quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:01 schreef Ferdii het volgende:
ga lachen als badr na 5 seconden een highkick op zijn stoeptegel kop krijgt en direct KO gaat
WTF?!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
In centrum net al wat opstootjes gezien. Inclusief steken.
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel meequote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Niet dat ik heb gezien in ieder geval. Voor de goede orde, ik ben geen Marokkaan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:16 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nog geen winkels leeggeplunderd met kapmessen? Dan valt het wel mee![]()
Veel plezier
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:13 schreef Iamaclown het volgende:
Dries zal er niet per toeval hebben gelopen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Is wel sneu als Dries nu bij de intensive ligt met een mes tussen de ribben.
In het gebouw.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:45 schreef Sigaartje het volgende:
Dank je voor de waarschuwing bro
Ik pak mijn honkbalknuppel alvast.
Wie is die Badder eigenlijk?
Precies, dus pinnende opa's en oma's zijn weer de sjaak.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:20 schreef Dries4Ever het volgende:
haha nee hoor, ze zoeken juist easy targets die niets terug durven doen en die ze sucker punchen
Dit bericht veroorzaakt de rellen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:00 schreef Atak het volgende:
Dat is wat ik gehoord heb. Ze zeggen dat de tatta’s beter vaseline gaan meenemen. GelreDome kan vandaag zomaar in een slachtveld veranderen vandaag.
Haha daar was ik bij.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Dit bericht veroorzaakt de rellen.
Selffullfilling prophecy
Dit gebeurde in 1990 toen journalisten bij de grens in Kerkrade vóór een voetbalwedstrijd aankondigden: "Er konden wel eens rellen komen vanavond".
En dus kwamen er rellen.....
Dat kenmerkt ook weer het stompzinnige van het tegen elkaar opfokken van groepen mensen (Nederlanders - Marokkanen) en destijds (Nederlanders - Duitsers).quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:47 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Haha daar was ik bij..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |