Iemand zijn truitje al gezien?quote:Op zondag 25 juni 2023 17:50 schreef ijs_beer het volgende:
Dylan in het rood-wit-blauw naar de tour. Mooi.
Jep. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 06:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Visma gaat dit zogenaamde rookgordijn rond Vingegaard uitmelken tot in het oneindige, is het niet? Terwijl voor iedereen nu wel duidelijk is dat hij de start gewoon gaat halen.
Wat is dat nou weer voor onprofessioneel iets.quote:Op woensdag 19 juni 2024 09:29 schreef opgebaarde het volgende:
Deelname aan de vuelta is uitgesloten want dan heeft hij al privé verplichtingen. Onbekend wat het is. Dus het is Tour of niks
Ik denk dat het een nieuwe baby is.quote:Op woensdag 19 juni 2024 11:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onprofessioneel iets.
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
De ingewanden worden klaargemaakt voor de Tour
quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
17 procent verbeterde prestaties met extra koolhydraten, dus in een etappe waar men doorgaans pakweg 40 per uur zou rijden, gaat het nu aan gemiddeld bijna 47, of hoe moet ik dat zien?quote:Op woensdag 19 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Dat lijkt mij niet, dat ligt er aan hoe je de verbetering meet, als je wattage 17% verbeterd rij je niet per se 17% sneller.quote:Op woensdag 19 juni 2024 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
17 procent verbeterde prestaties met extra koolhydraten, dus in een etappe waar men doorgaans pakweg 40 per uur zou rijden, gaat het nu aan gemiddeld bijna 47, of hoe moet ik dat zien?
Ja, dat klinkt wel logischer inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2024 15:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, dat ligt er aan hoe je de verbetering meet, als je wattage 17% verbeterd rij je niet per se 17% sneller.
zei Bettine Vriezekoop niet dat als je stoelgang goed is je relaxter bent onder drukquote:Op woensdag 19 juni 2024 12:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |