Liefde is een illusie makker.quote:
Tijd dus voor verandering.quote:
Vriend, makker, kameraad.quote:
Dood gemod he, je kent het welquote:Op vrijdag 20 december 2019 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend, makker, kameraad.
Wat is het hier weer stil, ja.
Best wel jammer.quote:
quote:
Komt door jou met je slappe tyfusactsquote:
Door zijn acts zijn bepaalde users geband?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt door jou met je slappe tyfusacts
Vandaag kerstdiner op werkquote:
Nee maar ik wilde het wel graag even zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Door zijn acts zijn bepaalde users geband?
Goed gedaanquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee maar ik wilde het wel graag even zeggen
Walgelijk.quote:
Geforceerd gedoe? Door wie dan?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vermijd dat liever al dat geforceerde gedoe met collegas
Watjequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Walgelijk.
Vermijd dat liever al dat geforceerde gedoe met collegas
quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geforceerd gedoe? Door wie dan?
Hallo hequote:
Nou en liever KFC thuis eten dan nog meer met collegas optrekken... die zie ik al te veel.quote:
Door diezelfde collegas en management.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geforceerd gedoe? Door wie dan?
Die verplichten je om te komen? Lijkt me niet toch?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en liever KFC thuis eten dan nog meer met collegas optrekken... die zie ik al te veel.
[..]
Door diezelfde collegas en management.
Wie zegt dat dan? ik zei alleen dat ik het geforceerd vind....quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die verplichten je om te komen? Lijkt me niet toch?
Misschien vindt de KFC ook wel dat ze jou veel te veel zien en hebben ze dit in samenwerking met je werk geregeldquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en liever KFC thuis eten dan nog meer met collegas optrekken... die zie ik al te veel.
[..]
Door diezelfde collegas en management.
Oh shii……quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien vindt de KFC ook wel dat ze jou veel te veel zien en hebben ze dit in samenwerking met je werk geregeld
Dus het is geforceerd, maar eigenlijk toch weer niet?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie zegt dat dan? ik zei alleen dat ik het geforceerd vind....
Oké.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus het is geforceerd, maar eigenlijk toch weer niet?
Zo dan!quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien vindt de KFC ook wel dat ze jou veel te veel zien en hebben ze dit in samenwerking met je werk geregeld
Prachtig samenspelquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We zijn niet voor niets collega's op FEE
Jazeker, laatste dag werk dit jaar en dan vakantiequote:
Ik doe mijn bestquote:
Ohhh chill! 2 weken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker, laatste dag werk dit jaar en dan vakantie
Met de vissen ook, alleen Oscar had de laatste tijd minder eetlust alleen is dat al weer in orde inmiddels...
Ja ook goed, ik heb bijna vakantie.quote:
Vriend.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh chill! 2 weken?
En gelukkig maar
[..]
Ja ook goed, ik heb bijna vakantie.
Bijna vakantie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?quote:
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?
Nee dat is meer verplicht verlof...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is meer verplicht verlof...
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huisquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huis![]()
En ik ben net ziek geweest dus ben bijzonder weinig aanwezig geweest![]()
Mooi man..quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Ja ze is er letterlijk ziek vanquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoor
Was lachen hequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Haha
Hahaha
Hoi Tardis
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagen
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe beidequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.
Was je lang ziek? of gewoon 'griepje' ?
Omg tardis waarom deze naamquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Dit keer waren het mijn collega's die me aanstakenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Beterschap meidquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Oh damn dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Ja bijzonder slecht getimed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel erg jahad ook collega op werk die hetzelfde had.... ook echt KO meerdere dagen, kletsnat zweten aldoor...
Fijn zo, helemaal aan het einde vh jaar.
Welk volk?quote:
Eigenlijk dus wel goed getimedquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja bijzonder slecht getimed.
Dit is normaal mijn drukste werkweek
het is vooral vervelend als je de enige bent die bepaalde dingen kan/moet doen en je dus alles in moet halenquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja net hoe je het bekijkt. Ik vind het vervelend en jammer
Alles wat ik zeg komt regelrecht uit het hartquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt door jou met je slappe tyfusacts
Ik heb hier mijn twijfels bij ondanks dat ik het wel wil geloven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg komt regelrecht uit het hart
Hadden ze geen chocolade meer?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat een hel in de supermarkt net
Wat voor vis is Oscar?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker, laatste dag werk dit jaar en dan vakantie
Met de vissen ook, alleen Oscar had de laatste tijd minder eetlust alleen is dat al weer in orde inmiddels...
Ontzettendquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvisquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Oké als ik ooit weer een bak neem...quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvis
Je bent niet helemaal jezelf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké als ik ooit weer een bak neem...
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal jezelf.
Je doet gewoon normaal, wat is dit?
Past dit nog bij je 'ik flap er teveel uit beleid'?
Of sta je strak van de drugs ofzo?
Medicijnen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t niet
Ben je al vader?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hmmm straks weer boerenkool met worst en spekjes op tafel
Nee nog nietquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
echte drugs neem je nasaal in natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij zo'n wilde boi was.
Geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echte drugs neem je nasaal in natuurlijk
Gister voor 100 euro alcohol thuis laten bezorgen.quote:
Geniet ervan vriendquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
wel goed idee, moet weer eens een kratje guinness special export binnenhalenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister voor 100 euro alcohol thuis laten bezorgen.
Vandaag op borrel op werk jenevertje genomen ja toch.
Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel goed idee, moet weer eens een kratje guinness special export binnenhalen
Tik em aan maatquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echte drugs neem je nasaal in natuurlijk
ben niet meer zo'n drinker eerlijk gezegd, denk bij nader inzien dat een kratje ook wat veel van t goede isquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee.
Niet allemaal zelf opdrinken he?
ga mezelf vanavond weer helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen wat jij?quote:
Je partner mee voeren dan maar. Lekker aangeschoten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben niet meer zo'n drinker eerlijk gezegd, denk bij nader inzien dat een kratje ook wat veel van t goede is
zo eens kijken of ik nog zes stuks binnen kan krijgen voor kerst, heb ik iets om mee te nemen
En je wijf die wordt geneukt in haar reet door een ander?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga mezelf vanavond weer helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen wat jij?
Dat overkomt niet iedereenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En je wijf die wordt geneukt in haar reet door een ander?
Wat een waanzinnige fantasie heb jijquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En je wijf die wordt geneukt in haar reet door een ander?
Steen jongequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige fantasie heb jij
Noel maat van me.quote:
Neequote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie mijn nieuwe foto al gezien en beoordeeld in het fototopic?!
Mag ik eerst even eten zonder het meteen uit te kotsen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
Zeker. Wat schaft het vanavond broer?quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag ik eerst even eten zonder het meteen uit te kotsen?
Alle openingen want het is toch je maat hčquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noel maat van me.
Stel he, stel. Stel dat jij met een maat je vriendin zou verwennen. Welke opening zou je dan aan je maat gunnen?
Puur hypothetisch.
Kijk. Blij dat ik de echte Noel leer kennen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alle openingen want het is toch je maat hč
quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk. Blij dat ik de echte Noel leer kennen.
Je lijkt op die moordenaar uit don't fuck with catsquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
e foto bro! ^^quote:Op vrijdag 20 december 2019 19:01 schreef Kiid het volgende:
Ken ik niet, maar dat zou ik wel kunnen zijn want mijn katten zijn mijn allesquote:Op vrijdag 20 december 2019 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je lijkt op die moordenaar uit don't fuck with cats
Ik doe soms ook gewoon normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal jezelf.
Je doet gewoon normaal, wat is dit?
Past dit nog bij je 'ik flap er teveel uit beleid'?
Of sta je strak van de drugs ofzo?
Ik ben 1 van de weinige hier die gewoon legit isquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik doe soms ook gewoon normaal.
Hahaha op vrijdagavond op fok omg jij fokt zeker ook op vakantiequote:Op vrijdag 20 december 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
lekker alleen hier
voel me nu Myrrr
Hele dag gewerkt en net gesport, ik be geen 20 meer gap. Wil rust.quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha op vrijdagavond op fok omg jij fokt zeker ook op vakantie
Lekker toch niks mis meequote:Op vrijdag 20 december 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt en net gesport, ik be geen 20 meer gap. Wil rust.
Ik heb nooit zin in seks, maar heb wel iemandquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vervolgens een lekker maaltje klaar gemaakt.
Nu zin in seks, maar heb niemand ffs
Okquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vervolgens een lekker maaltje klaar gemaakt.
Nu zin in seks, maar heb niemand ffs
Wie Noel?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in seks, maar heb wel iemand
Nee man te moequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je aan Noel vragen wie hij heeft
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaalquote:
Was minder typen dan datquote:
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Ja, ga nog eens even goed kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.quote:
Zou je zwanger willen raken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
mOET HET eens proberen denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdioquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdio
Je bouwt spieren op broquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.
Did you eat some dick?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:45 schreef 00wildchild het volgende:
En ik zit veel en veel te vol om nu ook maar naar een bar te kijken
Ze heeft gewoon 1 fuckbuddyquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is moeder. Was niet djayden wel nietb denken als de hij steeds een andere man ziet
Lekker aan het borrelen schat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is moeder. Was niet djayden wel nietb denken als de hij steeds een andere man ziet
Ik drink m'n biertje op en dan richting bedquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Lekker aan het borrelen schat?
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
We wonen beiden niet alleen dus moeilijk moeilijk.
Wat goedkoopquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.
De rookworst!quote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
BAby, om dick te eten kun je ook even in de auto je ding doen.
Boeiequote:
Neuken in een hotel vind ik pas cheap.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:53 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Ja dat hebben we 1 keer gedaan en we vinden hotelletje dan toch wat chiller. Kwaliteit > kwantiteit. Auto is voor katties.
DIEP. TEGELTJESWIJSHEIDquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:52 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
De rookworst!
Stamppot is net een vrouw, als het gaat pruttelen dan moet de worst er in
Ja jeetje suite met bubbelbad en zitgedeelte, uit eten gaan, lekker de tijd nemen voor elkaar en na een goeie nacht in elkaars armen in slaap vallen gevolgd door een ontbijtje en daarna hand in hand terugrijden in de auto is echt cheap ja.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:55 schreef Cronometer het volgende:
Neuken in een hotel vind ik pas cheap.
[..]
maar ik vind jou sws cheap, dus het zegt niet zo veelquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja jeetje suite met bubbelbad en zitgedeelte, uit eten gaan, lekker de tijd nemen voor elkaar en na een goeie nacht in elkaars armen in slaap vallen gevolgd door een ontbijtje en daarna hand in hand terugrijden in de auto is echt cheap ja.
Je bent zelf cheap met je autoseksquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
maar ik vind jou sws cheap, dus het zegt niet zo veel
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je bent zelf cheap met je autoseks
Wat?quote:
Naast dat ik mezelf respecteer hebben de mensen waarmee ik seks heb gehad wel een bepaald niveau van respect voor me dus nee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?
Meisje, ik bedoel niet met je random seks mannen, ik bedoel met je vaste partner?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naast dat ik mezelf respecteer hebben de mensen waarmee ik seks heb gehad hadden wel een bepaald respect voor me dus nee.
Sowieso weet jij niet hoe ik er uit ziequote:
Iedereen weet dat toch van elkaar hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef TTSS het volgende:
[..]
Sowieso weet jij niet hoe ik er uit zie
Jammer dat de snelheid omlaag gaatquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heb je nooit iemand in de auto gezogen? Al dan niet rijdend?
En dan dat andere mensen voorbij rijden en mij dick zien sucken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:04 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Meisje, ik bedoel niet met je random seks mannen, ik bedoel met je vaste partner?
Nee hoor, tenzij jij mijn insta door dmtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:05 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Iedereen weet dat toch van elkaar hier
's nachts? 's avonds?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En dan dat andere mensen voorbij rijden en mij dick zien sucken?![]()
No. Daarnaast best een nare plek om te zijn met je hoofd tijdens een aanrijding.
Rot toch op lul, heb een beetje vertrouwen in mij, mongoolquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee hoor, tenzij jij mijn insta door dmt
Ik hou van mijn leven en vind zoiets dom en onverantwoord. Tijdens het rijden moet je gewoon bezig zijn met rijden.quote:
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Rot toch op lul, heb een beetje vertrouwen in mij, mongool
Geef je instaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoor
Jeetje, grappig dit.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik hou van mijn leven en vind zoiets dom en onverantwoord. Tijdens het rijden moet je gewoon bezig zijn met rijden.
Ok, cool. Ik stuur nooit iets door.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Rustig maar, daar ging ik niet vanuit hoor
Waarom?quote:
Zoskquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
Hoe heet die kut pinda die hier vroeger wel eens ging posten..
@Zoskquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
Hoe heet die kut pinda die hier vroeger wel eens ging posten..
Ik escaleer veilig of ik escaleer niet.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:07 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jeetje, grappig dit.
[..]
Ok, cool. Ik stuur nooit iets door.
wanne lul, maar dat lijkt me niet zosk danquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:08 schreef Cronometer het volgende:
DIe ha dmijn foto naar iedereen doorgestuurd
Valt in het niet bij jouw nudesquote:
jawel joh, hij had altijd van die domme pics met wijven.quote:
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:20 schreef 00wildchild het volgende:
Je moet je nummer ook niet uitdelen aan Fokkers.
lolquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.
Slecht move geweeste
Damnson. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:21 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ooit gedaan. Gelijk relatie van 6 jaar.
Slecht move geweeste
midden dertigquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Damnson. Hoe oud ben je eigenlijk?
Kom datenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:24 schreef TTSS het volgende:
Ik heb geen Foksters gedate gelukkig, wel een paar keer bijna
No thanks ik date al iemandquote:
Toen was ik nog niet hierquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis 2013 weleens. Voor dat ik een relatie kreeg en fok nog leuk was.
Moet dat?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom zie ik haar niet op insta?!
Stuur me foto dat ze je zuigtquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Moet dat?
Gaat sowieso nergens heen dit
Omdat ‘ie dan geen dm’s kan slidenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
waarom zie ik haar niet op insta?!
Denken dat ik game hebquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Omdat ‘ie dan geen dm’s kan sliden
Nou classy van je hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Moet dat?
Gaat sowieso nergens heen dit
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis soms wel leuk contact met mannen.
Maar heb de vorige keer weer zo'n psycho meegemaakt, die helemaal debiel ging omdat ik nog even wilde wachten met afspreken.
Ik durf niet meer te reageren op mannen
Tinder is echt aids, ik zit nu in de range van vrouwen die willen settelen en ik zie ze gewoon mij tijdens de date beoordelen op het lijstje dat ze in hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis soms wel leuk contact met mannen.
Maar heb de vorige keer weer zo'n psycho meegemaakt, die helemaal debiel ging omdat ik nog even wilde wachten met afspreken.
Ik durf niet meer te reageren op mannen
Naam adres we gaan ‘m pakkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Zo hij ging los zeg op mij. Niet normaal gewoon. Werd er bang van.
Oh echt?quote:
Geef duidelijkheid in je profieltekst. Niet op zoek naar serieus voorlopig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tinder is echt aids, ik zit nu in de range van vrouwen die willen settelen en ik zie ze gewoon mij tijdens de date beoordelen op het lijstje dat ze in hun hoofd hebben.
Oh ik wil best iets serieus, maar het geeft een beetje een rare dynamiek op een eerste date.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef duidelijkheid in je profieltekst. Niet op zoek naar serieus voorlopig.
Nee man, ik trek rare mannen aan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.
Ik ben echt veel te pussy op tinder merk ik welquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef Cronometer het volgende:
Door Tinder haat ik mannen.
Hey zullen we zo afspreken
Hey wat eewn lekker billen heb je
Hey wat een geile borsten zie ik daar
Hey ik zoek seks
Hey ik heb een pik van 13 cm vind je dat erg
Fuckers
Vrij weinig welquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.
Ja maar hoe weet je zo zeker dat ze dit doen? Daarnaast je praat toch eerst gewoon via whapp en dan wordt toch wel al eea duidelijk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh ik wil best iets serieus, maar het geeft een beetje een rare dynamiek op een eerste date.
Ik unmatch dit soort mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te pussy op tinder merk ik wel
Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat ze op een relatie uit waren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je zo zeker dat ze dit doen? Daarnaast je praat toch eerst gewoon via whapp en dan wordt toch wel al eea duidelijk?
Maar dat weet iemand op een eerste date toch nog helemaal niet. Vrouwen gaan echt niet date 1 al besluiten of ze een relatie met je willen, wel of je door kan voor meer dates.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat ze op een relatie uit waren.
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :pquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar dat weet iemand op een eerste date toch nog helemaal niet. Vrouwen gaan echt niet date 1 al besluiten of ze een relatie met je willen, wel of je door kan voor meer dates.
Heyyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :p
heyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
quote:
quote:
Bij mij hebben ze hechtingsproblemen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
Ik date eigenlijk ook geen normale mensen. Althans heb dus een ding voor defensiekerels en eigenlijk ben je helemaal niet normaal als je voor de lol een beetje militair gaat zitten zijn.
Klinkt als wel meer dan hechtingsproblemen als ze agressief gaan zitten doen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze hechtingsproblemen.
Fijn, daardoor heb ik nu bindingsangst haha
Ex man was dat wel echt, vriend er na ook soms, maar die hield zich beter in.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klinkt als wel meer dan hechtingsproblemen als ze agressief gaan zitten doen.
Ik heb het meegekregen met de opvoeding, voor mij was dat allemaal normaal.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:40 schreef 00wildchild het volgende:
Echt 1 keer stem verheffen tegen mij of gebiedende wijs spreken zonder dat het bij onze game en je bent goooooone daddy bye bye.
Vervelend is dat jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ex man was dat wel echt, vriend er na ook soms, maar die hield zich beter in.
Maar ik snap nu wel waarom ik aangetrokken tot ze was, in het begin waren ze ook anders. Vooral die laatste, die was zo lief, dat ik instant verliefd werd. OMG ben nog nooit zo verliefd geweest, ik zag niets meer.
Hmmm, we zien wel. Alleen heb ik meer rust.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vervelend is dat jaecht een hekel aan zulke gasten. Hoop dat je iemand normaal tegen komt bij wie zoiets alleen spel is en niet persoonlijkheid.
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik heb het meegekregen met de opvoeding, voor mij was dat allemaal normaal.
Ik val op knappe vrouwenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.
Cultuur he, je kinderen klappen is normaal. Damn,k heb klappen gehadquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja was bij mij ook alleen mijn moeder vocht wel terug dus ja oeps. 🙈 Niet stoer doen tegen mij maak je gewoon terug af.
quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:47 schreef Cronometer het volgende:
[..]
[..]
Cultuur he, je kinderen klappen is normaal. Damn,k heb klappen gehad
Waarom zou je weg willen? Gaat nu net over de cultuur waarbij mannen hun vrouwen in elkaar tikkenquote:
Nee, ouders hun kinderen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je weg willen? Gaat nu net over de cultuur waarbij mannen hun vrouwen in elkaar tikken
Nou ja functioneren...quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Apart dat ik nog kan functioneren
Sws, ik ben trots op mijzelfquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja functioneren...
Haha grapje bbyMensen zijn sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |