Vriend.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh chill! 2 weken?
En gelukkig maar
[..]
Ja ook goed, ik heb bijna vakantie.
Bijna vakantie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?quote:
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?
Nee dat is meer verplicht verlof...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is meer verplicht verlof...
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huisquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huis![]()
En ik ben net ziek geweest dus ben bijzonder weinig aanwezig geweest![]()
Mooi man..quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Ja ze is er letterlijk ziek vanquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoor
Was lachen hequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Haha
Hahaha
Hoi Tardis
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagen
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe beidequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.
Was je lang ziek? of gewoon 'griepje' ?
Omg tardis waarom deze naamquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Dit keer waren het mijn collega's die me aanstakenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Beterschap meidquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Oh damn dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Ja bijzonder slecht getimed.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh damn dat is wel erg jahad ook collega op werk die hetzelfde had.... ook echt KO meerdere dagen, kletsnat zweten aldoor...
Fijn zo, helemaal aan het einde vh jaar.
Welk volk?quote:
Eigenlijk dus wel goed getimedquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja bijzonder slecht getimed.
Dit is normaal mijn drukste werkweek
het is vooral vervelend als je de enige bent die bepaalde dingen kan/moet doen en je dus alles in moet halenquote:Op vrijdag 20 december 2019 12:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja net hoe je het bekijkt. Ik vind het vervelend en jammer
Alles wat ik zeg komt regelrecht uit het hartquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt door jou met je slappe tyfusacts
Ik heb hier mijn twijfels bij ondanks dat ik het wel wil geloven.quote:Op vrijdag 20 december 2019 13:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg komt regelrecht uit het hart
Hadden ze geen chocolade meer?quote:Op vrijdag 20 december 2019 14:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat een hel in de supermarkt net
Wat voor vis is Oscar?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazeker, laatste dag werk dit jaar en dan vakantie
Met de vissen ook, alleen Oscar had de laatste tijd minder eetlust alleen is dat al weer in orde inmiddels...
Ontzettendquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvisquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Oké als ik ooit weer een bak neem...quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvis
Je bent niet helemaal jezelf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké als ik ooit weer een bak neem...
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal jezelf.
Je doet gewoon normaal, wat is dit?
Past dit nog bij je 'ik flap er teveel uit beleid'?
Of sta je strak van de drugs ofzo?
Medicijnen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |