rip coenquote:Op woensdag 18 december 2019 18:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lijkt me een nieuwe aflevering!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:17 schreef KennyPowers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou die Hongaarse op Sherrock Fallon?
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:17 schreef KennyPowers het volgende:
Historisch momentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Masterclass is overdreven, tweede/derde set prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:24 schreef Platinumgoat het volgende:
Asada masterclass gemist zie ik, not surprised! Vanavond gaan Wilson & Clemens schroeien!
Ik zeg één woord: Mansell...quote:Op woensdag 18 december 2019 18:38 schreef Coco. het volgende:
Goedenavond, hoe was de middag sessie?
Meulenkamp won makkelijk, ondanks dat Robb ook leuk meedeed.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:38 schreef Coco. het volgende:
Goedenavond, hoe was de middag sessie?
Bedankt voor de samenvatting. Vanavond alleen het broekje los van Clemens - vd Pas, alhoewel dat wel zal tegenvallen.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meulenkamp won makkelijk, ondanks dat Robb ook leuk meedeed.
Asada moest even op gang komen en had Mansell daarna simpel in de hoek.
Ward v Razma was kut, met een choke van Razma.
Bunting v Justicia was een spannend duel met tiebreak; Bunting met een stalenballenfinish op 2-3 achter in de vijfde set. Uiteindelijk 6-4 in de tie.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meulenkamp won makkelijk, ondanks dat Robb ook leuk meedeed.
Asada moest even op gang komen en had Mansell daarna simpel in de hoek.
Ward v Razma was kut, met een choke van Razma.
Bunting v Justicia was een spannend duel met tiebreak; Bunting met een stalenballenfinish op 2-3 achter in de vijfde set. Uiteindelijk 6-4 in de tie.
Waarom zou je verwachtingen hebben van Van de Pas vooraf?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedankt voor de samenvatting. Vanavond alleen het broekje los van Clemens - vd Pas, alhoewel dat wel zal tegenvallen.
I'm too old for this shitquote:Op woensdag 18 december 2019 19:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Huntelaar bij StukTv?
Hij is wel eens slechter geweest.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom zou je verwachtingen hebben van Van de Pas vooraf?
Ik verwacht toch wel een flink aantal bouncers.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jij bent wel snel tevreden.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij is wel eens slechter geweest.
Wat ook niet moeilijk was.
quote:Op woensdag 18 december 2019 19:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik verwacht toch wel een flink aantal bouncers.
Dat is geen vraag.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Szura het volgende:
Belangrijkste kwestie: de Clasico op m’n hoofdscherm of darts?
El Clasico boeit echt niemand.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Szura het volgende:
Goede argumentatie inderdaad.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:24 schreef KennyPowers het volgende:
En dan met David Guetta komen man man man
Weer een interview met Frenkie de Jongquote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Szura het volgende:
Hoe kun je nou te oud zijn voor Family Guyquote:Op woensdag 18 december 2019 19:24 schreef KennyPowers het volgende:
En dan met David Guetta komen man man man
Man is 34 maar heeft een lichaam van iemand van 80quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hoe kun je nou te oud zijn voor Family Guy
El clasico op de radioquote:Op woensdag 18 december 2019 19:19 schreef Szura het volgende:
De laatste tijd is hij lang niet meer zo slecht als hij was. Wel wisselvallig, maar dat is alvast beter dan alleen maar slecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haat-liefde verhouding.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike die het opneemt voor Klaasen. Zozo.
NET SETJE Van Gerwen dwingt TEVEEL respect af.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Stel eens een kritische vraag Koert, oh nee toch niet
Mwah, kan me wel in zijn verhaal vinden: straf uitgezeten en dat is helemaal prima, maar op persoonlijk niveau geen respect meer kunnen/willen tonen voor zo iemand.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Jawel Michael, dat is zo lang geleden dus dat kan prima.
Proef ik hier enig toontje dat suggereert dat we beter Marcel hadden kunnen hebben?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Stel eens een kritische vraag Koert, oh nee toch niet
Alsof die wel kritische vragen aan MvG zou stellenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Proef ik hier enig toontje dat suggereert dat we beter Marcel hadden kunnen hebben?
Wat voor kritische vragen eigenlijk? Hij was niet geweldig, maar ook niet rotslecht ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof die wel kritische vragen aan MvG zou stellen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
DRTquote:
Yesquote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen op de Fallon bandwagon als je je door talloze aidssessies bij de Lakeside hebt geworsteld
Nou heb ik niet alles gekeken, want leven, maar ik heb zelfs op bezoek bij het biatlon meer dan eens de stream aangezet. Telt dat?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen op de Fallon bandwagon als je je door talloze aidssessies bij de Lakeside hebt geworsteld
Ik heb veel gezienquote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Goed genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou heb ik niet alles gekeken, want leven, maar ik heb zelfs op bezoek bij het biatlon meer dan eens de stream aangezet. Telt dat?
En dan missen en daarmee een punt scoren.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Bruce Springsteen aanzien als Jeff fucking Beck
Noble ga weg
Altijd terecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Huh er zit een plakkertje op z'n Apple logo
Urneyquote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef BB-King het volgende:
Staat de urn van Barney ook ergens in deze zaal?
Sowquote:Op woensdag 18 december 2019 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Alleen psychopaten hopen dat Benito wint van Clemens.
8/10quote:
"Ik ga niet zingen."quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Arjan moet strenger zijn anders heeft straks de helft de maximale punten.
Oh nee darters zijn dom
Hij zag er geen Heil in.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef BB-King het volgende:
Maar goed dat Marco van Basten geen analist is.
De laatste metro gaat zo.quote:
Ik geef hem zo’n 40-45% kans.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt geen flauw idee wat van Kurz te verwachten. Kan alles tussen 80 en 97 worden.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ken dit nummer van Wilson niet. Ik heb het gevoel dat ik me moet schamen. Klinkt wel goed eigenlijk. Wilson is wel sympathiek.
Real had een penalty moeten hebben. Nog steeds 0-0quote:
Deze verwacht ik bij Clemens.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:21 schreef Szura het volgende:
Zjak grijp je kans vanavond aub om een Duitser te hypen
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 20:24 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb jij ook een wit overhemd en een zwarte trui aan?
Arbeidersleef ouwe reusquote:Op woensdag 18 december 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je heisa van vanmiddag meegekregen? Een enorme deceptie
Bunting komt niet meer op met B-B-B-BIRD IS THE WORDquote:Op woensdag 18 december 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arbeidersleef ouwe reus
Wel uitslagen gezien
Die daalt in achting, voorzichtig gezegdquote:Op woensdag 18 december 2019 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bunting komt niet meer op met B-B-B-BIRD IS THE WORD
'Ik ben daar te oud voor'quote:Op woensdag 18 december 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die daalt in achting, voorzichtig gezegd
Ik kijk nog liever een aflevering van Ab Normaal op youtubequote:
Je bent nooit ergens te oud voor, hooguit geef je een fuck om wat anderen vinden van jouw voorkeurenquote:
Ik vind fan zijn van K3 wel beetje raar tho.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent nooit ergens te oud voor, hooguit geef je een fuck om wat anderen vinden van jouw voorkeuren
Hier gaan Jellegrapjes over komen maar zo bedoel ik het niet
Ik niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Wij zoeken de naam van deze kerel.
[ afbeelding ]
Jans Koertsquote:Op woensdag 18 december 2019 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Jans ?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Sowieso een walk-on met een verhaal inruilen voor een 13 in een dozijn liedjequote:Op woensdag 18 december 2019 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent nooit ergens te oud voor, hooguit geef je een fuck om wat anderen vinden van jouw voorkeuren
Hier gaan Jellegrapjes over komen maar zo bedoel ik het niet
Smerige dopinghondquote:Op woensdag 18 december 2019 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Keurige, degelijke jongen.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Kurz, sympathieke bandwagon @:mani89
nee dit is de carglass reclamequote:Op woensdag 18 december 2019 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Hey de film over Ridouan Taghi is al uit.
Ik ookquote:Op woensdag 18 december 2019 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind fan zijn van K3 wel beetje raar tho.
Welke heeft hij eigenlijkquote:Op woensdag 18 december 2019 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Sowieso een walk-on met een verhaal inruilen voor een 13 in een dozijn liedje
Bonkers moet ook terug
Zou jij Josje anaal doen?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook
Maar dat zou iemand die K3 leuk vindt er niet van moeten weerhouden K3 leuk te vinden
En daar gaat zijn identiteitquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bunting? David Guetta - Titanium
Ik neem aan dat je verder niets aanhebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef heywoodu het volgende:
ik heb het Brasil-vestje al klaar en heb er zin in.
Bahquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar mensen
Goede foto uitgezocht wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg het maar mensen
Ik heb ook een bijpassende broek maar die is wel godvergeten groen. Kan prima op de enkels.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je verder niets aanhebt.
Die Kristel is echt niks.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
Neuk Kathleen
Trouw Kristel
Dood Karen en Josje
Tegen Cullen. Die zal wel weer zichzelf extreem oppeppenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Op Kurz (koers) naar de volgende ronde.
Okéquote:Op woensdag 18 december 2019 20:37 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens een whitewash worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |