Draag jij ballerina’s aan je rechterhand?quote:Op zondag 1 december 2019 19:30 schreef Anton91 het volgende:
Ik heb nog een paar gebruikte ballerina's van mijn vriendin, maatje 45.
?
Nee zijn van m'n vriendin,quote:Op zondag 1 december 2019 19:37 schreef Pisica het volgende:
[..]
Draag jij ballerina’s aan je rechterhand?
Kerel kerel wat een spul 😂quote:Op zondag 1 december 2019 19:14 schreef Pisica het volgende:
https://www.feetandfetish.com/updates/26-12-09-big1.jpg
Vind zelf zwarte of witte het mooist
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.quote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef Pisica het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke schoenen zijn cute 😍
Dat. Ik dacht gelijk die mag haar voeten wel eens laten doenquote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.
Eelt op voeten is normaal...quote:Op zondag 1 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is inderdaad beter als ze ze aan heeft. Wat een eelt.
Vieze potenquote:Op zondag 1 december 2019 20:38 schreef Pisica het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke schoenen zijn cute 😍
En hakken zijn niet gewoon schoeisel? Hahaquote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:
Topic een beetje opgeschoond, laat dat Tikkie-geroep maar achterwege.
Verder met gegeil op ballerina's, dan maar. Zelf ben ik overigens meer van de hakken dan van ballerina's, bij dat laatste voel ik er niets extra's bij, het is gewoon schoeisel.
Hakken voegen voor mij iets toe. Dat komt o.a. door het geheel, wanneer een vrouw hakken draagt is de rest meestal ook wat eleganter. Tel daarbij op dat ze anders lopen (wulps)...quote:Op maandag 2 december 2019 12:49 schreef Pisica het volgende:
[..]
En hakken zijn niet gewoon schoeisel? Haha
ik loop op hakkenquote:Op maandag 2 december 2019 11:35 schreef zarGon het volgende:
Topic een beetje opgeschoond, laat dat Tikkie-geroep maar achterwege.
Verder met gegeil op ballerina's, dan maar. Zelf ben ik overigens meer van de hakken dan van ballerina's, bij dat laatste voel ik er niets extra's bij, het is gewoon schoeisel.
Iemand een linkje naar deze hele fotoset of videoquote:Op zondag 1 december 2019 18:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoezo zijn ballerina's nou weer schoenen?
Bij ballerina's denk ik aan dit:
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding !quote:Op maandag 2 december 2019 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hakken voegen voor mij iets toe. Dat komt o.a. door het geheel, wanneer een vrouw hakken draagt is de rest meestal ook wat eleganter. Tel daarbij op dat ze anders lopen (wulps)...
Ballerina's hebben niet hetzelfde effect bij mij..
Wat vind jij er zo leuk aan, aan ballerina's?
Die gaat ze halen met die flappen hoop ikquote:Op woensdag 4 december 2019 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ziet er aardig uit, maar waar zijn de ballerina's?
Zou kunnen. Hou het even concreet bij het onderwerpquote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef Pisica het volgende:
[..]
Die gaat ze halen met die flappen hoop ik
Onderwerp bestond ook het graag geld afstaan aan dames die er wat leuks van kopen , maar is inmiddels aangepast door je collega.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hou het even concreet bij het onderwerp
Dit iddquote:Op donderdag 5 december 2019 19:38 schreef Djeez het volgende:
Ballerina's zijn toch niet geil man! Hoge laarzen daarentegen
Ik heb Hilfigers maar ook die zijn niet geweldig. Ballerina’s zijn gewoon niet zo comfortabel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:27 schreef Pisica het volgende:
Ik houd misschien meer van meisjemeisje types en
niet zo van hakken, en al zeker niet bij laarzen.
Ik moet zeggen dat ik meestal leuke/ knappe meiden ook op “plat” ( meestal wel laarsjes of sneakers tegenwoordig en minder ballerina's helaas) zie lopen en amper op hakken. Niet op straat en niet met uitgaan. Vind plat er ook veel meer classy uitzien.
Maar zoals gezegd ieder zijn ding.
En ja, die ballerina’s van de action zitten niet comfortabel, dus neem ze eens van Michael Kors of een ander fatsoenlijk merk, scheelt echt al meteen een hoop![]()
Pumps lopen zeker beter als je er een dagje op moet lopen in de de stad?quote:Op zondag 8 december 2019 15:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb Hilfigers maar ook die zijn niet geweldig. Ballerina’s zijn gewoon niet zo comfortabel.
Neequote:
Blijkbaar is dit jouw kick?quote:Zag net een leuke meid met rokje en ballerina’s 😍 dag al geslaagd zou je zeggen. Toen ik “ per ongeluk” 20 euro liet vallen en zij ze opraapte en niks zei en het geld in haar jaszak verdween was nog beter.
Lekkerder bestaat niet
Ja zit toch beter in jouw portemonnee dan in de mijne ?quote:Op woensdag 11 december 2019 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Blijkbaar is dit jouw kick?
Nee , ik ben blij dat je iemand blij hebt kunnen maken met een paar gratis ballerina'squote:Op woensdag 11 december 2019 21:44 schreef Pisica het volgende:
[..]
Ja zit toch beter in jouw portemonnee dan in de mijne ?
Draag jij ze ook wel eens ? 😍quote:Op woensdag 11 december 2019 21:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , ik ben blij dat je iemand blij hebt kunnen maken met een paar gratis ballerina's
Dit zeg ik niet om te slijmen dus erewoord dat ik het meen maar blokhakken zijn de enige hakken die ik lekker vind hahaquote:Op woensdag 11 december 2019 21:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nope
Ik hou van hoge blokhakken![]()
Sorry
Ik ook!!quote:Op woensdag 11 december 2019 21:56 schreef Pisica het volgende:
[..]
Dit zeg ik niet om te slijmen dus erewoord dat ik het meen maar blokhakken zijn de enige hakken die ik lekker vind haha
Bij pumps of laarsjes een flinke blokhakquote:
Och zo. Ja, die heb ik ook hehe? Leuke hakjes over de oldskool ballerina’s al draag ik die wel naar werk.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:07 schreef Pisica het volgende:
[..]
Bij pumps of laarsjes een flinke blokhak
Maar ballerina’s staan toch op 1 bij mij
En bij juffrouw Anneloos?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Anneloos op 12-12-2019 21:20:51 ]-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |