meh ik heb al een beker van Barney van de Dutch Darts Masters in het MECCquote:
... milkshake-beker?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb al een beker van Barney van de Dutch Darts Masters in het MECC
Hoor je de caller roepen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb dat dartsradio dus in de auto gedaan
Wat is dat kut, al was dat ook zonder Sjak die nog wel eens beschrijft wat er gebeurt
Saturday December 14quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat in ieder geval ergens
Jaquote:
Darts is ook echt geen radiosport.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Wat is dat kut, al was dat ook zonder Sjak die nog wel eens beschrijft wat er gebeurt
'Ja, en na z'n eerste pijl gooit hij nu ook z'n tweede pijl. Mooie worp'quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts is ook echt geen radiosport.
Lekker luisteren naar die Frank die alleen maar onzin uitkraamt. Wat kan die man dom lullen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Geen stabiele gooierquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Koltsov ging als een speer maar zakt opeens helemaal in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |