Nou heb ik niet alles gekeken, want leven, maar ik heb zelfs op bezoek bij het biatlon meer dan eens de stream aangezet. Telt dat?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen op de Fallon bandwagon als je je door talloze aidssessies bij de Lakeside hebt geworsteld
Ik heb veel gezienquote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen op de Fallon bandwagon als je je door talloze aidssessies bij de Lakeside hebt geworsteld
Goed genoeg.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou heb ik niet alles gekeken, want leven, maar ik heb zelfs op bezoek bij het biatlon meer dan eens de stream aangezet. Telt dat?
En dan missen en daarmee een punt scoren.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Bruce Springsteen aanzien als Jeff fucking Beck
Noble ga weg
Altijd terecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:13 schreef Pino112 het volgende:
Huh er zit een plakkertje op z'n Apple logo
Urneyquote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef BB-King het volgende:
Staat de urn van Barney ook ergens in deze zaal?
Sowquote:Op woensdag 18 december 2019 20:11 schreef Mani89 het volgende:
Alleen psychopaten hopen dat Benito wint van Clemens.
8/10quote:
"Ik ga niet zingen."quote:Op woensdag 18 december 2019 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Arjan moet strenger zijn anders heeft straks de helft de maximale punten.
Oh nee darters zijn dom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |