Hahahahaha.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen zorg
http://bdodarts.com/images/BDO-W.Pro-Rankings-%20PROMOTION%20.pdf
WILLEMquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
ORDER YOUR TICKETS NOW FOR THE GREATEST SHOW ON EARTH !!!!!!
en vooraf keek iedereen hier zo naar uitquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:08 schreef MC-Morgan het volgende:
Mooi die Portugese troep van mijn scherm.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahahahaha.
Heeft Wolfie dit gemaakt?
Ik, als WK dagjesmens, keek hier niet naar uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en vooraf keek iedereen hier zo naar uit
Ik mis hem toch wel uiteindelijkquote:
Desalniettemin mag je er gewoon zijnquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik, als WK dagjesmens, keek hier niet naar uit.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Desalniettemin mag je er gewoon zijn
Strontpotquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel pijlen zonder trippel voor jozee
Ik hoop dat Heta degradeertquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Teveel pijlen zonder trippel voor jozee
Sinds zijn tattoo's is ie geen doetje meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Sherrock tegen SuperTed kan nog wel eens interessant worden. Ted is een doetje, een moederskindje en bovenal ongelofelijk maagd. Die kan nog wel eens bezwijken tegenover een 6/10 en publiek dat hem gaat uitjouwen.
Ik heb nu al medelijden met hem.quote:
Maar omdat 3 Feyenoorders mij op Twitter onheus hebben bejegend kunnen die miljoen andere Feyenoord supporters wel nog steeds de pleuris krijgen haha lol.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Ik wil aan iedereen graag mijn welgemeende excuses aanbieden voor mijn opmerking over het stadion dak van @:fctwente Ik heb het niet gezegd zoals ik dat eigenlijk wilde en bedoelde en dat was dom van me. Het spijt me dat ik mensen pijn heb gedaan.
Ik maak me ernstige zorgen om het lieve kind.quote:
Stoerquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sinds zijn tattoo's is ie geen doetje meer.
Hopelijk kwam je niet te laat, ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef Tagliano het volgende:
Eerst Sherrock in beeld en dan die plofkop van Maijert vol in beeld
Mijn neefjes zullen voor de analyse zorgen vrijdag.quote:
Rits klinkt mij te onsmakelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
ritsje open of broek uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |