Nee alleen kneuzen gebruiken ditquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef vosss het volgende:
Gister zag ik ook al eentje wiens pijlen zo trillen als ze in het bord vliegen.
Vandaag weer. Voorheen nooit gezien. Is dat een nieuwe hype of wat is deze?
ja Marko Kantele was dat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:30 schreef vosss het volgende:
Gister zag ik ook al eentje wiens pijlen zo trillen als ze in het bord vliegen.
Vandaag weer. Voorheen nooit gezien. Is dat een nieuwe hype of wat is deze?
Marginal gainsquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef KennyPowers het volgende:
ELKE speler met trilpijlen is slecht. Waarom blijven ze het proberen?
Wright had jaren geleden trilpijlen, toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef KennyPowers het volgende:
ELKE speler met trilpijlen is slecht. Waarom blijven ze het proberen?
Ik ben de wedstrijden gewend waar hij zijn opponent met 96 gemiddeld wegbeukt. niet deze 79 gemiddeld onzin.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Koltsov gooit echt ver onder zijn niveau.
Precies, ik weet niet wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben de wedstrijden gewend waar hij zijn opponent met 96 gemiddeld wegbeukt. niet deze 79 gemiddeld onzin.
Edhouse is een speler die hij normaal gesproken klakkeloos aan de kant moet zetten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Precies, ik weet niet wat er aan de hand is.
Gewoon een FOK-hype dus?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo goed is Koltsov niet op TV. Anderhalf jaar geleden hoogste gemiddelde op TV; 87.27. Verder veelal rond 80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |