Resultaten uitgebreid dna-onderzoek door Erasmus vergen enkele maanden, ontzettend geen zin om weer aan de pil te gaan (zeer gehecht geraakt aan de dagen rondom mijn eisprongquote:
Ja ja, dat zeggen flat earthers ookquote:Op vrijdag 20 december 2019 14:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Verder moet je je even wat beter informeren.
Ik snap dat je kunt discussiëren over of een koninklijk huis financieel nut heeft. Ik denk zelf dat het elkaar weinig ontloopt. Maar dat je denkt dat er neven tot het koninklijk huis behoren en dus hun kapper vergoed krijgen en dat ze allemaal niet werken (en dat pasgeborenen kunnen kruipen) verbaast me toch echt. Ik verwacht van jou wel dat je je wat beter informeert. Voor jouw informatie, alleen Beatrix, WA met zijn gezin, Margriet en Pieter behoren tot het Koninklijk huis.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen flat earthers ook
Met Duitsland gaat het natuurlijk dramatisch economisch gezien en Spanje heeft een economie om je vingers bij af te likken.
Jawel maar ruikt weer heel anders.quote:Op vrijdag 20 december 2019 08:59 schreef derLudolf het volgende: [..] Ja maar met een flesje Nivea van ¤1,50 word je ook wel schoon.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:
Thuis.En de nieuwe ballen hangen in de boom. Blij mee.
Nu ben ik klaar voor dit jaar. Of Vondels moet nog met een geweldige aanbieding komen.
[ afbeelding ]
En Pac-Man.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fan van banaan, aardbei en ananas.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Myraela het volgende:
Thuis.En de nieuwe ballen hangen in de boom. Blij mee.
Nu ben ik klaar voor dit jaar. Of Vondels moet nog met een geweldige aanbieding komen.
[ afbeelding ]
Verwacht niet te veel, zorgt enkel voor teleurstellingen. Als je altijd hoort dat het koninklijk huisquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap dat je kunt discussiëren over of een koninklijk huis financieel nut heeft. Ik denk zelf dat het elkaar weinig ontloopt. Maar dat je denkt dat er neven tot het koninklijk huis behoren en dus hun kapper vergoed krijgen en dat ze allemaal niet werken (en dat pasgeborenen kunnen kruipen) verbaast me toch echt. Ik verwacht van jou wel dat je je wat beter informeert. Voor jouw informatie, alleen Beatrix, WA met zijn gezin, Margriet en Pieter behoren tot het Koninklijk huis.
quote:
Alleen al hier is het goed om: https://www.rtlnieuws.nl/(...)lem-alexander-maximaquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met Duitsland gaat het natuurlijk dramatisch economisch gezien en Spanje heeft een economie om je vingers bij af te likken.
Als je iets langer onder de douche blijft staan (ja, daar maak ik me schuldig aan) dan spoelt die geur toch net zo hard door het putje weer wegquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Jawel maar ruikt weer heel anders.
En ik douche toch ook nog weleens gewoon voor het lekker.
Als noeste kantoorarbeider is dagelijks schoon water ook genoeg om weer schoon te worden.
Daar is meestal geen zeep voor nodig.
Maar soms is lekker uitgebreid lang poedelen best lekker en dan mag daar ook wel een luxe geurtje bij.
Ha, moet ik je even met Snow Fairy van Lush komen insoppen? Ben je minstens vierentwintig uur een snoepie van!quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ruik nooit zeep van het douchen eigenlijk.
Prins Andrew en Bernard (von Lippe BiSSterveld, red.) waren er tot op zekere hoogte redelijk goed inquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Je kan niets doen zonder dat de spotlights op je staan.
Jee weet dat het KH jou 20 euro per jaar kost?quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Verwacht niet te veel, zorgt enkel voor teleurstellingen. Als je altijd hoort dat het koninklijk huis
Ze hoeven ook niet dood, ze mogen best blijven leven. Alleen niet zo riant op mijn kosten.
Alsof Bernard de F1 naar Nederland heeft gekregen omdat ie zo'n vlot montuur heeft.
Daarbij, elke partij heeft voor- en nadelen. Zelfs Groen-Links wil niet af van die profiteurs.
Dealquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, moet ik je even met Snow Fairy van Lush komen insoppen? Ben je minstens vierentwintig uur een snoepie van!
En de rest.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jee weet dat het KH jou 20 euro per jaar kost?
Nah. Ik compenseer lengte met billen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deal
Hoe duur is ie, qua oppervlakte zal ik 3x jou zijn
Misschien compenseer ik dat ook nogquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Nah. Ik compenseer lengte met billen.
Daarmee heeft Nederland met stip de duurste monarchie van Europa. 349 miljoen aan kostten gedeeld door 17,2 miljoen inwoners komt neer op een bedrag van 20 euro aan kosten per jaar per bewoner in Nederland voor de monarchie, terwijl de 65,6 miljoen Britten per hoofd een bedrag van ongeveer 6 euro kwijt zijn.'quote:
Ik zal ook geen nee zeggen (tegen 6 euro, of zelfs 1 euro ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Woah, ik wil ook wel 20 euro per Nederlander krijgen
Herinnering aan beeldmateriaal inschattend zeg ik nope.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien compenseer ik dat ook nog![]()
Eens.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Voor die twintig euro pp had Willem wel onmiddellijk een baard moeten laten staan toen -ie die kroon op kreeg en niet pas jaren later.
Ik eh... meestal 1x in de 1-2 weken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je iets langer onder de douche blijft staan (ja, daar maak ik me schuldig aan) dan spoelt die geur toch net zo hard door het putje weer weg
Ik ruik nooit zeep van het douchen eigenlijk.
Nou, de man heeft er een veel vriendelijker hoofd van gekregen (en ik hou niet van baarden)quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:35 schreef minilot het volgende:
Voor die twintig euro pp had Willem wel onmiddellijk een baard moeten laten staan toen -ie die kroon op kreeg en niet pas jaren later.
Duitsers zouden een moord doen voor ons koningshuisquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap dat je kunt discussiëren over of een koninklijk huis financieel nut heeft. Ik denk zelf dat het elkaar weinig ontloopt. Maar dat je denkt dat er neven tot het koninklijk huis behoren en dus hun kapper vergoed krijgen en dat ze allemaal niet werken (en dat pasgeborenen kunnen kruipen) verbaast me toch echt. Ik verwacht van jou wel dat je je wat beter informeert. Voor jouw informatie, alleen Beatrix, WA met zijn gezin, Margriet en Pieter behoren tot het Koninklijk huis.
En uiteraard kunnen we zoiets niet met terugwerkende kracht afschaffen. Dat zou betekenen dat we de grondwet ongedaan moeten maken. We zijn gelukkig een geciviliseerde maatschappij. De grondwet afschaffen zou betekenen dat we op een lijn staan met landen als Venezuele en Zimbabwe.
Verder, als je zo anti-Oranje bent, zou ik stoppen met op de SGP te stemmen aangezien dat de meest koningshuisgezinde partij van Nederland is.
Vast niet, mini heeft relatief gezien veel meer oppervlakte dan jijquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Deal
Hoe duur is ie, qua oppervlakte zal ik 3x jou zijn
Relatief wel ja, maar voor hoeveel shampoo je gebruikt is absoluut oppervlakte van belang.quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:50 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vast niet, mini heeft relatief gezien veel meer oppervlakte dan jij
Dat snap ik, maar je hebt vast noet ruim drie keer zoveel inhoud als miniquote:Op vrijdag 20 december 2019 16:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Relatief wel ja, maar voor hoeveel shampoo je gebruikt is absoluut oppervlakte van belang.
mm truffel. Verse pasta met olie en truffelquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:28 schreef sigme het volgende:
1 truffel, papieren bakvormpjes en een zalmbuikje rijker, laat die kerst maar komen.
Had je een botsing?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:17 schreef Kreator het volgende:
Golf is totaal kapot verklaard. Nieuwe uitzoeken binnenkort.
Ja.. Lekker! Je kan ze ook even voorkoken en dan in de olie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:51 schreef AnneX het volgende:
Voor het eerst aardpeer gegeten. Lekker zeg![]()
https://www.hellofresh.nl(...)6708e3f33933f610d802
Hebben jullie dat al eens gegeten?
De nootachtige smaak werd versterkt door 2 min de hazelnoten op het laatst mee te bakken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja.. Lekker! Je kan ze ook even voorkoken en dan in de olie.
Tja. Ik heb er natuurlijk geen Günther uitgeperst en alsnog had ik er ook amper last van hoor. (Zeker niet in vergelijking met de helse menstruatiepijn die dat spiraaltje heeft weggemaaktquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:00 schreef minilot het volgende:
Nou moe. Na alle online horrorverhalen over flauwvallende of toch ten minste flink op de tanden moeten bijtende deernes en eeuwen napijn had ik me al verheugd-maar-niet-heus maar ik voelde echt helemaal *niks* van de installatie van dat spiraaltje vanmiddag (had al kletsend met huisarts niet eens in de gaten dat ze 'm al had ingebracht) en nu ook nog niet. Meevaller! Bedankt, lijf!Tijd voor de vrijdagse avondwandeling dan maar.
Ah, jij dan een hormoonspiraaltje denk ik zo? Ik zo'n oldskool koperen met behoud en potentiële opkrikking van ongesteldheidquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Tja. Ik heb er natuurlijk geen Günther uitgeperst en alsnog had ik er ook amper last van hoor. (Zeker niet in vergelijking met de helse menstruatiepijn die dat spiraaltje heeft weggemaakt)
Maar zoals met alles, hoor je vooral de negatieve reviews want de rest heeft niet veel erover te zeggen.
Tele6quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:00 schreef minilot het volgende:
Nou moe. Na alle online horrorverhalen over flauwvallende of toch ten minste flink op de tanden moeten bijtende deernes en eeuwen napijn had ik me al verheugd-maar-niet-heus maar ik voelde echt helemaal *niks* van de installatie van dat spiraaltje vanmiddag (had al kletsend met huisarts niet eens in de gaten dat ze 'm al had ingebracht) en nu ook nog niet. Meevaller zeg! Bedankt, lijf!![]()
Tijd voor de vrijdagse avondwandeling dan maar.
Ja, jij daar. Een plechtige succeswens mijnerzijds met je schouderspuit.quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, jij daar. Een plechtige succeswens mijnerzijds met je schouderspuit.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:17 schreef Kreator het volgende:
Golf is totaal kapot verklaard. Nieuwe uitzoeken binnenkort.
quote:
Het notige van de aardpeer versterkt met hazelnoot i.c.m. de zachte risotto.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:28 schreef sigme het volgende:
Aardpeer heb ik wel in de tuin staan. Ik eet het eenmaal per jaar ofzo, ben er niet dol op.
Wil steeds nog aan je vragen: deden de airbags ook plof en is dat ( óok) schrikken, behalve de klap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Joah. Aangereden toen ik voor het stoplicht stond te wachten.
Nee gek genoeg niet. Vond ik wel raar want er zitten tien airbags in. Maar ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wil steeds nog aan je vragen: deden de airbags ook plof en is dat ( óok) schrikken, behalve de klap.
En die tien deden niksquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet. Vond ik wel raar want er zitten tien airbags in. Maar ja.
Ja, zo'n Mirenaquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, jij dan een hormoonspiraaltje denk ik zo? Ik zo'n oldskool koperen met behoud en potentiële opkrikking van ongesteldheid
Ik nam gewoon de prikpilquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, zo'n Mirena
Heb hem nu bijna een jaar en ik schat ongeveer een halfjaar al geen ongesteldheid meer![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tele6![]()
Hoe gaat het met je lieverd?
En je woont nu een paar maanden alleen. Hoe bevalt dat, een niet-gedeelde woning?
Werkt ook primaquote:
Eigenlijk klinkt dit allemaal best welquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe het met mij gaat: dat vind ik nog steeds een vervelende vraag om te beantwoorden, want het grootste deel van de tijd ben ik als vanouds aan het ploeteren om goed voor mezelf te zorgen zonder dat ik het gevoel heb dat ik dat waard ben![]()
Helpt ook niet dat ze me drie maanden therapie gegeven hebben die niet bij mijn brein/issues pastenu zijn we een paar weken onderweg met een andere therapievorm, en ik kom in ieder geval niet meer supergefrustreerd thuis uit therapie -- ik heb het idee dat het ergens heen gaat
Mijn huis is echt fantastisch. Het is hartstikke mooi geworden, het heeft me niet lang gekost om te wennen.
Het deed best wel veel met mijn zelfvertrouwen om met een continu chagrijnige, altijd op me mopperende en passief-agressieve huisgenote te wonen, merk ik nu achteraf. (Toen ik er nog zat, dacht ik "ach nou ja, ik weet dat ze gewoon zo is, laat maar".)
Trailer bekeken en ik denk niet dat het iets voor ons is.quote:
Oh, ik bedoelde het niet als een "Stel me nooit meer die vraagquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk klinkt dit allemaal best wel![]()
![]()
Behalve dat je de vraag niet leuk/confronterend vond dan. Maar dat was niet zo bedoeld. Ik vraag dat asn iedereen die ik ff niet gesproken heb
Spiraaltje werd bij mij niet eens voorgesteld, en sowieso had ik dan liever de prikpil gehad. Ik hou niet zo van dat rondwroeten in mijn vagina (tenzij..)quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Werkt ook prima![]()
Mijn huisarts raadde me de Mirena aan omdat ze die het beste kennen als manier om minder ongesteld te worden, maar als ik bezwaar had gehad tegen het toch wel oncomfortabele rondroeren in vagina, had ik ook zo'n prikpil gewild ja
Ok, helderquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde het niet als een "Stel me nooit meer die vraag![]()
", meer als een indicatie van hoe het met me gaat. Hoe beter het gaat, hoe makkelijker (en enthousiaster) ik op zo'n vraag antwoord
Gezien je gebrek aan interesse in fantasy, zou ik wegblijven. Dit is het genre in topvorm. Geen literair hoogstandje, wel erg vermakelijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Trailer bekeken en ik denk niet dat het iets voor ons is.
Ik ken alleen het spelde spellenreeksquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot nu toe goed verfilmd. De sfeer van de boeken komen goed terug.
Dit klinkt best goed. Je komt natuurlijk van heel ver maar dat deze therapievorm bij je past (eindelijk dan) is wel heel fijn.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:08 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe het met mij gaat: dat vind ik nog steeds een vervelende vraag om te beantwoorden, want het grootste deel van de tijd ben ik als vanouds aan het ploeteren om goed voor mezelf te zorgen zonder dat ik het gevoel heb dat ik dat waard ben![]()
Helpt ook niet dat ze me drie maanden therapie gegeven hebben die niet bij mijn brein/issues pastenu zijn we een paar weken onderweg met een andere therapievorm, en ik kom in ieder geval niet meer supergefrustreerd thuis uit therapie -- ik heb het idee dat het ergens heen gaat
Mijn huis is echt fantastisch. Het is hartstikke mooi geworden, het heeft me niet lang gekost om te wennen.
Het deed best wel veel met mijn zelfvertrouwen om met een continu chagrijnige, altijd op me mopperende en passief-agressieve huisgenote te wonen, merk ik nu achteraf. (Toen ik er nog zat, dacht ik "ach nou ja, ik weet dat ze gewoon zo is, laat maar".)
Raar jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee gek genoeg niet. Vond ik wel raar want er zitten tien airbags in. Maar ja.
Tot nu toe vind ik het alleen terugkomen in het visuele. Uiterlijk van Geralt en de omgevingen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:20 schreef fietsie het volgende:
Ik vroeg me af of het spel ook een beetje aansluit op de serie?
Hmm ik overweeg nl de game "spontaan" onder de boom te laten belanden..quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het alleen terugkomen in het visuele. Uiterlijk van Geralt en de omgevingen.
Nee, dat gaat allemaal op hetzelfde moment en het kabaal is enorm, dus die airbags zijn mijn niet bijgebleven qua geluid. Wel komt er een soort poeder uit, wat de illusie van rook geeft en ik werd heel onrustig omdat ik dacht dat de auto in de fik stond. Ook naar zijn brandwonden aan bijvoorbeeld armen vanwege de snelheid waarmee de airbags uitgaan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wil steeds nog aan je vragen: deden de airbags ook plof en is dat ( óok) schrikken, behalve de klap.
Goede keus. De DLCs zijn groter dan het oorsponkelijke spel. Goede deal voor dat geld.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmm ik overweeg nl de game "spontaan" onder de boom te laten belanden..
Ik vind het 1 van de betere Netflix series in een lange tijd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:26 schreef Myraela het volgende:
Ik ben na twee afleveringen al verslaafd aan de serie, echt tof.
Ja, en het helpt ook dat ik me nu kan realiseren dat het niet raar was dat ik telkens zo gefrustreerd thuiskwam van therapie met het gevoel dat ik het niet snapte en het nergens heen ging -- dat is logisch als je een therapievorm aan het doen bent die niet bij je past. Zo gek ben ik dus ook weer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit klinkt best goed. Je komt natuurlijk van heel ver maar dat deze therapievorm bij je past (eindelijk dan) is wel heel fijn.
Ja, ik houd best wel van schoonmaken maar niet van het schoonmaken van andermans zooi.quote:En dan je eigen stek, als iemand z'n eten overkookt ben je het zelf ipv dat een huisgenoot dat doet en dan jij het dan kan schoonmaken omdat je toch een schoon fornuis/oven/magnetron wilt hebben.
Raar dat zo'n huisgenote zoveel invloed op je heeft, jullie deelden toch alleen keuken en badkamer? (of haal ik nou 2 mensen door elkaar)
Dat klinkt naar jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dat gaat allemaal op hetzelfde moment en het kabaal is enorm, dus die airbags zijn mijn niet bijgebleven qua geluid. Wel komt er een soort poeder uit, wat de illusie van rook geeft en ik werd heel onrustig omdat ik dacht dat de auto in de fik stond. Ook naar zijn brandwonden aan bijvoorbeeld armen vanwege de snelheid waarmee de airbags uitgaan.
Wat een akelige ervaring 😑😘quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, dat gaat allemaal op hetzelfde moment en het kabaal is enorm, dus die airbags zijn mijn niet bijgebleven qua geluid. Wel komt er een soort poeder uit, wat de illusie van rook geeft en ik werd heel onrustig omdat ik dacht dat de auto in de fik stond. Ook naar zijn brandwonden aan bijvoorbeeld armen vanwege de snelheid waarmee de airbags uitgaan.
Wat een afschuwelijk mens is dat zeg. Maar goed dat die niet meer in je omgeving zit. Ken je niet goed maar een sukkel is ongeveer het laatste wat ik bij jou zou bedenkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, en het helpt ook dat ik me nu kan realiseren dat het niet raar was dat ik telkens zo gefrustreerd thuiskwam van therapie met het gevoel dat ik het niet snapte en het nergens heen ging -- dat is logisch als je een therapievorm aan het doen bent die niet bij je past. Zo gek ben ik dus ook weer niet.
Ik krijg vanaf het nieuwe jaar extra therapie erbij, en hoorde deze week dat ik die ga krijgen van een therapeute die ik al ken van toen ik opgenomen wasdat is een geruststelling, want ik weet al dat zij een goede is
[..]
Ja, ik houd best wel van schoonmaken maar niet van het schoonmaken van andermans zooi.
We deelden inderdaad alleen de keuken en badkamer. Maar het was best wel gehorig en klein, dus we kwamen elkaar (onbedoeld) nog best vaak tegen. En eigenlijk iedere keer had ze wat op me aan te merken, of liep ze te zuchten, of kreeg ik later chagrijnige whatsappberichtjes. Ik vind/vond mezelf al een sukkel die alles verkeerd deed, en zij bevestigde dat lekker
Ik ben op hetzelfde moment afgehaakt. Maar ook omdat het mij op dat moment nog altijd niet duidelijk was wat nou het echte verhaal was, of de twist die er (hopelijk) aan zat te komen. Beetje saai nog.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:16 schreef Kreator het volgende:
Ik was vanmorgen aan the Irishman begonnen maar na twee uur kwam ik erachter dat ik nog anderhalf uur te gaan had dus nog niet afgekeken. Lange film wel.
Mijn enige plan is dat er vooral geen oliebollen komen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:38 schreef fietsie het volgende:
Hier nog geen vastomlijnde O&N plannen. Daardoor ook nog geen "oliebollen kriebel"
Ik ben bang dat als ik ze niet bak het voor mijn gevoel gewoon 2019 blijft tot juli 2020 ofzo...quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn enige plan is dat er vooral geen oliebollen komen.Saaie hap. Misschien bitterballen, ook gefrituurd en rond. Beter plan.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het nieuwe jaar ook gewoon begint als je geen oliebollen eet en voor twaalf uur gaat slapen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
Ik ben bang dat als ik ze niet bak het voor mijn gevoel gewoon 2019 blijft tot juli 2020 ofzo...
quote:
Liefquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat klinkt naar jaik wist niet dat dat jou overkomen was, lijkt me eng
Het spel isquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmm ik overweeg nl de game "spontaan" onder de boom te laten belanden..
Da's heftig ja, dat vergeet je denk ik nooit meer.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
LiefHet was naar ja, het was in de tijd van mijn scheiding en ik was alleen op pad met baby toen we midden op de snelweg van de zijkant werden aangereden. Goddank tegen de vangrail en geen boom, met een goede auto en autostoel en direct naast een benzinepomp waar lieve mensen ons opvingen. Eén jaar oude auto total loss maar mijn zoon mankeerde niets en ik had dus alleen wat akelige brandwonden. Maar dat moment waarop we me realiseerde wat er gebeurde en ik me omdraaide en zoon en ik elkaar in de ogen keken in een tollende auto zal ik niet licht vergeten.
Kaasfondue.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde met O&N een driegangen dinertje koken voor mijn vriend, alles zat al in mijn winkelmandje. Tot ik me bedacht dat ik overdag gewoon moet werken en dus niet uitgebreid kan koken. Nu ben ik weer inspiratieloos.
Ik heb de afgelopen 20 jaar ieder jaar mijn eigen gratis "kraam" gehad. Sommige jaren voor 10-tallen gezinnen, andere jaren alleen voor de eigen (grote) familie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij geen oliebollen dit jaar. Want ik weet niet of ik ze 3 dagen goed hou gezien wij op vakantie gaan.
Wel appel beignets.
Ik bak nooit zelf trouwens. Want als ik thuis ben werk ik de 30 en 31 altijd in een oliebollen kraam. Dus neem ik het daar van mee.
Dan heb je nog geen goede gehadquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn enige plan is dat er vooral geen oliebollen komen.Saaie hap.
Fijn dat de dingen nou gaan veranderenquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, en het helpt ook dat ik me nu kan realiseren dat het niet raar was dat ik telkens zo gefrustreerd thuiskwam van therapie met het gevoel dat ik het niet snapte en het nergens heen ging -- dat is logisch als je een therapievorm aan het doen bent die niet bij je past. Zo gek ben ik dus ook weer niet.
Ik krijg vanaf het nieuwe jaar extra therapie erbij, en hoorde deze week dat ik die ga krijgen van een therapeute die ik al ken van toen ik opgenomen wasdat is een geruststelling, want ik weet al dat zij een goede is
[..]
Lekker bezigquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen 20 jaar ieder jaar mijn eigen gratis "kraam" gehad. Sommige jaren voor 10-tallen gezinnen, andere jaren alleen voor de eigen (grote) familie.
Afgelopen dagen in snelkookpan alle shit die er lag en die opgelost moest worden in plannen gegoten; vervolgens met een inkoper alles in de markt kunnen zetten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:51 schreef derLudolf het volgende:
@:fiets nog geen plannen zeg je, maar je moest toch werken?
Ik vond zo hard dat ie total loss is wel hard genoeg.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Raar ja
Misschien ging het niet 'hard' genoeg.
Klinkt niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het 1 van de betere Netflix series in een lange tijd.
Beter.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Oh en vriend van vaders belde hem net, hij had kaartjes voor schaatsen gekregen. Dus volgende week vrijdag naar Thialf
Ja, ik moet kennelijk. Eerst vonden ze dat ze het toch echt beter moesten weten om me goed te kunnen behandelen, toen kwamen ze op de proppen met dat de verzekering anders stopt met mijn behandeling te vergoeden, inmiddels is het gewoon "doe het nou maar". Ach jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat de dingen nou gaan veranderen
Ga je nog opnieuw gediagnostiseerd worden?
Fries?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Afgelopen dagen in snelkookpan alle shit die er lag en die opgelost moest worden in plannen gegoten; vervolgens met een inkoper alles in de markt kunnen zetten.
7 januari verwacht ik een stapel offertes; op deze manier kan het hele team van kerstavond tot en met 5 januari vrij zijn, op de reguliere diensten na.
Daarom was ik ook spaarzaam online: overleg na overleg.
Of een moe hoofd. Het was niet leuk.quote:
Klinkt zeker niet leukquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of een moe hoofd. Het was niet leuk.
Oh, beter. Zijn reguliere diensten ook op oudjaarsdag?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Afgelopen dagen in snelkookpan alle shit die er lag en die opgelost moest worden in plannen gegoten; vervolgens met een inkoper alles in de markt kunnen zetten.
7 januari verwacht ik een stapel offertes; op deze manier kan het hele team van kerstavond tot en met 5 januari vrij zijn, op de reguliere diensten na.
Daarom was ik ook spaarzaam online: overleg na overleg.
De beheerders die in dat roulatierooster zitten hebben ook gewoon diensten op zon- en feesdagen ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, beter. Zijn reguliere diensten ook op oudjaarsdag?
quote:Op vrijdag 20 december 2019 16:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Herinnering aan beeldmateriaal inschattend zeg ik nope.
Ach, ik ben allang blij dat het de baby in kwestie niet is bijgebleven en hij dit alleen kent van een (voor hem) spannend verhaalquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:08 schreef AnneX het volgende:
ClubSoda...dat blijft je bij, ja.
Vooral met baby!
Van brandwonden had ik wel gehoord ja.
Dus Tele...allerlei dingen staan weer op de rails
Dat scheelt wel ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ach, ik ben allang blij dat het de baby in kwestie niet is bijgebleven en hij dit alleen kent van een (voor hem) spannend verhaal
Ja, mijn "Aardpeerquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef Blues het volgende:
En ik kreeg dus die aarperen in een restaurant AX, die waren even voorgekookt en in zijn geheel even gefrituurd. Vond het erg lekker
Kan me voorstellen met wat andere smaakversterkers nog lekkerder.
Oh ja, jij werd bedolven vroeger onder de aardperen toch?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, mijn "Aardpeer" komt ook vooral vanwege het feit dat ik ze in de schil, gekookt maar deels over- en deels ondergaar, met wat waterige jus te eten kreeg. (en moest eten, want anders kon je wakkerliggen van je lege maag
)
Ik heb ze een keer ergens in plakjes door een stoofpotje gegeten, en dat was al veel beter, want dan zijn ze tenminste homogeen gegaard.Frituren klinkt ook als een geslaagd plan
Haha ja, nogal. Ik heb mijn aardperenverhaal al eens verteld hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh ja, jij werd bedolven vroeger onder de aardperen toch?
Bwuuuuh! Dat klinkt erg akelig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, mijn "Aardpeer" komt ook vooral vanwege het feit dat ik ze in de schil, gekookt maar deels over- en deels ondergaar, met wat waterige jus te eten kreeg. (en moest eten, want anders kon je wakkerliggen van je lege maag
)
Volgende maand 7 jaar. Ik heb er verder geen last meer van hoor, ik ben de volgende dag meteen weer gaan rijden en ergens heeft het me juist een zekerder gevoel gegeven: ik weet nu dat je zonder kleerscheuren uit een compleet verkreukelde auto kan komen. Alleen van het doffe geluid van twee auto's die elkaar raken krijg ik koude rillingen, maar dat hoor je ook niet dagelijksquote:Op zaterdag 21 december 2019 05:33 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Allemachtig, wat eng zeg! Hoe lang is het nu geleden?
Ik had ditzelfde probleem, mij is het gelukt nog even verder te slapen, hopelijk jou ook!quote:Op zaterdag 21 december 2019 05:35 schreef minilot het volgende:
Al een uur wakker. Als enige.En de Efteling, waar ik straks heen ga (
eindelijk weer eens met beste vriend, die net terug is uit Californië) gaat pas in elf uur open! Ik wil nog even slaaaaaapen..
Nope! Maar vaatwasser is uitgeruimd, roerei gemaakt, appel gegeten, koffie gedronken, was gedraaid en opgehangen en de woonkamer opgeruimd, dus achquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik had ditzelfde probleem, mij is het gelukt nog even verder te slapen, hopelijk jou ook!
Huu, gelukkig niet nee!quote:Op zaterdag 21 december 2019 07:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Alleen van het doffe geluid van twee auto's die elkaar raken krijg ik koude rillingen, maar dat hoor je ook niet dagelijks
Meh!quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Of een moe hoofd. Het was niet leuk.
Goed bezig! De stuiterbal zat hier stipt om 7 uur rechtop in bed, as usualquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope! Maar vaatwasser is uitgeruimd, roerei gemaakt, appel gegeten, koffie gedronken, was gedraaid en opgehangen en de woonkamer opgeruimd, dus achNog een half uur tot de supermarkt opengaat voor een boodschap. Ik verwacht de heren niet uit bed voor een uur of half tien.
Awwwquote:Op zaterdag 21 december 2019 07:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed bezig! De stuiterbal zat hier stipt om 7 uur rechtop in bed, as usual
Ik heb een wekker gezet voor vanochtend. Moet naar de markt, en dat haat ik normaal al op zaterdag. Te druk, te langzaam. Dan probeer ik eigenlijk voor 12 uur al wel weer thuis te zijn. Maar het zal vandaag waarschijnlijk nog veel drukkker zijn, dus k ga nog vroegerquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge, wat een mede vroegerds op de zaterdagochtend.
Nu opeens wel weer internet en tv. Zwaar irritant dat wel niet wel niet.
Maar wel lekker veel tijd vandaag. As draaien, andere was opruimen, shirt afmaken
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallenquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Awww![]()
Günther zal binnenkort zijn (gebrek aan) ritme even moeten parkeren tot -ie gaat studeren.
Vanaf februari twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal en die beginnen op het misdadig vroege uur van half negen
Dit staat natuurlijk haaks opquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:00 schreef minilot het volgende:
zonder intermenselijk contact.#fan
quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:57 schreef minilot het volgende:
ik heb zowat liever géén seks dan seks met een condoom, dus de beste optie.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit staat natuurlijk haaks op
[..]
Dat zal wel een hele verandering zijn zegquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Awww![]()
Günther zal binnenkort zijn (gebrek aan) ritme even moeten parkeren tot -ie gaat studeren.
Vanaf februari twee ochtenden in de week naar de peuterspeelzaal en die beginnen op het misdadig vroege uur van half negen
Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:33 schreef Aure het volgende:
Jip heeft zijn ritme inmiddels redelijk goed op ons leven aangepastVriend is hier ook meestal pas tussen half 7 en 7 thuis. Dus Jip gaat rond half 9 naar bed en zijn innerlijke wekker gaat dan af tussen 6 en 7. 7 is ideaal want dan gaat ook de echte wekker. En heel af en toe trekt ie het door tot half 8,maar dat is het dan wel. Ook in het weekend
Straks toch maar ff de hap bellen voor overleg, hij blijft lichte koorts houden, hoest veel en is kortademig. Misschien toch weer een longontsteking
De kinderarts zegt dat het iets is waar hij overheen moet groeien dus het kan nog wel wat winters aanhoudenquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:35 schreef minilot het volgende:
Ah bluuuuh, arme Jip! Die gaat er toch hopelijk geen winterse traditie van maken?! Eenerop!
Om 7 beginnenquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:
Heel ander ritme inderdaadHier resulteert laat in bed juist in vroeger wakker, met hysterie en overgevoeligheid tot gevolg, dus dat doen we maar liever niet. Ons ritme is sowieso naar de ochtend verschoven, mijn lief begint standaard om 7 uur en ik zo vroeg als het naar school brengen dat toelaat.
Zo doet mijn M het.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:33 schreef Anthraxx het volgende:
Marijn gaat op dit moment rond 19:00 naar bed en is ergens tussen 6:30 - 7:306:40 wakker.
6 uurquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om 7 beginnen
Dan moet je midden in de nacht opstaan![]()
Midden in de nacht is 2 uur. Kan, maar dan zou ik toch iets dichter bij het werk gaan wonenquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om 7 beginnen
Dan moet je midden in de nacht opstaan![]()
Heb jij mijn kind in huisquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
6 uurBen je wel lekker om 16 uur weer klaar. Het went
![]()
@:minilot: de inborst van mijn kind wordt meestal iets té zonnig bij moeheid. Héél druk en stuiterend en niet luisteren omdat hij vooral met zichzelf bezig is. Afgewisseld met dikke tranen bij de minste tegenslag. Beetje bipolairBij voldoende uitgerust is de drukte doorgaan hanteerbaar
quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Midden in de nacht is 2 uur. Kan, maar dan zou ik toch iets dichter bij het werk gaan wonen
Bij ons ook. Later op bed hebben we alleen onszelf mee, want dan is onze nacht korter en hij humeurigerquote:Op zaterdag 21 december 2019 08:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo doet mijn M het.
Later naar bed heeft nul effect op opstaan, wel op den duur op humeur door de dag heen, dus dat doen we zo min mogelijk.
Dat klinkt toch best heel normaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
6 uurBen je wel lekker om 16 uur weer klaar. Het went
![]()
@:minilot: de inborst van mijn kind wordt meestal iets té zonnig bij moeheid. Héél druk en stuiterend en niet luisteren omdat hij vooral met zichzelf bezig is. Afgewisseld met dikke tranen bij de minste tegenslag. Beetje bipolairBij voldoende uitgerust is de drukte doorgaan hanteerbaar
Is ook heel normaal. Aandacht neemt af door moeheid en dan ga je jezelf extra stimuleren om je aandacht op te krikken. Maar bij een kind wat nogal hoog in de energie zit onder ideale omstandigheden is dat wel een situatie die ik probeer te vermijden.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat klinkt toch best heel normaal.
Alsof ze extra druk doen om te compenseren dat ze moe zijn
“Wat ben jij druk en aanwezig... het is zeker bedtijd”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 21 december 2019 09:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Is ook heel normaal. Aandacht neemt af door moeheid en dan ga je jezelf extra stimuleren om je aandacht op te krikken. Maar bij een kind wat nogal hoog in de energie zit onder ideale omstandigheden is dat wel een situatie die ik probeer te vermijden.
quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:39 schreef Myraela het volgende:
Mensen, we hebben waarschijnlijk onze buitenhaard/barbecue/pizzaoven uitgekozen.Nu nog eerst even een maandje wachten op de tuin.
Wat een apparaat joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoort ie ook zo roestig te zijn?Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Mensen, we hebben waarschijnlijk onze buitenhaard/barbecue/pizzaoven uitgekozen.Nu nog eerst even een maandje wachten op de tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Wat een leuk ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Heb ik zelf ook.quote:Op zaterdag 21 december 2019 09:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]uitknop vergeten bij de constructie
Ja, je krijgt het grijs, maar het is cortenstaal dus dat verweert zo. Dat vind ik er juist mooi aan.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:21 schreef Barreltje het volgende:
Wat een apparaat joh!![]()
Hoort ie ook zo roestig te zijn?
Jaloeeeeers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk wat voor krans ga je maken? Ik heb er laatst ook een gemaakt.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:24 schreef Barreltje het volgende:
Tevens goedemorgen![]()
Vandaag eens opruimen, kerstmenu's definitief maken , laatste boodschapjes doen, kadootjes inpakken, kerstboom opzetten, krans voor aan de deur maken, was in de machien, stofzuigen, logeerbed klaar maken, etc etc...![]()
Mag ook wel na het weinig doen de afgelopen 2 dagen
Dat zijn de betere koelkasten.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:25 schreef Lonaa het volgende:
Kerstboodschappen eigenijk allemaal binnenMijn koelkast lijkt een kaaswinkel.
Zie kaastopic. Ik vandaag ook. Ondanks dat ik meestal niet van blauwe kazen houdt, vond ik deze errug lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere koelkasten.
Heb gisteren blauwader geitenkaasgekocht. Mag ik pas op kerstavond (of de avond daarvoor
)
Lijstje gezien. Ik ken mensen die met een boog om jouw koelkast zouden lopenquote:Op zaterdag 21 december 2019 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zie kaastopic. Ik vandaag ook. Ondanks dat ik meestal niet van blauwe kazen houdt, vond ik deze errug lekker
Steekt zijn vinger op..quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lijstje gezien. Ik ken mensen die met een boog om jouw koelkast zouden lopen
Dus eet jij kaas, jij haat niet alles wat Lonaa opnoemt. De broer van een vriendin steekt zelfs de straat over als hij langs een kaaswinkel moet. Hij wordt al misselijk van de lucht.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Steekt zijn vinger op..
Ik ehm, heb wat onprettige ervaringen gehad met niet-keiharde kaas. En sindsdien eet ik alleen keiharde oude kaas
Ja. En bij voorkeur beperk ik me dus tot Stolwijker oude kaas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dus eet jij kaas, jij haat niet alles wat Lonaa opnoemt. De broer van een vriendin steekt zelfs de straat over als hij langs een kaaswinkel moet. Hij wordt al misselijk van de lucht.
Ik heb net buikspek opgehaald en kreeg de mededeling dat hij uiterlijk maandag in de pekel moest liggen of anders in de vriezer. We eten hem de 24e of 25e.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:53 schreef fietsie het volgende:
Ik wil buikspek low en slow op de BBQ maken, 2e kerstdag.
Daarvoor wil ik hem eerst in een bak met zout ontvochten. Hoeveel dagen vooraf zouden jullie dat doen? Ik dacht zelf aan 48 uur, of zou langer ook geen kwaad kunnen? (Ivm beestjesgroei?)
Deze ligt al in de vriezer, maar in principe zei die verkoper dus "Maandag in de pekel en dan bereiden op de 25e is veilig" ?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net buikspek opgehaald en kreeg de mededeling dat hij uiterlijk maandag in de pekel moest liggen of anders in de vriezer. We eten hem de 24e of 25e.
Dit is niet echt een antwoord op je vraag![]()
Correct.quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze ligt al in de vriezer, maar in principe zei die verkoper dus "Maandag in de pekel en dan bereiden op de 25e is veilig" ?
Dan denk ik dat ik hem zondagavond laat (dan is het bijna maandag) wel in het zout legquote:
Waar zou je heen gaan dan?quote:Op zaterdag 21 december 2019 11:26 schreef fietsie het volgende:
Ik zorgde gister, last minute, voor banden met ook in Duitsland legaal profiel, een milieusticker op 't raam en een volle tank diesel.
En kwam net beneden en kreeg te horen: "We zijn niet fit, kunnen we nog even aankijken of we wel gaan?"
Meppen; eerst kijken of er nog een plekkie te parkeren zou zijn in de winkelpromenade, rondje kerstmarkt en dan naar de Marktkauf in het zuiden van het dorp.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar zou je heen gaan dan?
Boodschappen kun je ook in je eentje doen toch?
Voor Meppen ben je geen plakkaat nodig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meppen; eerst kijken of er nog een plekkie te parkeren zou zijn in de winkelpromenade, rondje kerstmarkt en dan naar de Marktkauf in het zuiden van het dorp.
Osnabruck was ook genoemd.
Nee maar Osna wel, en dat had qua kerstgebrubbel dan mijn voorkeurquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor Meppen ben je geen plakkaat nodig.
GWK. Hebben alleen je kenteken (dus niet eens de papieren) nodig.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja.. milieusticker
Die heb ik voor de 30e nodig. Hoe kan ik dat het beste (snelste) regelen met alle feestdagen die ertussen zitten?
Aha. Mijn voorkeur zou alleen Marktkauf zijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee maar Osna wel, en dat had qua kerstgebrubbel dan mijn voorkeur
Ik vrees dat als ik nu ga rijden, dan ben ik er om 14:00, dat er geen vrij winkelwagentje meer is daar.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Mijn voorkeur zou alleen Marktkauf zijn
Gewoon ergens waar ze Tüv mogen afgeven. Eerste de beste autobedrijf/garage over de grens.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ja.. milieusticker
Die heb ik voor de 30e nodig. Hoe kan ik dat het beste (snelste) regelen met alle feestdagen die ertussen zitten?
Dan ga je eerst naar de Toom en haal je een kruiwagen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vrees dat als ik nu ga rijden, dan ben ik er om 14:00, dat er geen vrij winkelwagentje meer is daar.
Geborreld?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Verder gebedderd, gebadderd, geborreld en nu aan het banken
Ik zocht een B en dat paste het beste bij mijn ontbijtsnacklunchgraaspartijquote:
quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
GWK. Hebben alleen je kenteken (dus niet eens de papieren) nodig.
Binnenlopen, kenteken opgeven, wachten tot de baliemedewerker magic gedaan heeft, betalen en met stikkert naar huis.
Mooi! Doe ik dat maandag wel, dan ben ik in de buurt van beide opties.quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
GWK. Hebben alleen je kenteken (dus niet eens de papieren) nodig.
Binnenlopen, kenteken opgeven, wachten tot de baliemedewerker magic gedaan heeft, betalen en met stikkert naar huis.
Kerst bbq!quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:54 schreef fietsie het volgende:
Ik deed even een rondje vriezer... naast alle regular dingen:
- 2 pakken met 2 hele lamsracks
- een varkensnek
- 2 cote de boeufs van ieder 1,7kg
- een reep Iberico ribben (ja, die ja)
- een halve varkensnek
Volgens mij moet ik nodig BBQ-en
BIERquote:Op zaterdag 21 december 2019 12:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zocht een B en dat paste het beste bij mijn ontbijtsnacklunchgraaspartij
Dat doen we sowieso 2e kerstdag.quote:
Niet zo vroegquote:
Bacardi dan?quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat doen we sowieso 2e kerstdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:07 schreef Barreltje het volgende:
InpakwerkFlinke bergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Ja +1. Ik hoef ook niet meer zoveel gelukkkig. Markt + kaaswinkel geweest en net groooooote ronde langs het water met Muppet. Alles met hakje in schoenen dus nu uh, heb ik pijnquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de fout gemaakt om even te gaan zitten. Niet handig.
InpakwerkWow, dat is veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Nu geen zin meer om op te staan zeker? En te doen wat je allemaal nog moest doen? Herkenbaarquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Je bent er al bijnaquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja +1. Ik hoef ook niet meer zoveel gelukkkig. Markt + kaaswinkel geweest en net groooooote ronde langs het water met Muppet. Alles met hakje in schoenen dus nu uh, heb ik pijn![]()
Even broodje erin, straks nog even stofzuigen en vanavond uit eten
Net als een paar weken bij Sapori. Die deden alitjd een kerstdiner en dit jaar niet. Paar vrienden van me waren daar wat teleurgesteld over dus we gaan vandaag en voor zover ik weet pakt mamma Rosa extra uit met o.a. een (speen)varken uit de oven.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent er al bijna![]()
Uit eten![]()
Waar gaan jullie eten, weet je dat al?
Ik zit nu weer. En de inhoud van de hele voorraadkast staat verspreid door de keuken. Shitquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu geen zin meer om op te staan zeker? En te doen wat je allemaal nog moest doen? Herkenbaar
Hier ookquote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit nu weer. En de inhoud van de hele voorraadkast staat verspreid door de keuken. Shit
Zit je koelkast nu helemaal vol met kerst eten?quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb van de week het voorraadhok al opnieuw ingeruimd.Deel van de koelkast vandaag
Nee joh. Ik heb dan wel heel veel soorten kaas gekocht, maar allemaal kleine stukjes van 100 gram ofzo.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:52 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Zit je koelkast nu helemaal vol met kerst eten?
Herkenbaar. Ik vroeg me van de week af of ik nog Tabasco had. Na het uitpakken van de kast met kruiden en zulks kwam ik erachter van niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:51 schreef fietsie het volgende:
Ik vroeg "Is er nog mosterdpoeder, en wellicht ook gemberpoeder?"
En toen ploefte alles de kast uit
Wereld kampioenschap darten staat hier aan. Is al weer 2 jaar geleden dat ik daar wasquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend BBC hier. Eerst een live opname van Newsies en daarna Victoriaanse kerst.
Ik heb recent rekjes aan de binnenkant van de deur van een keukenkastje vastgemaakt. Zodra ik de twee potjes nootmuskaat en drie potten kerriepoeder die ik bij het inrichten vond opheb zie ik in één oogopslag dat ik van alle kruiden etc maar eentje hebquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vroeg me van de week af of ik nog Tabasco had. Na het uitpakken van de kast met kruiden en zulks kwam ik erachter van niet.
Heb je daar meegeschreeuwd en meegedronken? Tof!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wereld kampioenschap darten staat hier aan. Is al weer 2 jaar geleden dat ik daar was
Ja.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je daar meegeschreeuwd en meegedronken? Tof!
InpakwerkGenoeg pakpapier? En dozen? En ruimte onder de boom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoest met de patiënt?
Oeh, dat klinkt goed zeg!quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Net als een paar weken bij Sapori. Die deden alitjd een kerstdiner en dit jaar niet. Paar vrienden van me waren daar wat teleurgesteld over dus we gaan vandaag en voor zover ik weet pakt mamma Rosa extra uit met o.a. een (speen)varken uit de oven.
Weet je al waarom?quote:Op zaterdag 21 december 2019 12:29 schreef Blues het volgende:
Die kransen aan je deur, ik begrijp het nietwaarom doen mensen dat?
/googelt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit nu weer. En de inhoud van de hele voorraadkast staat verspreid door de keuken. Shit
Aawhquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed zeg!![]()
![]()
Ik herinner me nog dat ik nogal teleurgesteld was dat dat restaurant niet wat dichterbij zat toen je daar laatst over postte
Hoezo viel de keus dan op Bombay Indiaas.quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aawh![]()
![]()
Ik vind het zo gaaf dat het helemaal niet... fancy is, zeg maar. Maar ZO goed
Ja, ken dat.quote:Op zaterdag 21 december 2019 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed is véél belangrijker dan fancyquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aawh![]()
![]()
Ik vind het zo gaaf dat het helemaal niet... fancy is, zeg maar. Maar ZO goed
Dan maar een pollquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Als iedereen liever bij Sapori eet ipv bij Bombay, dan kan dat natuurlijk ook he?
Ik heb me niet opgegeven voor die meet, dus ik heb daar niets over te zeggenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
Als iedereen liever bij Sapori eet ipv bij Bombay, dan kan dat natuurlijk ook he?
Ik heb zulk mooi pakpapierquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Genoeg pakpapier? En dozen? En ruimte onder de boom?
Hoest met de patiënt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna zonde om de pakjes er in te doen..
Met de patiënt gaat het prima. Hij is het kerst diner aan hey samen stellen en de boodschappenlijst aan het maken
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
Sterkte met de laatste loodjesquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit noord Frankrijk... Nog 2 uur en het zwarte woud doorkruisen en weer zijn bij schoonouders. Wat een pikken eind is het toch...
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb zulk mooi pakpapier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna zonde om de pakjes er in te doen..
Met de patiënt gaat het prima. Hij is het kerst diner aan hey samen stellen en de boodschappenlijst aan het maken
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Leukleuk!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.![]()
Het begon eigenlijk als een grapje.![]()
Mijn vader is dartsfan en mij leek het feestje wel leuk. Dus ik appte hem, 3 jaar geleden 'zeg, zullen we naar het darten?'
Dat wilde ie dan wel, maar dan wilde ie wel naar het WK, ik mocht het wel regelen.![]()
Dus 2 jaar geleden ben ik een weekend naar London geweest met m'n vader.Alle t toeristendingen gedaan, voetbalwedstrijd gezien en op zondagmiddag naar het darten. Was wel heel gaaf om een keer bij te zijn, het is echt een feestje
Jullie gaan zo ver weg wonenquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:28 schreef Jagärtrut het volgende:
vanuit noord Frankrijk... Nog 2 uur en het zwarte woud doorkruisen en weer zijn bij schoonouders. Wat een pikken eind is het toch...
Mijn voorraadkast is een Billy. Die is zo ondiep dat je van bijna alles heel snel ziet of je het nog hebtquote:Op zaterdag 21 december 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik vroeg me van de week af of ik nog Tabasco had. Na het uitpakken van de kast met kruiden en zulks kwam ik erachter van niet.
Ideaal.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn voorraadkast is een Billy. Die is zo ondiep dat je van bijna alles heel snel ziet of je het nog hebt
quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb zulk mooi pakpapier
Sjiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna zonde om de pakjes er in te doen..
Sterkheidsbaas van alles.
Wat treurigquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ideaal.![]()
Ik heb heel weinig keukenruimteIn 1 kastje brood (en aanverwante. Ook de koffie. ), op de plank daarboven droogwaren en daarboven snacks.
Andere kastje heeft anderhalve plank met kruiden en andere smaakmakers.
De rest staat in 'het hok', daar staat een grote stellingkast.
Ja, ik baal er ook wel echt van. Koelkast staat gelukkig nog wel in de keuken. Maar servies bijv. niet.quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat treurig![]()
Immens veel keukenruimte, maar weinig eten daarom. De Billy staat ook in een hok, door bezoek ook wel thuiswinkel.nl genoemd. Wat niet in de thuiswinkel past, staat in de kelder, maar dat is vooral frisdrank, koffie en schoonmaakmiddel.
Hmm hier de kabouterkeuken...quote:Op zaterdag 21 december 2019 15:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ideaal.![]()
Ik heb heel weinig keukenruimteIn 1 kastje brood (en aanverwante. Ook de koffie. ), op de plank daarboven droogwaren en daarboven snacks.
Andere kastje heeft anderhalve plank met kruiden en andere smaakmakers.
De rest staat in 'het hok', daar staat een grote stellingkast.
Ik weet eigenlijk niet hoe haar keukenruimte is. Wat een informatieongelijkheidquote:Op zaterdag 21 december 2019 15:56 schreef Lonaa het volgende:
Over KitchenAid gesproken, ik heb ook jaloers op de keukenruimte van @:Lucky_Strike
Ik denk dat ze 5x meer kastruimte heeft dan ik. In de keuken. Als het niet meer is.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet hoe haar keukenruimte is. Wat een informatieongelijkheid
Maar van jou weten we het OOK niet preciesquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 5x meer kastruimte heeft dan ik. In de keuken. Als het niet meer is.
Ik wil best even foto'tje maken. Straks. Als ik nu op sta doet Mup dat ook en die moet nog even blijven slapen want ik wil nog niet wandelen.quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar van jou weten we het OOK niet precies
Was die meneer wel helemaal lekker in zijn bovenkamer?quote:Op zaterdag 21 december 2019 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Zag in de stad een meneer lopen op blote voeten, bermuda aan en een mouwloos shirt.
En als er keus is tussen indiaas en italiaans ga ik voor italiaans
Ik denk t niet. Kreeg het al koud van t zienquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was die meneer wel helemaal lekker in zijn bovenkamer?
JA!!!!quote:Op zaterdag 21 december 2019 14:26 schreef Lonaa het volgende:
L_S weet wat ik heb. Als ze haar ruimte daar nou tegen afzet, weet ik ook wat jij hebtquote:Op zaterdag 21 december 2019 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 5x meer kastruimte heeft dan ik. In de keuken. Als het niet meer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |