Gewoon pure frustraties omdat ze diep van binnen weten dat Rico Beast Badr helemaal de tering in slaat met 3 stotenquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ook al wint Badr dan kan dat tuig zich nog niet normaal gedragen
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchenquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:14 schreef Atak het volgende:
[..]
Die gasten zijn op zoek naar iemand met een grote bek en hem slaan ze dan finaal in elkaar dus ik zou maar uitkijken.
20:00 begint de uitzending op veronica. Het gevecht van Rico en Badr is tussen 22:00 en 00:00 ergens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:28 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
hoe laat is dat geintje want ik moet de stad nog in voor een happie eten?
Als je 20 van die rotapen over je heen krijgt dan piep je wel anders.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:01 schreef Ferdii het volgende:
ga lachen als badr na 5 seconden een highkick op zijn stoeptegel kop krijgt en direct KO gaat
WTF?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
In centrum net al wat opstootjes gezien. Inclusief steken.
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Niet dat ik heb gezien in ieder geval. Voor de goede orde, ik ben geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel mee![]()
Veel plezier
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Dries zal er niet per toeval hebben gelopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.
In het gebouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:45 schreef Sigaartje het volgende:
Dank je voor de waarschuwing bro
Ik pak mijn honkbalknuppel alvast.
Wie is die Badder eigenlijk?
Precies, dus pinnende opa's en oma's zijn weer de sjaak.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
Dit bericht veroorzaakt de rellen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Haha daar was ik bij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dit bericht veroorzaakt de rellen.
Selffullfilling prophecy
Dit gebeurde in 1990 toen journalisten bij de grens in Kerkrade vóór een voetbalwedstrijd aankondigden: "Er konden wel eens rellen komen vanavond".
En dus kwamen er rellen.....
Dat kenmerkt ook weer het stompzinnige van het tegen elkaar opfokken van groepen mensen (Nederlanders - Marokkanen) en destijds (Nederlanders - Duitsers).quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha daar was ik bij..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |