En het midden dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Eerst de onderkant en dan de bovenkant.
Wat was de boodschap? @wimderontwitter:VanDerKloor twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:09:57Het korte doch strenge hoorcollege van professor doctorandus T. Dumoulin over ketonen was - de flashy filmpjes en aankondigingen ten spijt - toch wel het hoogtepunt van de Jumbo-Visma-presentatie. reageer retweet
https://nos.nl/video/2315(...)en-voor-vertrek.htmlquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef showtimer het volgende:
Wat was de boodschap? @:wimderontwitter:VanDerKloor twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:09:57Het korte doch strenge hoorcollege van professor doctorandus T. Dumoulin over ketonen was - de flashy filmpjes en aankondigingen ten spijt - toch wel het hoogtepunt van de Jumbo-Visma-presentatie. reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:39 schreef showtimer het volgende:
Wat was de boodschap? @:wimderontwitter:VanDerKloor twitterde op vrijdag 20-12-2019 om 17:09:57Het korte doch strenge hoorcollege van professor doctorandus T. Dumoulin over ketonen was - de flashy filmpjes en aankondigingen ten spijt - toch wel het hoogtepunt van de Jumbo-Visma-presentatie. reageer retweet
quote:
quote:Als hij een vraag krijgt over 'omstreden' ketonen (een legaal middel dat prestatiebevorderend werkt) komt Dumoulin ouderwets op stoom: „En nu ga ik jullie eens een college geven over die dingen, want ik word er schijtziek van dat daar zoveel onzin over geschreven wordt.
Ben geen @Sjoerd102, maar oordeel zelf maar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 00:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]![]()
Rest ook de moeite @:Sjoerd102?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 06:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ben geen @:Sjoerd102, maar oordeel zelf maar.Dank je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het wel een beetje gehad met die Jumbo documentaires over grote rondes maar deze vond ik zeer de moeite waard.quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Mansjester het volgende:
Net die docu over Roglic gezien. Best een toffe gast
Had hem saaier verwacht.
Yepp, laatste helft gezien.quote:Op zondag 29 december 2019 12:06 schreef Mansjester het volgende:
Net die docu over Roglic gezien. Best een toffe gast
Had hem saaier verwacht.
Was toch prima Engels?Voor mn gevoel beter dan al het andere Engels wat voorbij kwamquote:Op zondag 29 december 2019 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had het wel een beetje gehad met die Jumbo documentaires over grote rondes maar deze vond ik zeer de moeite waard.
En Roglic is inderdaad wel een sympathieke gozer.
Zou zijn matige Engels niet een reden zijn waarom hij in het openbaar saai overkomt?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 29 december 2019 13:10 schreef Momo het volgende:
Is het ook mogelijk om te zien als geen ziggo hebt?
Nou ja misschien moet ik het anders zeggen. Dat hij zich wat minder vrij voelt om zich uit te drukken. Achter de schermen maakt hij wel grapjes en zo.quote:Op zondag 29 december 2019 13:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Was toch prima Engels?Voor mn gevoel beter dan al het andere Engels wat voorbij kwam
Act-alert!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:39 schreef Syntux het volgende:
Leuk geprobeerd, maar FroomeGOD, Bernal, Thomas >>>>>>>> die drie van jumbo.
quote:Wielrenner Marijn van den Berg (20) uit De Meern is door Team Jumbo-Visma uitgenodigd voor deelname aan het trainingskamp in Spanje.
Dat vindt plaats van dinsdag 18 tot en met maandag 24 januari. Van den Berg is bij de Nederlandse WorldTour-ploeg, waar Tom Dumoulin en Steven Kruijswijk onder contract staan, voorgedragen door Adri van Houwelingen, zijn huidige ploegleider bij Metec-TKH cyclingteam.
De tweedejaars belofte maakte vorig seizoen onder meer indruk in de Ronde van de Karpaten. Van den Berg is de jongere broer van Lars van den Berg (21) die de overstap maakt van Metec-TKH naar de opleidingsploeg van het Franse Groupama-FDJ.
Volgens mij niet, bij PCS start hij zijn seizoen in de Strade Bianche.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:02 schreef ijs_beer het volgende:
Doet Wout eigenlijk al het openingsweekend?
Hmm. Jammer, maar zal dan nog meer tijd nodig hebben om op te trainen. Alle ballen op de Teun dan maar.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij niet, bij PCS start hij zijn seizoen in de Strade Bianche.
Hype!1! @Slobeendtwitter:edwinwinkels twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:11:18Ook goed nieuws vanaf Tenerife: Tom Dumoulin is zojuist gearriveerd voor een lange hoogtestage. Hij voelt zich goed en maakt zich over de Tour noch het coronavirus zorgen. Zo meer op @ADSportwereld en morgen in de papieren krant.
reageer retweet
Wie kan Tom nog van de Tourzege houden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:43 schreef showtimer het volgende:
Hype!1! @:Slobeendtwitter:edwinwinkels twitterde op donderdag 27-02-2020 om 19:11:18Ook goed nieuws vanaf Tenerife: Tom Dumoulin is zojuist gearriveerd voor een lange hoogtestage. Hij voelt zich goed en maakt zich over de Tour noch het coronavirus zorgen. Zo meer op @:ADSportwereld en morgen in de papieren krant. [ afbeelding ] reageer retweet
Eerlijk gezegd is het gewoon te veel. Met koersen houd je de lol en motivatie er ook in zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
Wow Tom gaat zich weer wekenlang verstoppen op een berg. Om daarna .. ja wat eigenlijk?
Vos lijkt me kansrijkerquote:Op vrijdag 24 juli 2020 17:23 schreef ijs_beer het volgende:
Oh en ze willen ook een vrouwenploeg gaan beginnen. Beoogde kopvrouw: Annemiek 'piti' van Vleuten.
volgens mij willen ze ook een ploegleider van AVV meenemen dus misschien dat ze dan beiden mee gaan naar Jumbo Ladies. AVV is wel een aparte hoor die traint het liefst in Zuid-Amerika boven op een berg weet niet of ze zoveel vrijheid kan krijgenquote:
Tuurlijk is het wel wat typisch, zeker dat ze nu allemaal tegelijkertijd allemaal goed zijn. Tegelijkertijd zijn het wel allemaal renners die nu goed presteren die in het verleden ook wel resultaten behaald hebben.quote:
Ja, wat een erelijst heeft Sjors Bennettquote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel wat typisch, zeker dat ze nu allemaal tegelijkertijd allemaal goed zijn. Tegelijkertijd zijn het wel allemaal renners die nu goed presteren die in het verleden ook wel resultaten behaald hebben.
Met alle respect, hij wint hier van Ulissi, ook niet bepaald 's werelds allergrootste wonderkind. Deelnemersveld in deze koers zitten nou niet veel namen tussen waarmee hij niet eerder de strijd heeft aangekund. (Op Matthieu dan na, maar die heeft het nog niet helemaal)quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, wat een erelijst heeft Sjors Bennett
Er zijn geen harde bewijzen nee, maar de prestaties baren wel opzien.quote:Op woensdag 12 augustus 2020 19:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Met alle respect, hij wint hier van Ulissi, ook niet bepaald 's werelds allergrootste wonderkind. Deelnemersveld in deze koers zitten nou niet veel namen waarmee hij niet eerder de strijd heeft aangekund. (Op Matthieu dan na, maar die heeft het nog niet helemaal)
Verder hebben Dumoulin en Roglic een grote ronde gewonnen, laat van Aert ook al jaren al goede prestaties en iemand als Gesink is natuurlijk niet zomaar al zijn aanleg kwijt, zeker niet nu hij eindelijk een tijd blessurevrij is. De groei van de ploeg is al jaren vrij gestaag. Misschien dat nu, nu alle klimmers naar de tour gaan, het opeens een wat grote sprong lijkt.
Desalniettemin zullen ze natuurlijk wel voordelen halen uit het gebruik van die ketonen, en misschien nog wel meer van dat soort middeltjes. Ik wil ook zeker niet naïef zijn, maar momenteel zijn er toch geen aanwijzingen of geruchten voor doping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |