Ligt een beetje aan de commentator. Ik heb een paar keer geluisterd toen ik niet kon kijken en het was soms best prima te volgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat had ik vorig jaar dus ook. Heb je echt he-le-maal niks aan.
Er is een Heta hype?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap de Heta hype niet. Die man gaat er gewoon dik af.
Oversekst mannetje was jijquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
World Serie gewonnen in augustus.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
World Serie gewonnen in augustus.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu een stuk minder.
#werkenbijRTLtwitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:09:24NEXT UP | Damon Heta won dit jaar een toernooi op de World Series, terwijl Jose de Sousa een Players Championship wist te winnen! Wie wint deze wedstrijd? #rtl7darts #darts reageer retweet
De nieuwe Laura Woods tweet is uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
twitter:laura_woodsy twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:04:18So what style do you want? 📸 Me: Big Sam in the chippySay no more...Really though...Thanks @nickeaglephoto for this very cool shot 🙌🏽😍❤️ https://t.co/EUXbCVFtYK reageer retweet
Ja, nog nachtmerries van.quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat van enige vorm van een seksleven nu geen sprake meer is, maar dan op verkapte toon. Dat vond ik sneu voor je.quote:
Dan was het een stuk naarder geweest als ik dat wel had toen ik 6 jaar was.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat van enige vorm van een seksleven nu geen sprake meer is, maar dan op verkapte toon. Dat vond ik sneu voor je.
Ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was het een stuk naarder geweest als ik dat wel had toen ik 6 jaar was.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef Platinumgoat het volgende:
Sousa kan er he-le-maal niets van. Onbegrijpelijk dat ik mn voorspelling naar Sousa heb aangepast.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:14 schreef Platinumgoat het volgende:
Sousa kan er he-le-maal niets van. Onbegrijpelijk dat ik mn voorspelling naar Sousa heb aangepast.
Soozaquote:
Ja ik kan dat nooit goed opschrijven maar het is in elk geval geen 'oe'. En al helemaal geen 'g' aan het begin, verdomme.quote:
Zeer zeker niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heeft Roland al ervaring, godstalent of zeer zeker gezegd vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |