Draag jij ballerina’s aan je rechterhand?quote:Op zondag 1 december 2019 19:30 schreef Anton91 het volgende:
Ik heb nog een paar gebruikte ballerina's van mijn vriendin, maatje 45.
?
Nee zijn van m'n vriendin,quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef Pisica het volgende:
[..]
Draag jij ballerina’s aan je rechterhand?
Kerel kerel wat een spul 😂quote:Op zondag 1 december 2019 19:14 schreef Pisica het volgende:
https://www.feetandfetish.com/updates/26-12-09-big1.jpg
Vind zelf zwarte of witte het mooist
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef Pisica het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke schoenen zijn cute 😍
Dat. Ik dacht gelijk die mag haar voeten wel eens laten doenquote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.
Eelt op voeten is normaal...quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.
Vieze potenquote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef Pisica het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke schoenen zijn cute 😍
En hakken zijn niet gewoon schoeisel? Hahaquote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:
Topic een beetje opgeschoond, laat dat Tikkie-geroep maar achterwege.
Verder met gegeil op ballerina's, dan maar. Zelf ben ik overigens meer van de hakken dan van ballerina's, bij dat laatste voel ik er niets extra's bij, het is gewoon schoeisel.
Hakken voegen voor mij iets toe. Dat komt o.a. door het geheel, wanneer een vrouw hakken draagt is de rest meestal ook wat eleganter. Tel daarbij op dat ze anders lopen (wulps)...quote:Op maandag 2 december 2019 12:49 schreef Pisica het volgende:
[..]
En hakken zijn niet gewoon schoeisel? Haha
ik loop op hakkenquote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:
Topic een beetje opgeschoond, laat dat Tikkie-geroep maar achterwege.
Verder met gegeil op ballerina's, dan maar. Zelf ben ik overigens meer van de hakken dan van ballerina's, bij dat laatste voel ik er niets extra's bij, het is gewoon schoeisel.
Iemand een linkje naar deze hele fotoset of videoquote:Op zondag 1 december 2019 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo zijn ballerina's nou weer schoenen?
Bij ballerina's denk ik aan dit:
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding !quote:Op maandag 2 december 2019 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hakken voegen voor mij iets toe. Dat komt o.a. door het geheel, wanneer een vrouw hakken draagt is de rest meestal ook wat eleganter. Tel daarbij op dat ze anders lopen (wulps)...
Ballerina's hebben niet hetzelfde effect bij mij..
Wat vind jij er zo leuk aan, aan ballerina's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |