22:59 schreef epicbeardman het volgende:
Daar ging Badr alweer.
Wat betekend Bad ook al weer, slecht. Oja.
Hij kon het gewoon niet aan dus ?quote:Op zondag 22 december 2019 16:22 schreef Tengano het volgende:
Heeft iemand nog meegekregen dat die coach van Rico in de ring tegen hem zei dat dit de tweede keer is dat ie in de maling wordt genomen.
Doktersrapport zou verplicht moeten zijn om te kijken of hij ook echt een blessure heeft opgelopen.quote:Op zondag 22 december 2019 16:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
na 10 klappen van Rico denkt Badr telkens hoe kom ik nu snel de ring uit,
Het is ook een echte Marok he , Bah , schijtlijster
quote:Op zondag 22 december 2019 16:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Doktersrapport zou verplicht moeten zijn om te kijken of hij ook echt een blessure heeft opgelopen.
Badr verzint nog wel iets; laat dat maar aan Badr over.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:54 schreef Tengano het volgende:
Ben wel benieuwd met welk smoesje Badr komt nadat ie verloren heeft.
lolquote:Op zondag 22 december 2019 20:22 schreef Atak het volgende:
https://twitter.com/oh_oh_denhaag/status/1208750164044845059?s=21
Tja blijft toch een buitenlandse truc, zwendelen.quote:Op zondag 22 december 2019 20:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan ben je wel een oen als je nog een keer voor een kaartje betaald.
Als je goede tickets had vielen de aantal Marokkanen wel mee hoor.quote:Op zondag 22 december 2019 21:48 schreef smeerpijp. het volgende:
Complete onzin, was erbij, sfeer was top, wel groot Marokkaans publiek inderdaad
Wat ik ze oo moet nageven, mocroś staan wel achter hun mensen! Veeeeel meer support vanuit het publiek dan bij Nederlanders. Jammer is dat
Golden circle (sectie 3) , dat kan wel het verschil hebben gemaakt jaquote:Op zondag 22 december 2019 22:08 schreef Atak het volgende:
[..]
Als je goede tickets had vielen de aantal Marokkanen wel mee hoor.
Bij goedkope tickets zit je inderdaad in het aso-vak.
Dan kan je beter thuis zitten mang.quote:Op zondag 22 december 2019 22:28 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
Golden circle (sectie 3) , dat kan wel het verschil hebben gemaakt jaAlsnog redelijk veel Marokkanen / buitenlanders
We zaten praktisch naast de ring manquote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan kan je beter thuis zitten mang.
Zelfs die grote beeldschermen doen je dat niet goed.
Hoeveel had je betaald dan?quote:Op zondag 22 december 2019 22:39 schreef smeerpijp. het volgende:
[..]
We zaten praktisch naast de ring man
Een kleine greep uit deze topic in het begin.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Marokkos doen precies niks als het erop aankomt.
quote:Ook al wint Badr dan kan dat tuig zich nog niet normaal gedragen
Badr wint -> rellen
Badr verliest -> rellen
Nou, hopen dan maar dat de politie wat extra kogels meeneemt om deze anti-Nederlandse en anti-Westerse ratten neer te schieten als ze (te) gewelddadig worden.
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.
Nou dat wordt oorlog dan, want Rico gaat het langer volhouden.
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel mee
Veel plezier
2.3% teveelquote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:09 schreef Salvad0R het volgende:
391 088 (2017) (2,3% van de Nederlandse bevolking)
mwoah.
Goh die gaan ook echt netjes op een bankje zitten bij de aldi met hun platte achterhoofden..quote:
in principe is onvindbaar worden voor de overheid niet moeilijk, je moet gewoon nergens ingeschreven staan.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Goh die gaan ook echt netjes op een bankje zitten bij de aldi met hun platte achterhoofden..
Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die jatten gewoon alles bij elkaar...quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:25 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
in principe is onvindbaar worden voor de overheid niet moeilijk, je moet gewoon nergens ingeschreven staan.
maarja. Dan heb je geen uitkering, geen toeslagen, uiteindelijk verloopt je identificatie, bankpas, e.d. en dan ben je harder genaaid als voorheen.
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 13:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die jatten gewoon alles bij elkaar...
Waarom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |