Okquote:Op vrijdag 20 december 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vervolgens een lekker maaltje klaar gemaakt.
Nu zin in seks, maar heb niemand ffs
Wie Noel?quote:Op vrijdag 20 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin in seks, maar heb wel iemand
Nee man te moequote:Op vrijdag 20 december 2019 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je aan Noel vragen wie hij heeft
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaalquote:
Was minder typen dan datquote:
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Is dat lekker?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mevrouw Martinez heeft de kunst van boerenkool stampen perfect onder de knie, het was een waar feestmaal
Ja, ga nog eens even goed kijken.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel mijn foto gezien eigenlijk vriend?
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.quote:
Zou je zwanger willen raken?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
mOET HET eens proberen denk ikquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ja, heel eenvoudig te maken, weinig pannetjes nodig, stevige winterkost en het is heerlijk. Wil het toch eens per week eten.
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdioquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:32 schreef 00wildchild het volgende:
Lijk zwanger man zo dikke pens heb ik nu. Zo maar even 5k’tje doen.
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
KT moet je doen, wtf moet je met cafrdio
Je bouwt spieren op broquote:Op vrijdag 20 december 2019 21:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Conditie opbouwen. Ik hoef niet af te vallen.
Did you eat some dick?quote:Op vrijdag 20 december 2019 21:45 schreef 00wildchild het volgende:
En ik zit veel en veel te vol om nu ook maar naar een bar te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |