Straks de grote Bunting, dan komt het wel goed.quote:
Tijd voor wat darthits.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al die voetbalinvloeden zijn kut. Please dont take me home is nog erger
Nee dusquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks de grote Bunting, dan komt het wel goed.
Waarom nemen ze de beker niet serieus?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs, Muhren en Antonia starten op de bank.
Ze nemen Feyenoord niet serieusquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Idem ditoquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef Szura het volgende:
Ik heb 3-2 Razma maar geen zin in nog een zet
Ik neem geen enkel risico met jongens die met kleine of grote pijntjes kampen. Robert Mühren en Jarchinio Antonia zijn niet helemaal fit, staan daarom ook niet in de basis, maar kunnen hopelijk wel op de bank plaatsnemen."quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Rare lui, die Leeuwarders.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Woensdag 18 december 13:30quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |