SPOILER: ProgrammaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De prijzengelden
Winnaar – 500.000 pond
Runner-Up – 200.000 pond
Halve finalisten – 100.000 pond
Kwartfinalisten – 50.000 pond
Vierde ronde – 35.000 pond
Derde ronde – 25.000 pond
Tweede ronde – 15.000 pond
Eerste ronde – 7.500 pond
Het wedstrijdformat
Eerste ronde – First to 3 sets
Tweede ronde – First to 3 sets
Derde ronde – First to 4 sets
Vierde ronde – First to 4 sets
Kwartfinale – First to 5 sets
Halve finale – First to 6 sets
Finale – First to 7 sets
In de eerste ronde:
Sudden-death bij gelijke stand 2-2 sets 2-2 legs
Vanaf de tweede ronde geldt:
Bij 2-2/3-3 etc in sets en 2-2 in legs is er een must win by two clear legs regel; bij 5-5 is er sudden death.
Pooltjes en spelletjes
• De afzetters van Scorito komen vast weer met een pool.
• Op FOK! komt er weer een voorspeltopic.
• RTL7 organiseert via Challonge meestal een voorspelbrekket wat vóór de toernooistart moet worden ingeleverd.![]()
![]()
![]()
Ja van Barneyquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunnen we weer limited edition setjes kopen?
Ja, aardig. Was op een avond met Lewis v Baxter, Whitlock v Wade, Van Barneveld v King en Taylor v Jenkins. Bij de laatste partij wel even dicht bij het podium gestaan. Was prima. Alleen King v Van Barneveld was lastig omdat Merv zich liet opnaaien door het publiek.quote:
Dat gebeurt hem anders nooit!quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
Merv zich liet opnaaien door het publiek.
Maar ook daar kijk je toch gewoon naar het scherm?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, aardig. Was op een avond met Lewis v Baxter, Whitlock v Wade, Van Barneveld v King en Taylor v Jenkins. Bij de laatste partij wel even dicht bij het podium gestaan. Was prima. Alleen King v Van Barneveld was lastig omdat Merv zich liet opnaaien door het publiek.
Goedkoopste BDO-kaartjes zijn duurder dan de goedkoopste PDC-kaartjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Des Jacklin BDO Chairman said: “This is an exciting time for the BDO with indigo at The O2 being the new home of world darts, ticket prices have been set so everyone can enjoy the best that the BDO have to offer as well as experiencing the magic of The O2”
Ja, zeker. Zat ook niet vooraan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook daar kijk je toch gewoon naar het scherm?
Hoezo ben je daarna nooit meer gegaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, zeker. Zat ook niet vooraan.
26 pond middagsessie bij BDO. Is PDC goedkoper ja?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goedkoopste BDO-kaartjes zijn duurder dan de goedkoopste PDC-kaartjes
Lekkere uitspraak dan wel
Rits is dagjesvolkquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef Szura het volgende:
Rits skipt deze glorieuze avond
Ik denk als die advocaat niet was geliquideerd, ze nooit zo intensief naar die Marokkaan hadden gezocht. #opsporingverzocht
Oh, thuis volgen is simpelweg beter. En ik ben niet iemand die me als een idioot gedraagt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo ben je daarna nooit meer gegaan eigenlijk?
Ik las dat in ieder geval ergensquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
26 pond middagsessie bij BDO. Is PDC goedkoper ja?
Rits is een trouw kijker van Opsporing Verzocht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:49 schreef Szura het volgende:
Rits skipt deze glorieuze avond
Ik denk als die advocaat niet was geliquideerd, ze nooit zo intensief naar die Marokkaan hadden gezocht. #opsporingverzocht
Daar verschillen de meningen overquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, thuis volgen is simpelweg beter. En ik ben niet iemand die me als een idioot gedraagt.
Nu drink je wel bier, dus misschien zit het dan in je.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, thuis volgen is simpelweg beter. En ik ben niet iemand die me als een idioot gedraagt.
meh ik heb al een beker van Barney van de Dutch Darts Masters in het MECCquote:
... milkshake-beker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een beker van Barney van de Dutch Darts Masters in het MECC
Hoor je de caller roepen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb dat dartsradio dus in de auto gedaan
Wat is dat kut, al was dat ook zonder Sjak die nog wel eens beschrijft wat er gebeurt
Saturday December 14quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat in ieder geval ergens
Jaquote:
Darts is ook echt geen radiosport.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dat kut, al was dat ook zonder Sjak die nog wel eens beschrijft wat er gebeurt
'Ja, en na z'n eerste pijl gooit hij nu ook z'n tweede pijl. Mooie worp'quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook echt geen radiosport.
Lekker luisteren naar die Frank die alleen maar onzin uitkraamt. Wat kan die man dom lullen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Geen stabiele gooierquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Koltsov ging als een speer maar zakt opeens helemaal in elkaar.
RIP.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Koltsov ging als een speer maar zakt opeens helemaal in elkaar.
je vraagt je af hoe het met de tandartsvergoeding zit bij de gemiddelde zorgverzekeraar daar ja. Zie ook Dave CHisnall, Andrew Gilding om te beginnenquote:
Klopp heeft de TV al uitgezet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
AVL - LIV 2-0
Dit gaat pijnlijk worden
Zijn leven heeft geen zin meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopp heeft de TV al uitgezet.
You can't win anything with kidsquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:04 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Liverpool met een gemiddelde leeftijd van 19 jaar en 186 dagen
Anders heb je volgende maand weer twee wedstrijden extra.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
League cup kan ze toch gestolen worden
Dat wel misschien maar toch zuur als je zo een prijs ziet verdwijnen door debiele schema in Engeland en halsstarrigheid van EFLquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:05 schreef Doevelaer het volgende:
League cup kan ze toch gestolen worden
Jimmy?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Mijne ook niet, want nog steeds geen relatie met Fallon.
Dit is toch gewoon 1 op 1 het tv-commentaar? Was vorig jaar wel zo.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Ja soit, da's zeker waar. Maar de League Cup is al jaren een veredelde troostprijs voor B elftallenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat wel misschien maar toch zuur als je zo een prijs ziet verdwijnen door debiele schema in Engeland en halsstarrigheid van EFL
Jep, dus zonder het beeld heb je geen flauw idee wat er gebeurdquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon 1 op 1 het tv-commentaar? Was vorig jaar wel zo.
die hadden alleen Jordi Meeuwisse en Andy Hamilton nog toch? Las ik?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef Pino112 het volgende:
NIEUWS
VAN GERWEN EN VAN DER VOORT BREKEN MET SPONSOR XQ MAX
17-12-2019 19:50
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon 1 op 1 het tv-commentaar? Was vorig jaar wel zo.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dalek meet met Barney op de Brieno?
Gewoon alleen de Croky Cup invoeren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders heb je volgende maand weer twee wedstrijden extra.
Lekker laten gaan die onzin.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Wat een verrassing dat Marcel 'José' uitspreekt als de mongool die hij is.
Nee dat had ik vorig jaar dus ook. Heb je echt he-le-maal niks aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jep, dus zonder het beeld heb je geen flauw idee wat er gebeurd
Ligt een beetje aan de commentator. Ik heb een paar keer geluisterd toen ik niet kon kijken en het was soms best prima te volgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat had ik vorig jaar dus ook. Heb je echt he-le-maal niks aan.
Er is een Heta hype?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap de Heta hype niet. Die man gaat er gewoon dik af.
Oversekst mannetje was jijquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
World Serie gewonnen in augustus.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
World Serie gewonnen in augustus.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu een stuk minder.
#werkenbijRTLtwitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:09:24NEXT UP | Damon Heta won dit jaar een toernooi op de World Series, terwijl Jose de Sousa een Players Championship wist te winnen! Wie wint deze wedstrijd? #rtl7darts #darts reageer retweet
De nieuwe Laura Woods tweet is uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
twitter:laura_woodsy twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:04:18So what style do you want? 📸 Me: Big Sam in the chippySay no more...Really though...Thanks @nickeaglephoto for this very cool shot 🙌🏽😍❤️ https://t.co/EUXbCVFtYK reageer retweet
Ja, nog nachtmerries van.quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat van enige vorm van een seksleven nu geen sprake meer is, maar dan op verkapte toon. Dat vond ik sneu voor je.quote:
Dan was het een stuk naarder geweest als ik dat wel had toen ik 6 jaar was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat van enige vorm van een seksleven nu geen sprake meer is, maar dan op verkapte toon. Dat vond ik sneu voor je.
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was het een stuk naarder geweest als ik dat wel had toen ik 6 jaar was.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef Platinumgoat het volgende:
Sousa kan er he-le-maal niets van. Onbegrijpelijk dat ik mn voorspelling naar Sousa heb aangepast.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef Platinumgoat het volgende:
Sousa kan er he-le-maal niets van. Onbegrijpelijk dat ik mn voorspelling naar Sousa heb aangepast.
Soozaquote:
Ja ik kan dat nooit goed opschrijven maar het is in elk geval geen 'oe'. En al helemaal geen 'g' aan het begin, verdomme.quote:
Zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Roland al ervaring, godstalent of zeer zeker gezegd vanavond?
Stembotgenotwinstquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:17 schreef Szura het volgende:
Jaaaaaaaa Rits heeft gewonnen
https://twitter.com/rtl7darts/status/1206964340357771264
Rits is niet onder de indruk en kijkt liever opsporing verzocht.twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:12:29Je blijft hopen dat zo'n plofkraak mislukt en de daders zelf 5 meter de lucht in worden geblazen. #opsporingverzocht reageer retweet
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:01:06Roma ratten blijven roven en beroven. #opsporingverzocht reageer retweet
Dubbelscherm genotquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:19 schreef Platinumgoat het volgende:
RiRits is niet onder de indruk en kijkt liever opsporing verzocht.twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:12:29Je blijft hopen dat zo'n plofkraak mislukt en de daders zelf 5 meter de lucht in worden geblazen. #opsporingverzocht reageer retweet
Koekoektwitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:11:50🔥 | Wat een goal! Julian Brandt on fire voor Dortmund. #bvbrblhttps://t.co/GARI3SwaDk https://t.co/oZVukOnuVq reageer retweet
second that! Sousa is weer he-le-maal terug! Altijd vertrouwen in gehad!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:20 schreef KennyPowers het volgende:
Heta kan er niks van
[ afbeelding ]
Dit is regelrechte poëziequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:19 schreef Coco. het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:01:06Roma ratten blijven roven en beroven. #opsporingverzocht reageer retweet
Jose had gewoon ff deze waarschuwing nodig! Niks mis met een kritische noot na 1 pijl!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Platinumgoat op zijn woorden terugkomt
Met alleen softtip krijg je al drie bingo's vol.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Ahh Zjak heeft het weer eens over softtip.
Mijn taxichauffeur gister speelde ook darts, softtip welteverstaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:21 schreef WAvanBuren het volgende:
Ahh Zjak heeft het weer eens over softtip.
Zo hequote:Op dinsdag 17 december 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Koekoektwitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:11:50🔥 | Wat een goal! Julian Brandt on fire voor Dortmund. #bvbrblhttps://t.co/GARI3SwaDk https://t.co/oZVukOnuVq reageer retweet
Met een beetje fantasie, niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:22 schreef Kopiko het volgende:
Portugal ligt aan de Middellandse Zee?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Schakel net in. Wat een mongool die Heta. Pieter Baan Centrum figuur.
Neenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:22 schreef Kopiko het volgende:
Portugal ligt aan de Middellandse Zee?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
What's in a bijnaam.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
André Brantjesquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
Quizvraag: Welke NL’se meervoudig wereldkampioen softtip haalde ooit de kwartfinale op Leeksijt?
hypetrains zijn niet goed voor je gezondheidquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:23 schreef Platinumgoat het volgende:
Ik ben nog in dubio op welke hypetrain ik ga springen, de keuze volgt snel!
Elke set is vanaf nu een vinale.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Kan gebeuren, jongens. Lang niet iedere winnaar pakt de eerste zet.
RICO VONCKquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dan doe ik ook nog even een quizvraag. Googlen zou flauw zijn;
Welke Nederlander die zich één keer kwalificeerde voor het PDC WK omdat van Gerwen koos voor het BDO WK, verloor in de 3e ronde van Raya van Mataveld en heeft als bijnaam Sparky.
Dart volgens mij ook niet meer, althans niet op niveau.
Wesley Harms!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
Dan doe ik ook nog even een quizvraag. Googlen zou flauw zijn;
Welke Nederlander die zich één keer kwalificeerde voor het PDC WK omdat van Gerwen koos voor het BDO WK, verloor in de 3e ronde van Raya van Mataveld en heeft als bijnaam Sparky.
Dart volgens mij ook niet meer, althans niet op niveau.
Ja pleur op joh, dat weet je toch nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RICO VONCK
RONDE 1 MARK WALSH
RONDE 2 BRYAN CYR
Dat weet ik wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja pleur op joh, dat weet je toch niet
En, hoe is het afgelopen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop iets van mijn wimderon stokpaardjes bingo af te strepen.
Ik zag het op die bingokaart staan en kon alleen maar aan vindaloo denken. Kwartje is nu net alsnog gelandquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elke set is vanaf nu een vinale.
quote:
twitter:RitsdeBoer twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:31:39Devon Petersen leek vroeger een beetje op Ronaldo. #rtl7darts reageer retweet
radio tegenwoordig blijkbaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bas is binnen met zijn werk. Geen idee wat de man doet, maar toch.
Zitten al die agentjes zonder werkquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef Szura het volgende:
Als #opsporingverzocht zo effectief is, waarom niet van 50 minuten naar 90 minuten per week om zo meer zaken te behandelen die anders blijven liggen?
Zit hij nog in GTST?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bas is binnen met zijn werk. Geen idee wat de man doet, maar toch.
Met mij gaat het prima, makker. Weet je nog tegen welke speler Van Barneveld zijn PDC WK-debuut maakte?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
wtf... verder wel alles goed met je?
Hij was toen uitgenodigd voor de PL, dat weet ik. Gokje, Manley?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, makker. Weet je nog tegen welke speler Van Barneveld zijn PDC WK-debuut maakte?
PDC WK-debuut, makker. WK.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij was toen uitgenodigd voor de PL, dat weet ik. Gokje, Manley?
twitter:Milan_mulder twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:31:02Jacques op de top van je eigen darts carrière wat waren je eigen gemiddeldes? #rtl7darts reageer retweet
Theo'tje gaat er weer met gestrekt been in.twitter:ETG170 twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:39:46@Milan_mulder 2 hamburgers, 3 friet met 3x dubbel mayo en 5 liter cola. O je bedoelt met darten reageer retweet
Patat*quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef wimderon het volgende:
twitter:Milan_mulder twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:31:02Jacques op de top van je eigen darts carrière wat waren je eigen gemiddeldes? #rtl7darts reageer retweet
Theo'tje gaat er weer met gestrekt been in.twitter:ETG170 twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 20:39:46@:Milan_mulder 2 hamburgers, 3 friet met 3x dubbel mayo en 5 liter cola. O je bedoelt met darten reageer retweet
Mitchell Clegg. Googel niet op foto's van hem anno nu.quote:
Rustig aan, makker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:38 schreef Szura het volgende:
Ik zei toch dat de hype te groot was Stinho, veel is het nog niet. Trage hansworst ook die Heta, komt het niveau vast niet ten goede.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mitchell Clegg. Googel niet op foto's van hem anno nu.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mitchell Clegg. Googel niet op foto's van hem anno nu.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een fuckboy gast.
Vrijdag ben ik weer in Katwijk.quote:
twitter:JAWpost twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:21:38Medewerkers van Eagles worden aangevallen door het asociale spul uit Enschede. #tweGAE https://t.co/5vftrJBJlV reageer retweet
Die heeft nog niet gespeeld, da's niet zo gek dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Welk van mijn bandwagons staan nog op de rails? Clemens?
Clemens gaat de kwartfinale halen!quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk het niet, maar ik krijg ook niet alles mee.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef Platinumgoat het volgende:
@:slechtewoordgrappen Zijn er nog veranderingen in de bingokaart sinds vanmiddag?
Die heeft nog geen pijl gegooidquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:47 schreef Mani89 het volgende:
Die is dus nog veilig gelukkig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die heeft nog geen pijl gegooid
Oneensquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:51 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoe kan hij dit nog omdraaien bingo!
Is Henderson binnengekomen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:53 schreef Tagliano het volgende:
Het publiek gaat zich zo vermaken met een strandbal
Scherpquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:51 schreef Platinumgoat het volgende:
Hoe kan hij dit nog omdraaien bingo!
Als ze die rond gaan tikken als een strandbal begeef ik me niet meer in dit topicquote:
Is dat Beau Anderson?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |