Hij pakt nu 3 setsquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Mani89 het volgende:
De Sousa heeft dit seizoen 30(!) 100+ gemiddeldes gegooid. Het komt er dit WK niet helemaal uit zullen we maar zeggen.
Geef nooit op, Mani. Geef nooit op, oh geef nooit op!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:59 schreef Mani89 het volgende:
De Sousa heeft dit seizoen 30(!) 100+ gemiddeldes gegooid. Het komt er dit WK niet helemaal uit zullen we maar zeggen.
En kijk eens wie de voice over is:quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb uit ellende Cheateau Meiland opgezet
Die vent
Chris Landman?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Welk van mijn bandwagons staan nog op de rails? Clemens?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En kijk eens wie de voice over is:
[ afbeelding ]
@Skedquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En kijk eens wie de voice over is:
[ afbeelding ]
Clemens en De Zwaan.quote:
Seigo is nodig om Mansell van het bord te vegen, verder heb ik er weinig mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Clemens en De Zwaan.
Tuur je overigens vanaf een afstandje bij de Seigo-bandwagon
Hopelijk zie je ooit het licht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Seigo is nodig om Mansell van het bord te vegen, verder heb ik er weinig mee.
Ik juich nog nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
De NOS beraadt zich over de opvallende rol van de broers Jeroen en Maarten Stekelenburg bij respectievelijk Studio Sport en het Nederlands elftal. Vandaag kwam naar buiten dat Maarten Stekelenburg tot en met het EK voetbal assistent wordt van bondscoach Ronald Koeman, terwijl broer Jeroen voor Studio Sport steevast de tv-interviews doet bij Oranje.
@:SZURA
Dat zijn al stuk betere photoshops dan eerderquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk je hier naar uit?
[ afbeelding ]
Bij de BDO is nu echt alleen het meest smerige cafevolk nog over gebleven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kijk je hier naar uit?
[ afbeelding ]
Geen zorgquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zijn al stuk betere photoshops dan eerder
VERY SPECIAL ANNOUNCEMENTquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen zorg
http://bdodarts.com/images/BDO-W.Pro-Rankings-%20PROMOTION%20.pdf
Doet Harms met z’n stekeltjes nog mee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de BDO is nu echt alleen het meest smerige cafevolk nog over gebleven.
GREATEST SHOW ON EARTH !!!!!!quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
VERY SPECIAL ANNOUNCEMENTEven verder lezen
ALPHAMALE HARMSquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Doet Harms met z’n stekeltjes nog mee?
Kleergod ook?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de BDO is nu echt alleen het meest smerige cafevolk nog over gebleven.
Martijn is een leuke man, maar hij kan zo Lurch spelen in The Adams Family.quote:
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen zorg
http://bdodarts.com/images/BDO-W.Pro-Rankings-%20PROMOTION%20.pdf
WILLEMquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
ORDER YOUR TICKETS NOW FOR THE GREATEST SHOW ON EARTH !!!!!!
en vooraf keek iedereen hier zo naar uitquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Mooi die Portugese troep van mijn scherm.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Heeft Wolfie dit gemaakt?
Ik, als WK dagjesmens, keek hier niet naar uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en vooraf keek iedereen hier zo naar uit
Ik mis hem toch wel uiteindelijkquote:
Desalniettemin mag je er gewoon zijnquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik, als WK dagjesmens, keek hier niet naar uit.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Desalniettemin mag je er gewoon zijn
Strontpotquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel pijlen zonder trippel voor jozee
Ik hoop dat Heta degradeertquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel pijlen zonder trippel voor jozee
Sinds zijn tattoo's is ie geen doetje meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Sherrock tegen SuperTed kan nog wel eens interessant worden. Ted is een doetje, een moederskindje en bovenal ongelofelijk maagd. Die kan nog wel eens bezwijken tegenover een 6/10 en publiek dat hem gaat uitjouwen.
Ik heb nu al medelijden met hem.quote:
Maar omdat 3 Feyenoorders mij op Twitter onheus hebben bejegend kunnen die miljoen andere Feyenoord supporters wel nog steeds de pleuris krijgen haha lol.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Ik wil aan iedereen graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn opmerking over het stadion dak van @:fctwente Ik heb het niet gezegd zoals ik dat eigenlijk wilde en bedoelde en dat was dom van me. Het spijt me dat ik mensen pijn heb gedaan.
Ik maak me ernstige zorgen om het lieve kind.quote:
Stoerquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds zijn tattoo's is ie geen doetje meer.
Hopelijk kwam je niet te laat, ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Eerst Sherrock in beeld en dan die plofkop van Maijert vol in beeld
Mijn neefjes zullen voor de analyse zorgen vrijdag.quote:
Rits klinkt mij te onsmakelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
ritsje open of broek uit?
watquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Ik wil aan iedereen graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn opmerking over het stadion dak van @:fctwente Ik heb het niet gezegd zoals ik dat eigenlijk wilde en bedoelde en dat was dom van me. Het spijt me dat ik mensen pijn heb gedaan.
Ik ben een man van de tijdquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk kwam je niet te laat, ouwe reus.
Als je van darts houdt omdat de lotingen zo open zijn heb je het niet echt begrepenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef showtimer het volgende:
Bas doet zijn analyses beter dan de profs
LinksonderGenotquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
fuck hug marry kill
[ afbeelding ]
Waar is Karin Krappenquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
fuck hug marry kill
[ afbeelding ]
1. Fuck 2. Hugquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:15 schreef KennyPowers het volgende:
fuck hug marry kill
[ afbeelding ]
quote:
Ted wordt gewoon uitgefloten omdat hij tegen een vrouw moetquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat worden er veel darters uitgefloten.
... omdat ze van het mannelijk geslacht zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat worden er veel darters uitgefloten.
Ted is nog maagd.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Tedje geeft ‘r geeneens een kusje?
Tedje is gay.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Tedje geeft ‘r geeneens een kusje?
Haar okselhaar is tip top.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Kapster en er dan zo onverzorgd bij lopen
Niet alleen nu, maar in praktisch elke wedstrijd lijkt het wel of de niet-underdog behoorlijk uitgefloten wordt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ted wordt gewoon uitgefloten omdat hij tegen een vrouw moet
Dat valt wel mee tochquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niet alleen nu, maar in praktisch elke wedstrijd lijkt het wel of de niet-underdog behoorlijk uitgefloten wordt.
Tuurlijk, hij trekt zich normaal gesproken alleen maar af op dit soort types als hij blondes on black intikt op PH.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het lijkt wel alsof hij de hele tijd bloost.
Oke, ik heb niet veel gezien, misschien net de verkeerde momenten gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch
Het echte fluiten althans
Ik denk dat hij haar al wel wat langer kent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij trekt zich normaal gesproken alleen maar af op dit soort types als hij blondes on black intikt op PH.
Friendzonedquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij haar al wel wat langer kent.
Zou wel een leuk setje zijnquote:
Ik heb Stephen Bunting 80% pijlen besteld.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je de 25 gratis setjes al besteld?
Wij kijken ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:21 schreef Zipportal het volgende:
VROUWELIJKE SCHRIJFSTER IN BEELD.
Anne Drank. @:slobeend
Ik ga die van Chizzy bestellen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Stephen Bunting 80% pijlen besteld.
Bij de Intertoys?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Stephen Bunting 80% pijlen besteld.
Terwijl de mannen normaal gesproken makkelijker finishen dan vrouwen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
KOEKOEK
Op de een of andere manier gooien al die vrouwen soms best wel hoge finishes
Je zou denken dat het finishen voor vrouwen lastiger is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
KOEKOEK
Of ligt dat aan de man in kwestiequote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zou denken dat het finishen voor vrouwen lastiger is.
Bij het nooit teleurstellende Dartswarehouse, waar je elke dag van het jaar gratis flights krijgt bij je bestelling.quote:
Geen idee, ik weet daar niks van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of ligt dat aan de man in kwestie
Ik wil verder niets insinueren
En die de fantastische prijzen beschikbaar hebben gesteld voor het voorspelspelquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij het nooit teleurstellende Dartswarehouse, waar je elke dag van het jaar gratis flights krijgt bij je bestelling.
Marcel Keizer is dit niet met jou eensquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Coco. het volgende:
Maar goed, Twente is dan ook geen cupfighter.
Echt waar?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En die de fantastische prijzen beschikbaar hebben gesteld voor het voorspelspel
Dartswarehousegoden
Dartshop Zaanstad vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij het nooit teleurstellende Dartswarehouse, waar je elke dag van het jaar gratis flights krijgt bij je bestelling.
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
KOEKOEK
Mooi speertjes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartshopper.n(...)AEAQYASABEgIbfvD_BwE
Omdat ze gewoon minder vaak op dit niveau gegooid hebben en minder training zorgt voor minder niveau.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.
Vinkgor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:26 schreef KennyPowers het volgende:
Goede schoentjes ook
SEX / Dames die nog ballerina’s dragen nu
Omdat de competitie daar eenvoudigweg minder is, als in minder concurrentie en dus minder groei in kwaliteitquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.
Voor een vrouw juichen want vrouwquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Niet voor Sherrock supporten
Ook niet in de break.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Grote mannenfinish zit er niet in bij haar.
Dat lijkt mij toch ook, ja. Is een sport waar geslacht niet veel verschil zou moeten maken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat de competitie daar eenvoudigweg minder is, als in minder concurrentie en dus minder groei in kwaliteit
Op de heel lange termijn moet dat wel naar elkaar toe groeien
Hij is op zijn ideale dartsgewicht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een buik heeft die Ted al, kolere zeg.
Vannacht wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Grote man af en toe wel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:28 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk niet dat het alleen competitie is hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat de competitie daar eenvoudigweg minder is, als in minder concurrentie en dus minder groei in kwaliteit
Op de heel lange termijn moet dat wel naar elkaar toe groeien
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:30 schreef Tagliano het volgende:
Op zich zijn al die reclames niet zo klote maar telkens dezelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |