Nou classy van je hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Moet dat?
Gaat sowieso nergens heen dit
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis soms wel leuk contact met mannen.
Maar heb de vorige keer weer zo'n psycho meegemaakt, die helemaal debiel ging omdat ik nog even wilde wachten met afspreken.
Ik durf niet meer te reageren op mannen
Tinder is echt aids, ik zit nu in de range van vrouwen die willen settelen en ik zie ze gewoon mij tijdens de date beoordelen op het lijstje dat ze in hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Ik mis soms wel leuk contact met mannen.
Maar heb de vorige keer weer zo'n psycho meegemaakt, die helemaal debiel ging omdat ik nog even wilde wachten met afspreken.
Ik durf niet meer te reageren op mannen
Naam adres we gaan ‘m pakkenquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef Cronometer het volgende:
Zo hij ging los zeg op mij. Niet normaal gewoon. Werd er bang van.
Oh echt?quote:
Geef duidelijkheid in je profieltekst. Niet op zoek naar serieus voorlopig.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:29 schreef TTSS het volgende:
[..]
Tinder is echt aids, ik zit nu in de range van vrouwen die willen settelen en ik zie ze gewoon mij tijdens de date beoordelen op het lijstje dat ze in hun hoofd hebben.
Oh ik wil best iets serieus, maar het geeft een beetje een rare dynamiek op een eerste date.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geef duidelijkheid in je profieltekst. Niet op zoek naar serieus voorlopig.
Nee man, ik trek rare mannen aan.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.
Ik ben echt veel te pussy op tinder merk ik welquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef Cronometer het volgende:
Door Tinder haat ik mannen.
Hey zullen we zo afspreken
Hey wat eewn lekker billen heb je
Hey wat een geile borsten zie ik daar
Hey ik zoek seks
Hey ik heb een pik van 13 cm vind je dat erg
Fuckers
Vrij weinig welquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Er zitten gewoon normale mensen tussen hoor.
Ja maar hoe weet je zo zeker dat ze dit doen? Daarnaast je praat toch eerst gewoon via whapp en dan wordt toch wel al eea duidelijk?quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:30 schreef TTSS het volgende:
[..]
Oh ik wil best iets serieus, maar het geeft een beetje een rare dynamiek op een eerste date.
Ik unmatch dit soort mensen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te pussy op tinder merk ik wel
Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat ze op een relatie uit waren.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar hoe weet je zo zeker dat ze dit doen? Daarnaast je praat toch eerst gewoon via whapp en dan wordt toch wel al eea duidelijk?
Maar dat weet iemand op een eerste date toch nog helemaal niet. Vrouwen gaan echt niet date 1 al besluiten of ze een relatie met je willen, wel of je door kan voor meer dates.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar ik weet wel zeker dat ze op een relatie uit waren.
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :pquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Maar dat weet iemand op een eerste date toch nog helemaal niet. Vrouwen gaan echt niet date 1 al besluiten of ze een relatie met je willen, wel of je door kan voor meer dates.
Heyyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :p
heyquote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik val op selectieve, kritische vrouwen met een uitgesproken persoonlijkheid :p
quote:
quote:
Bij mij hebben ze hechtingsproblemen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 22:35 schreef 00wildchild het volgende:
Ik date eigenlijk ook geen normale mensen. Althans heb dus een ding voor defensiekerels en eigenlijk ben je helemaal niet normaal als je voor de lol een beetje militair gaat zitten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |