Ontzettendquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvisquote:Op vrijdag 20 december 2019 17:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja had ook een vis die Oscar heette zou gwn grappig zijn als het dezelfde uitvoering is.
Oké als ik ooit weer een bak neem...quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo was er ook een beroemde zanger. Die heette Elvis
Je bent niet helemaal jezelf.quote:Op vrijdag 20 december 2019 17:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké als ik ooit weer een bak neem...
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t nietquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal jezelf.
Je doet gewoon normaal, wat is dit?
Past dit nog bij je 'ik flap er teveel uit beleid'?
Of sta je strak van de drugs ofzo?
Medicijnen?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als ze drugs opheeft is ze nog minder normaal dus denk t niet
Ben je al vader?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hmmm straks weer boerenkool met worst en spekjes op tafel
Nee nog nietquote:
quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
echte drugs neem je nasaal in natuurlijkquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O dacht dat jij zo'n wilde boi was.
Geen ervaring meequote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echte drugs neem je nasaal in natuurlijk
Gister voor 100 euro alcohol thuis laten bezorgen.quote:
Geniet ervan vriendquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
wel goed idee, moet weer eens een kratje guinness special export binnenhalenquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister voor 100 euro alcohol thuis laten bezorgen.
Vandaag op borrel op werk jenevertje genomen ja toch.
Lekker man, niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
wel goed idee, moet weer eens een kratje guinness special export binnenhalen
Tik em aan maatquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
echte drugs neem je nasaal in natuurlijk
ben niet meer zo'n drinker eerlijk gezegd, denk bij nader inzien dat een kratje ook wat veel van t goede isquote:Op vrijdag 20 december 2019 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man, niks mis mee.
Niet allemaal zelf opdrinken he?
ga mezelf vanavond weer helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen wat jij?quote:
Je partner mee voeren dan maar. Lekker aangeschoten.quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ben niet meer zo'n drinker eerlijk gezegd, denk bij nader inzien dat een kratje ook wat veel van t goede is
zo eens kijken of ik nog zes stuks binnen kan krijgen voor kerst, heb ik iets om mee te nemen
En je wijf die wordt geneukt in haar reet door een ander?quote:Op vrijdag 20 december 2019 18:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ga mezelf vanavond weer helemaal kapotsnuiven tot ik niet meer kan slapen wat jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |