Gelukkig vonden ze het zelf wel leuk.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Generationalpha het volgende:
Dit is zo matig en niet-grappig.
Oeuvreprijsquote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Raymond van Barneveld hiervoor moeten nomineren.
In mijn herinnering kregen Van Persie en Robben vorig jaar ook al een prijs.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Snowbomb het volgende:
Dat Van der Vaart en Van Persie op eerste rij zitten van ereterras lijkt wel op een oeuvreprijs te wijzen maar dan verwacht je Robben en Sneijder er toch ook bij. Of zouden die ook hebben afgezegd...
Raf heeft mazzel dat Robben en Sneijder zo goed waren.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Snowbomb het volgende:
Dat Van der Vaart en Van Persie op eerste rij zitten van ereterras lijkt wel op een oeuvreprijs te wijzen maar dan verwacht je Robben en Sneijder er toch ook bij. Of zouden die ook hebben afgezegd...
En dan de speech: "Ik walg van mezelf..."quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef wimderon het volgende:
#Announce oeuvreprijs voor Remond van Barneveld
Ditquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ook gewoon blijven zitten als je wint
Echt pijnlijk ja. Lekker dankbaarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Subtiel signaaltjequote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Gaan ze dan zo ook rond met bitterballen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef superniger het volgende:
Weer een item voor Raymond van Barneveld.
Rolstoeltennisster Diede de Grootquote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Generationalpha het volgende:
Wie is die vrouw die elke keer heel zuur zit te kijken? (Die tussen de genomineerden zit.)
Dan heb je goede hersens!quote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Hij weet het nog precies, 1995...
Alleen was het in werkelijkheid 1996.
Ah, zal wel mad zijn dat ze die prijs niet heeft gepakt.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef Aguero het volgende:
[..]
Rolstoeltennisster Diede de Groot
Oh dus toch, ik dacht dus precies hetzelfde maar ging dus even aan mezelf twijfelen.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ik weet het nog precies. 1995![]()
was 1996
Die categorie is er dit jaar niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Aguero het volgende:
Moet er ook nog iemand talent van het jaar worden?
Het podium is niet rolstoeltoegankelijkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ah, zal wel mad zijn dat ze die prijs niet heeft gepakt.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef superniger het volgende:
Ik geef Bibian nog maximaal 1 jaar.
SAD.
Belediging voor haar dat niemand aanwezig is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef superniger het volgende:
Ik geef Bibian nog maximaal 1 jaar.
SAD.
Die kijken uit naar de derde helft aan de bar.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Revanches het volgende:
Heb het idee dat niemand van de sporters dit echt boeit. Dode blikken in de zaal steeds
En het Malieveld blijft leeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Yes, mijn laptop blijft heel.
quote:
Ajax is onderweg vanuit Velsen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:31 schreef superniger het volgende:
Ze moeten sportploeg als laatste doen.
Ach, bij die vrouwen die net op het podium stonden zou ik ook meer dan een paar vraagtekens plaatsen.quote:
Je bent vast leuk op feestjes, trein.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef trein2000 het volgende:
Als Hassan wint moeten ze de prijs gelijk hernoemen naar de Jaap Doping award
En het is Hassan.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:52 schreef trein2000 het volgende:
Als Hassan wint moeten ze de prijs gelijk hernoemen naar de Jaap Doping award
quote:
Gelukkig zijn de handbalsters er wel voor straks.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:55 schreef spijkerbroek het volgende:
En de winnaar is ... er wéér niet!
Volgend jaar olympisch kampioen worden en het zal wel gebeuren.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:56 schreef Momo het volgende:
Van Vleuten is ook weer 36 jaar en had het ook wel om een keer sportvrouw van het jaar te worden.
Loopt ook weer heerlijk uit.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Het loopt allemaal weer fantastisch in elkaar over.
Tot 22.15 uur staat er hier, moet lukken toch?quote:
Oh, ik dacht tot 10.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tot 22.15 uur staat er hier, moet lukken toch?
Wat een bazenbeelden.
Ik gun het die vrouw zoquote:Op woensdag 18 december 2019 21:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgend jaar olympisch kampioen worden en het zal wel gebeuren.
Dat zou je over van Vleuten dan ook weer kunnen zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gun het die vrouw zo![]()
Ook omdat ergens de kans groot is dat Hassan dat beeld over een jaar of 30 net zoals Stalman eigenlijk moet inleveren
De Pers.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Van der Vaart
Was misschien technisch wel de beste voetballer van de 4
Die kans is er inderdaad ook, maar ik denk dat de kans bij Sifan een tandje groter isquote:Op woensdag 18 december 2019 22:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zou je over van Vleuten dan ook weer kunnen zeggen
Maar uiteindelijk hebben Robben en Sneijder meer uit hun carrière gehaald.quote:
Sneijder? Nee joh.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hebben Robben en Sneijder meer uit hun carrière gehaald.
Wanneer heeft Van Persie de Champions League gewonnen?quote:
Robin natuurlijk. Held.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef Marcoss het volgende:
Van der Vaart
Was misschien technisch wel de beste voetballer van de 4
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste moment van de avond blijft Bibian Mentel, ik hoop dat ze er volgend jaar nog bij is
Vind ik geen argument. Sneijder was voor z'n 30e al klaar op het hoogste niveau.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer heeft Van Persie de Champions League gewonnen?
Was ook het enige seizoen dat hij echt absolute top was, juist dat had hij veel langer door moeten trekkenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:06 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer heeft Van Persie de Champions League gewonnen?
Wes is natuurlijk veel te vroeg naar Turkije gegaan.
Hij past ook 100000 keer beter bij Estevana dan dat hij ooit bij Sylvie Meis hoordequote:
Ik wilde net zeggen, het is niet dat ie 'm per ongeluk is kwijtgeraaktquote:
Neejoh. Robin heeft er alles uitgehaald. Alleen pech gehad met blessures.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk hebben Robben en Sneijder meer uit hun carrière gehaald.
In volgorde:quote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Neejoh. Robin heeft er alles uitgehaald. Alleen pech gehad met blessures.
Vrij logische volgorde.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In volgorde:
Robben
V Persie
Sneijder
Van der Vaart
Eens hoor. Maar Robin is internationaal het populairst. (Vanwege zijn stijl en jarenlang in de PL spelen.)quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In volgorde:
Robben
V Persie
Sneijder
Van der Vaart
Kan zo maar een gouden plak worden in Tokio!quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Sjoerd102 het volgende:
ik heb van dit talent nog nooit gehoord
Er is Olympisch goud mee te winnenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef trein2000 het volgende:
Skateboarden is geen sport. Het niveau daalt met het kwartier.
Oke, dus?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is Olympisch goud mee te winnen
Niets, maar het is blijkbaar iets wat aanspreektquote:
Bij Arsenal toch iets minder hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Eens hoor. Maar Robin is internationaal het populairst. (Vanwege zijn stijl en jarenlang in de PL spelen.)
Kansloze actie van het IOC.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niets, maar het is blijkbaar iets wat aanspreekt
Ik denk dat een 10-jarige te sterk is. En ja, die mag naar de Spelen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Kan zo maar een gouden plak worden in Tokio!
#Jinx
Viggo en de onvermijdelijk Peter Heerschop zullen zich in Tokio zich ook wel weer overal naar binnen likken.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Viggo is onderdeel van het mediakartel.
Mwa.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij Arsenal toch iets minder hoor
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat een 10-jarige te sterk is. En ja, die mag naar de Spelen.
Ja ik snap het inderdaad. Maar als jij internationaal (bijvoorbeeld in Afrika) gaat rondvragen wie ze de grootste Nederlandse speler vinden dan denk ik dat ze Van Persie zeggen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Qua populariteit bedoel ik dan, daar wordt hij toch wel redelijk uitgekotst na z'n transfer
Dat is van zijn mattiequote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond Lieve Marianne altijd wel leuk
Dat was Heerschop toch? Die heeft sowieso meer humor.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik vond Lieve Marianne altijd wel leuk
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Het zou wel erg zijn als ze de handbalsters nu last minute toch die prijs niet geven
NOS, dus nee.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:19 schreef Aguero het volgende:
Hadden ze het filmpje niet even kunnen aanpassen?
Niet ertussen dus, maar erna.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ze hebben er toch nog 3 flitsen handbal tussen gefrot(filmpje was zeker ook al 2 weken geleden klaar)
Haha. voor je beurt.quote:
Ja maar hij kwam er ook wel eens bij, of alleen bij de toernooien? Lang geleden hoorquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Penoza vrouwtje heeft niks met sport te maken
Komt ook lekker uit haar woorden.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Penoza vrouwtje heeft niks met sport te maken
Nou nou nou nou nou.quote:
Ik kan me niet herinneren dat het ooit anders was.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:26 schreef RensAjacied het volgende:
Slechte presentators, slechte aankleding en kut cabaretiers. Was dus weer waardeloos
Maar die viswijven winnen tenminste.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:55 schreef Craptacular het volgende:
Ajax dat niet de sportploeg wint maar een stel viswijven die voor een handjevol mensen spelen.
Onze Annemiek die in Columbia nu alweer 300 km per dag met mannen loopt weg te trappen op boterhammen met pindakaasquote:
Ik mis Lois Abbingh .. zij is de enige handbalster die op het gala ontbreekt! Ze zal wel ziek zijn denk ik dan..quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Christian Stucki is Zwitsers sportman van het jaar en is daarmee de eerste schwinger, jawel, die die titel krijgt
Wel logisch natuurlijk, hij won het Eidgenössisches Schwing- und Älplerfest en werd met zijn 34 jaar de oudste Schwingerkönig ooit! Inmiddels heeft hij al 127 Kränze gewonnen, wat een grootheid
Alleen dan wat nationaler. Zeg maar alsof een kaatser het in Nederland krijgt.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]![]()
De Zwitserse Rico Verhoeven, zoiets tenminste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |