En die de fantastische prijzen beschikbaar hebben gesteld voor het voorspelspelquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij het nooit teleurstellende Dartswarehouse, waar je elke dag van het jaar gratis flights krijgt bij je bestelling.
Marcel Keizer is dit niet met jou eensquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Coco. het volgende:
Maar goed, Twente is dan ook geen cupfighter.
Echt waar?quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En die de fantastische prijzen beschikbaar hebben gesteld voor het voorspelspel
Dartswarehousegoden
Dartshop Zaanstad vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij het nooit teleurstellende Dartswarehouse, waar je elke dag van het jaar gratis flights krijgt bij je bestelling.
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:24 schreef Tagliano het volgende:
KOEKOEK
Op de een of andere manier gooien al die vrouwen soms best wel hoge finishes
Mooi speertjes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartshopper.n(...)AEAQYASABEgIbfvD_BwE
Omdat ze gewoon minder vaak op dit niveau gegooid hebben en minder training zorgt voor minder niveau.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.
Vinkgor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:26 schreef KennyPowers het volgende:
Goede schoentjes ook
SEX / Dames die nog ballerina’s dragen nu
Omdat de competitie daar eenvoudigweg minder is, als in minder concurrentie en dus minder groei in kwaliteitquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom vrouwen slechter zijn in darts dan mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |