Waarschijnlijk kennen we hem dan vooral van de world cup?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo goed is Koltsov niet op TV. Anderhalf jaar geleden hoogste gemiddelde op TV; 87.27. Verder veelal rond 80
Gammaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan me geen consistent goede pot van Koltsov op het WK heugen
Wel landenWK
Nauwelijks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ah we zijn min of meer op tijd terug naar de zaal. Was dat al eerder gebeurd?
Bijzaaltje. Niet dezelfde ruimte als de Premier League-finalequote:
quote:
PL2010, verder niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn jullie ooit eens bij een dartsevenement geweest? Ik in Venlo bij de DDM een jaar of wat geleden. Vond het echt kut. Op TV is veel beter.
Jij hebt het BDO topic niet bijgehouden merk ikquote:
Opdoeken. Nooit meer over praten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt het BDO topic niet bijgehouden merk ik
Staat genoeg ellende in de laatste maanden
Nog heel even en men kan het bdo topic definitief opdoekenquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel meegekregen aan ellende, maar ook veel gemist jaquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen we weer limited edition setjes kopen?quote:
Gebeurt niks johquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Knokken met de ME in Enschede!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
Knokken met de ME in Enschede!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |