Hij zal flink wat lunchgeld nodig hebben.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:00 schreef Szura het volgende:
Speknek mag morgen weer brugklassers gaan pesten op het schoolplein
Zit jij nou al die topics terug te lezen?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zeer vervelend slag mensen, herriemakers.
Ik durf te betwijfelen of zij reeds 16 siderische jaren heeft meegemaaktquote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
16 is legaal tegenwoordig in Nederland. GENOT.
Zo is dat ouwe reus. Fuck het systeem!quote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
"Ik heb er recht op - en dan doe ik het dus ook lekker gewoon".
Stukje facesittingquote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is sowieso een enorme bully die dikke
Busquets is een ouwe man.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, hij moet eigenlijk op 10 spelen met Busquets en De Jong dan wel Arthur achter zich. Maar goed, dat krijg je als je lukraak wat inkoopt.
Zo'n beetje het enige wat wel functioneert (Suarez-Messi) uit elkaar halen?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Griezmann hoort meer in het centrum te spelen met bewegingsvrijheid, ja. Lautaro Martinez zal vroeg of laat wel naar Camp Nou komen, maar het is vooral hopen dat de klootzak Bartomeu wordt gelicht.
Suarez wordt volgend jaar 33 en heeft ook wel back-up afwisseling nodig.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Busquets is een ouwe man.
[..]
Zo'n beetje het enige wat wel functioneert (Suarez-Messi) uit elkaar halen?
We waren al even klaar met de discussie over dat vreselijke voetbal, maar heel erg bedankt.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Busquets is een ouwe man.
[..]
Zo'n beetje het enige wat wel functioneert (Suarez-Messi) uit elkaar halen?
GA JIJ OVER JE KUTCAVIA'S PRATENquote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren al even klaar met de discussie over dat vreselijke voetbal, maar heel erg bedankt.
Ben jij dit?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
16 is legaal tegenwoordig in Nederland. GENOT.
Helaas kan hij niks aan zijn gewicht doen, het is de schuld van de toernooien.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Hij moet zo'n Harrie zich nu voelen, 22 jaar oud en na 1 set loopt hij al rood aan en stroomt het zweet als een waterval van zijn gezicht.
Sowquote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GA JIJ OVER JE KUTCAVIA'S PRATEN
Wat een act dit toch weer.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We waren al even klaar met de discussie over dat vreselijke voetbal, maar heel erg bedankt.
Zal ik plaatjes posten?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
GA JIJ OVER JE KUTCAVIA'S PRATEN
Hij eet teveel brood.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas kan hij niks aan zijn gewicht doen, het is de schuld van de toernooien.
quote:Op woensdag 18 december 2019 16:03 schreef Mani89 het volgende:
Hij moet zo'n Harrie zich nu voelen, 22 jaar oud en na 1 set loopt hij al rood aan en stroomt het zweet als een waterval van zijn gezicht.
Als ze daar nou eens vega-opties aanboden, zonder brood welteverstaan..quote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop jij nou met de voeten van Poepz0r te spelen?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook geen aardappelen wat die zijn mokerslecht.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:05 schreef Doevelaer het volgende:
Als ze daar nou eens vega-opties aanboden, zonder brood welteverstaan..
Madars Razma is het hier vermoedelijk niet mee eensquote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook geen aardappelen wat die zijn mokerslecht.
En dodelijk.
En smerig.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ook geen aardappelen wat die zijn mokerslecht.
En dodelijk.
Werd ik maar eens serieus genomen. @Wereldgozer had weer eens geen tijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Is Poepz0r eens serieus, wordt die hier niet serieus genomen.
Waarom?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef El-Stinho het volgende:
Cambuur v Feyenoord kunnen we overslaan morgen.
Wij zien er geen brood in.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Is Poepz0r eens serieus, wordt die hier niet serieus genomen.
Jacobs, Muhren en Antonia starten op de bank.quote:
Straks de grote Bunting, dan komt het wel goed.quote:
Tijd voor wat darthits.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al die voetbalinvloeden zijn kut. Please dont take me home is nog erger
Nee dusquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks de grote Bunting, dan komt het wel goed.
Waarom nemen ze de beker niet serieus?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs, Muhren en Antonia starten op de bank.
Ze nemen Feyenoord niet serieusquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Idem ditoquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef Szura het volgende:
Ik heb 3-2 Razma maar geen zin in nog een zet
Ik neem geen enkel risico met jongens die met kleine of grote pijntjes kampen. Robert Mühren en Jarchinio Antonia zijn niet helemaal fit, staan daarom ook niet in de basis, maar kunnen hopelijk wel op de bank plaatsnemen."quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Rare lui, die Leeuwarders.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Woensdag 18 december 13:30quote:
Knuppel meenemenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh laat die boertjes lekker.
Zelfde vetgehalte, vandaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef BB-King het volgende:
Vincent van der Voort zit te stomen. Zijn liedje!
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturen
Mijn pa woont vlakbij mediapark, die zal ook wel viesmad zijn als ie naar huis wilquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Oke Thierryquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |