Waarom nemen ze de beker niet serieus?quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs, Muhren en Antonia starten op de bank.
Ze nemen Feyenoord niet serieusquote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nemen ze de beker niet serieus?
Idem ditoquote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef Szura het volgende:
Ik heb 3-2 Razma maar geen zin in nog een zet
Ik neem geen enkel risico met jongens die met kleine of grote pijntjes kampen. Robert Mühren en Jarchinio Antonia zijn niet helemaal fit, staan daarom ook niet in de basis, maar kunnen hopelijk wel op de bank plaatsnemen."quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Rare lui, die Leeuwarders.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jacobs en Antonia hebben sowieso last gehad van tikjes; Muhren geen idee. Zondag tegen Excelsior is wel een belangrijk duel. Na de winterstop spelen ze meteen tegen Volendam.
Woensdag 18 december 13:30quote:
Knuppel meenemenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwtje werkt op Botlek. Boeren blokkeren daar alles. GENOTTTT DIE IS MAD HAHAHAHAHAH
Niks mis mee ouwe reus.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturenquote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh laat die boertjes lekker.
Zelfde vetgehalte, vandaar.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:15 schreef BB-King het volgende:
Vincent van der Voort zit te stomen. Zijn liedje!
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Terrorboeren moeten eens aangepakt worden, tijd om de ME eropaf te sturen
Mijn pa woont vlakbij mediapark, die zal ook wel viesmad zijn als ie naar huis wilquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn pa deed 2 uur over zijn reis naar zijn werk vanochtend. Normaal 30 minuten.
Oke Thierryquote:Op woensdag 18 december 2019 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ze moeten die regering eens aanpakken. Overal mee wegkomen genot. Debatjes houden, maar uiteindelijk niks zeggen/beloven. Wat een act is dat altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |