Vriend.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh chill! 2 weken?
En gelukkig maar
[..]
Ja ook goed, ik heb bijna vakantie.
Bijna vakantie?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?quote:
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaag nog even uitzitten, ja. Jij niet zeker?
Nee dat is meer verplicht verlof...quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nope. Beide kerstdagen, 31 en 1 wel. Maar dat is niet echt vakantie.
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoorquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is meer verplicht verlof...
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huisquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vriend.
[..]
Jazekergeen idee wat ik ga doen maar goed.... we zien wel
Volgende week nog 2 dagen jij?
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgende week nog 3 maar ik werk er 2 vanuit huis![]()
En ik ben net ziek geweest dus ben bijzonder weinig aanwezig geweest![]()
Mooi man..quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Ja ze is er letterlijk ziek vanquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik deze periode ook niet persé vrij hoef hoor
Was lachen hequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hahahahahaha
Haha
Hahaha
Hoi Tardis
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijk ik steeds vaker te zien, mensen die maar liever door willen werken... minder stress dan al dat gedoe omtrent de feestdagen
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.quote:Op vrijdag 20 december 2019 11:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe beidequote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja driekwart Nederland vrij, overal tyfus druk. Nee dankje. Dan liever begin januari of zo.
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ahhh dat is sowieso al een stuk lekkerder.
Was je lang ziek? of gewoon 'griepje' ?
Omg tardis waarom deze naamquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Hee Flippie, ik ben het, TARDIS.. Alles goed?
Dit keer waren het mijn collega's die me aanstakenquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mooi man..
Die vent doet je goed
Beterschap meidquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Oh damn dat is wel erg jaquote:Op vrijdag 20 december 2019 11:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Behoorlijke griep, ik heb 3 dagen KO gelegenEn nu bronchitis er achteraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |