Ligt een beetje aan de commentator. Ik heb een paar keer geluisterd toen ik niet kon kijken en het was soms best prima te volgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee dat had ik vorig jaar dus ook. Heb je echt he-le-maal niks aan.
Er is een Heta hype?quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap de Heta hype niet. Die man gaat er gewoon dik af.
Oversekst mannetje was jijquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
World Serie gewonnen in augustus.quote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
World Serie gewonnen in augustus.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig is het nu een stuk minder.
#werkenbijRTLtwitter:rtl7darts twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:09:24NEXT UP | Damon Heta won dit jaar een toernooi op de World Series, terwijl Jose de Sousa een Players Championship wist te winnen! Wie wint deze wedstrijd? #rtl7darts #darts reageer retweet
De nieuwe Laura Woods tweet is uit.quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik verstond vroeger altijd "We will fuck you"
twitter:laura_woodsy twitterde op dinsdag 17-12-2019 om 21:04:18So what style do you want? 📸 Me: Big Sam in the chippySay no more...Really though...Thanks @nickeaglephoto for this very cool shot 🙌🏽😍❤️ https://t.co/EUXbCVFtYK reageer retweet
Ja, nog nachtmerries van.quote:
Ik dacht dat je bedoelde dat van enige vorm van een seksleven nu geen sprake meer is, maar dan op verkapte toon. Dat vond ik sneu voor je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |