Knuppel meenemenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh laat die boertjes lekker.
Zelfde vetgehalte, vandaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef BB-King het volgende:
Vincent van der Voort zit te stomen. Zijn liedje!
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturen
Mijn pa woont vlakbij mediapark, die zal ook wel viesmad zijn als ie naar huis wilquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Oke Thierryquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |