Gewoon pure frustraties omdat ze diep van binnen weten dat Rico Beast Badr helemaal de tering in slaat met 3 stotenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ook al wint Badr dan kan dat tuig zich nog niet normaal gedragen
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.
20:00 begint de uitzending op veronica. Het gevecht van Rico en Badr is tussen 22:00 en 00:00 ergens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
Als je 20 van die rotapen over je heen krijgt dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |