Haat-liefde verhouding.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Mike die het opneemt voor Klaasen. Zozo.
NET SETJE Van Gerwen dwingt TEVEEL respect af.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Stel eens een kritische vraag Koert, oh nee toch niet
Mwah, kan me wel in zijn verhaal vinden: straf uitgezeten en dat is helemaal prima, maar op persoonlijk niveau geen respect meer kunnen/willen tonen voor zo iemand.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Jawel Michael, dat is zo lang geleden dus dat kan prima.
Proef ik hier enig toontje dat suggereert dat we beter Marcel hadden kunnen hebben?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:05 schreef DeLuna het volgende:
Stel eens een kritische vraag Koert, oh nee toch niet
Alsof die wel kritische vragen aan MvG zou stellenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Proef ik hier enig toontje dat suggereert dat we beter Marcel hadden kunnen hebben?
Wat voor kritische vragen eigenlijk? Hij was niet geweldig, maar ook niet rotslecht ofzoquote:Op woensdag 18 december 2019 20:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alsof die wel kritische vragen aan MvG zou stellen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
DRTquote:
Yesquote:Op woensdag 18 december 2019 20:09 schreef KennyPowers het volgende:
Je mag alleen op de Fallon bandwagon als je je door talloze aidssessies bij de Lakeside hebt geworsteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |