quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:01 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt me wel geil als vriendin zou kijken hoe haar moeder geneukt wordt. En dat ze mijn creampie in haar moeder op likt en doorslikt.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:14 schreef Anton91 het volgende:
Denk dat de gemiddelde Nederlandse schoonmoeder nou ook niet echt paalbaar isVan die vieze dikke zeugen met kort pittig kapsel
Nope. Denk dat het een ander verhaal kan zijn als je een Latijns-Amerikaanse partner hebt, die moeders blijven meestal zichzelf goed verzorgen, ook als ze ver in de 50 zitten.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:14 schreef Anton91 het volgende:
Denk dat de gemiddelde Nederlandse schoonmoeder nou ook niet echt paalbaar isVan die vieze dikke zeugen met kort pittig kapsel
Dat is ook een cultuur waarin teen moms normaal zijn. Is je vriendin net 18, is je schoonmoeder nog geen 40. Kom daar eens om in Nederland waar de moeders al tegen de 40 lopen als ze je vriendin baren. Als je vriendin legaal neukbaar is, loopt haar moeder tegen de 60.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nope. Denk dat het een ander verhaal kan zijn als je een Latijns-Amerikaanse partner hebt, die moeders blijven meestal zichzelf goed verzorgen, ook als ze ver in de 50 zitten.
Gebaseerd op anekdotes natuurlijk.
Selma Hayek als schoonmoeder hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Nope. Denk dat het een ander verhaal kan zijn als je een Latijns-Amerikaanse partner hebt, die moeders blijven meestal zichzelf goed verzorgen, ook als ze ver in de 50 zitten.
Jakkes zeg. Een kind die seks heeft met haar moeder.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:01 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt me wel geil als vriendin zou kijken hoe haar moeder geneukt wordt. En dat ze mijn creampie in haar moeder op likt en doorslikt.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jakkes zeg. Een kind die seks heeft met haar moeder.
Seks hebben met iemand die je geil vindt kan ik begrijpen. Geil worden van seks tussen kind en ouder, nee. Dat is gewoon fout, verontrustend in hoge mate.
Schat, de kans dat ik meer gedaan heb dan jou op seksueel gebied is redelijk aanwezig.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Moest lachen.
Juist omdat het zo fout is, is het opwindend.
Vooral als je voor de rest eigenlijk alles wel zo'n beetje gedaan hebt.
Oke, maar wat als in plaats van dat de dochter het oplikt, de moeder boven haar gezicht gaat hurken en mijn zaad gewoon in haar mond laat lopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Schat, de kans dat ik meer gedaan heb dan jou op seksueel gebied is redelijk aanwezig.
Toch is er niet genoeg drank op de wereld om dit idee in de praktijk leuk te maken.
Zoals gezegd, seks met iemand waarmee je geen bloedband hebt en geil vindt, prima, snap de fantasie.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, maar wat als in plaats van dat de dochter het oplikt, de moeder boven haar gezicht gaat hurken en mijn zaad gewoon in haar mond laat lopen?
Vind je het dan nog steeds fout en "verontrustend" in hoge mate?
Kunstgebitje uit en gaan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:51 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonmoeder is 70. Wat denk je zelf?
Ja, je bent ziek.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom niet ?quote:
Op je hengel :’)quote:Op zondag 15 december 2019 01:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Dochter van 18 en de moeder van 34 jaar.
Geen probleem kan makkelijk.
En als je geluk heb kan je de oma er bij nemen als die net 50 is en goed verzorgt sportmodel.
Gelijk 3 generatie op je hengel.
Beetje droog maar met wat glijmiddel kan ze makkelijk een paars gepunte worst berijden .quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:51 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonmoeder is 70. Wat denk je zelf?
quote:Op zondag 15 december 2019 01:30 schreef Peter het volgende:
Wen er maar vast aan, je partner gaat er waarschijnlijk ook zo uitzien
Het gebeurd hoor, heb het meegemaakt. In dit geval was het dan een vrouw die opschaalde van zoon naar vader.quote:Op zondag 15 december 2019 15:19 schreef zarGon het volgende:
Nee, en ik wil er ook niet bij stilstaan.
Leuk voor je partner ook: vreemdgaan met haar moeder..
Ik heb ooit een Peruaanse vriendin gehad van 23. Haar moeder was 37quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:52 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is ook een cultuur waarin teen moms normaal zijn. Is je vriendin net 18, is je schoonmoeder nog geen 40. Kom daar eens om in Nederland waar de moeders al tegen de 40 lopen als ze je vriendin baren. Als je vriendin legaal neukbaar is, loopt haar moeder tegen de 60.
Dit inderdaad. Hoewel ik wel de ex van een vriend zijn vader heb gepaald. Ach ja. Die viel niet in die categorie dus.quote:Op zaterdag 14 december 2019 10:14 schreef Anton91 het volgende:
Verwacht wel dat ze er dan ook een dikke bruin bij uitdrukt.quote:Op zaterdag 14 december 2019 11:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oke, maar wat als in plaats van dat de dochter het oplikt, de moeder boven haar gezicht gaat hurken en mijn zaad gewoon in haar mond laat lopen?
wel 37 graden en het hart klopt nog neem ik aan.quote:Op maandag 16 december 2019 10:48 schreef Linkse_krijger het volgende:
Mijn schoonmoeder is 60, heeft overgewicht en een kortpittig kapsel. Ik sla even over.
Hoe oud ben jij ook alweer? In de 40 toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
Ik zou het niet doen. Dan zijn ze van mijn leeftijd en ik heb het niet zo op vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Drieling, dat lijkt mij nou wel wat!
Ik laat jou niet in de buurt van mijn hond....quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:10 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
wel 37 graden en het hart klopt nog neem ik aan.
Ik zou het dan toch een kans geven...
quote:Op woensdag 18 december 2019 08:36 schreef piere het volgende:
[..]
Ik laat jou niet in de buurt van mijn hont....
Het is een beetje gechargeerd, maar daar is het dan ook wel het topic voor, want het is hoe dan ook not done om je schoonmoeder een veeg te geven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer? In de 40 toch?
Klinkt bijna een belediging (als het al geen belediging is) voor vrouwen in de 40.
Ik ben oprecht nieuwsgierig of VEM2012 nou daadwerkelijk zelf zo'n hunk is. Nu ben ik zelf in de twintig, maar ik vind de overgrote meerderheid van de 40 plus mannen eruit zien als vergane glorie. Ter illustratie en dan hebben we het hier over doorsnee uitziende 40 plus mannen:quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij ook alweer? In de 40 toch?
Klinkt bijna een belediging (als het al geen belediging is) voor vrouwen in de 40.
Je had beloofd het niet verder te vertellenquote:Op zaterdag 14 december 2019 10:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik beleef dat heel anders, het zijn juist gouden tijden voor mannen van een zekere leeftijd, 30ers, 40ers, zelfs 50-jarige vrouwen die ik wel een beurt zou kunnen geven, het zijn er juist heel veel. Vijftig jaar geleden had de gemiddelde huisvrouw het allang opgegeven, tegenwoordig zorgen ze best goed voor zichzelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is een beetje gechargeerd, maar daar is het dan ook wel het topic voor, want het is hoe dan ook not done om je schoonmoeder een veeg te geven.
Maar meer serieus, uitzonderingen als Kate Beckinsale daargelaten, heb ik gewoon niet zoveel met vrouwen van mijn eigen leeftijd.
Kijk gewoon eens om je heen: het aantal vrouwen van in de 30 die nog enigszins appetijtelijk ogen is schrikbarend laag. En boven de 40 al helemaal. Zeker in Nederland.
Geldt ook wel voor mannen, al pieken die vaak wat later, dus het verval zet zich ook wat later in.
Maar goed, geen schoonmoederfantasie hier.
De uitdrukking 'uit elkaar trekken' wordt doorgaans niet richting een man gebruikt.quote:Op zondag 15 december 2019 09:20 schreef cunial het volgende:
Nederlandse kortpittige schoonmoeders met een rolletje vet nee bedankt. Dan moet ze wel een leuk koppie hebben en strak zijn, geen probleem lijkt mij als de kans zich voordoet. Ik zie wel eens vrouwen lopen waarvan ik denk dat zou wel een heerlijke schoonmoeder kunnen zijn die mij overdags een keer uit elkaar trekt.
Een hond is doorgaans 38-39 graden.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:36 schreef piere het volgende:
[..]
Ik laat jou niet in de buurt van mijn hond....
Ik zorg uiteraard goed voor mijzelf en zie er dus zonder meer beter uit dan de gemiddelde 40+ man.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:59 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik ben oprecht nieuwsgierig of VEM2012 nou daadwerkelijk zelf zo'n hunk is. Nu ben ik zelf in de twintig, maar ik vind de overgrote meerderheid van de 40 plus mannen eruit zien als vergane glorie. Ter illustratie en dan hebben we het hier over doorsnee uitziende 40 plus mannen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er vies aan om te vallen op vrouwen met een mooi lichaam?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:56 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik beleef dat heel anders, het zijn juist gouden tijden voor mannen van een zekere leeftijd, 30ers, 40ers, zelfs 50-jarige vrouwen die ik wel een beurt zou kunnen geven, het zijn er juist heel veel. Vijftig jaar geleden had de gemiddelde huisvrouw het allang opgegeven, tegenwoordig zorgen ze best goed voor zichzelf.![]()
Of je bent zo’n vieze internet-40er die alleen maar oudere vrouwen met het lichaam van Sylvie Meis accepteert, dan ga je het zwaar hebben ja.
Niks, totdat het het enige is wat je acceptabel vindt, dan is er wat mis.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er vies aan om te vallen op vrouwen met een mooi lichaam?
Laat ik het er maar op houden dat ik het wel een pré vindt.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Niks, totdat het het enige is wat je acceptabel vindt, dan is er wat mis.
Dat is zeker waar, zo zie ik dat ookquote:Op donderdag 19 december 2019 08:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Laat ik het er maar op houden dat ik het wel een pré vindt.
Dat zal best, maar jij ontsnapt ook niet aan de tand des tijds. Mij valt het in ieder geval op dat bepaalde types van mijn leeftijd voor mannen zoals jou gaan en dat is zonder uitzondering geen lang leven beschoren. Ik vind het jammere eraan dat het ego van jou en dat soort kerels wordt gevoed, terwijl als ik deze mannen zie ze qua uiterlijk gewoon niet kunnen opboksen tegen een jongere kerel. Uiteraard vinden die kerels zichzelf helemaal hip en cool. Ze wanen zich zelfs voor jong aan, gewoon omdat ze een jongere vriendin kunnen krijgen. Maar als ik naar ze kijk zie ik gewoon wat ze zijn, een 40 plus kerel met een midlife-crisis. Dus beste VEM, dat fris en fruitig van jou uitzien neem ik met een grote korrel zout.quote:Op donderdag 19 december 2019 06:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zorg uiteraard goed voor mijzelf en zie er dus zonder meer beter uit dan de gemiddelde 40+ man.
Als je wat wil eisen moet je ook wat te bieden hebben.
Wat zuur zo op de vroege ochtend. Geen leuke vrijdagavond gehad?quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:32 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij ontsnapt ook niet aan de tand des tijds. Mij valt het in ieder geval op dat bepaalde types van mijn leeftijd voor mannen zoals jou gaan en dat is zonder uitzondering geen lang leven beschoren. Ik vind het jammere eraan dat het ego van jou en dat soort kerels wordt gevoed, terwijl als ik deze mannen zie ze qua uiterlijk gewoon niet kunnen opboksen tegen een jongere kerel. Uiteraard vinden die kerels zichzelf helemaal hip en cool. Ze wanen zich zelfs voor jong aan, gewoon omdat ze een jongere vriendin kunnen krijgen. Maar als ik naar ze kijk zie ik gewoon wat ze zijn, een 40 plus kerel met een midlife-crisis. Dus beste VEM, dat fris en fruitig van jou uitzien neem ik met een grote korrel zout.
Mijn vrijdagavond was top.quote:Op zaterdag 21 december 2019 10:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat zuur zo op de vroege ochtend. Geen leuke vrijdagavond gehad?
Best wat azijn gedronken of niet? Wat een zuurpruim ben jij zeg!quote:Op zaterdag 21 december 2019 08:32 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij ontsnapt ook niet aan de tand des tijds. Mij valt het in ieder geval op dat bepaalde types van mijn leeftijd voor mannen zoals jou gaan en dat is zonder uitzondering geen lang leven beschoren. Ik vind het jammere eraan dat het ego van jou en dat soort kerels wordt gevoed, terwijl als ik deze mannen zie ze qua uiterlijk gewoon niet kunnen opboksen tegen een jongere kerel. Uiteraard vinden die kerels zichzelf helemaal hip en cool. Ze wanen zich zelfs voor jong aan, gewoon omdat ze een jongere vriendin kunnen krijgen. Maar als ik naar ze kijk zie ik gewoon wat ze zijn, een 40 plus kerel met een midlife-crisis. Dus beste VEM, dat fris en fruitig van jou uitzien neem ik met een grote korrel zout.
quote:Op maandag 23 december 2019 15:02 schreef Cityboy het volgende:
Als het nou een ex-schoonmoeder is, dan zou het kunnen.
Dan bedrieg je, je exvrouw niet en kan je haar moeder verleiden.
Toch heerlijk om van bil te kunnen gaan met je ex-schoonmoeder, als je elkaar leuk vind.
Maar om met je schoonmoeder van bil te gaan tijdens de relatie met hun dochter, lijkt me niet ok.
Dan is de relatie op sexgebied met dochterlief al niet goed.
Of je hebt een soppende bloedgeile schoonmoeder die op jongere mannen valt.
Dan kun je de schroeven uit het bed of de bank wippen en ben je niemand verantwoording schuldig, als de relatie met dochter over is.
Word je stiefvader van je vroegere vriendin, geinig.
Valt me op dat sommigen hier geïrriteerd reageren, op jongere vrouwen met een oudere man.
Ben zelf 50 plus, en krijg (nog) vaak aandacht van jongere vrouwen.
Maar goed, mijn ethiek is nu eenmaal dat ik een vrouw niet als neukvlees zie, en dat voelt schijnbaar goed aan.
Dan hadden ze een vriend gehad, die hun continu wilde dekken en ze dat ook toe stonden, waarbij de orgasmes vd dames totaal vergeten werden en de meisjes gefrustreerd raakten.
Tja, en als de jongedames in kwestie dan uiteindelijk hun orgasmes uitgebreid konden ervaren, was het hek vd dam.
En dit bij een stevige oudere vent zonder sixpack.
En dan de opgewekte orgasmes bij de dames die soms ook nog (extreem) spuitend werden, was het goed raak voor een bepaalde tijd.
Uiteindelijk vinden ze hun weg naar een goede jongere man dan wel, maar weten ze wat er te ervaren valt en wat ze juist niet meer willen.
(Twee minuten-neukers die hun zaad kwijt willen) is er eentje van.
Jaja, op een uitzondering na, blijft zo'n jongere vrouw niet bij een oudere man, ik weet het.
Maar dan weten ze tenminste, hun orgasmes te ervaren en willen ze dat vasthouden bij hun volgende relatie of sexdate.
En nee, ik ben juist helemaal niet specifiek op zoek naar een soms (veel) jongere vrouw.
Ik ben ontzettend veel tussen de mensen.
Nu is het niet zo dat dit tientallen of honderden jonge vrouwen zijn geweest.
Maar dat groepje jongere vrouwen, ze konden op hun gemak zijn, zonder dat er meteen iets van ze verwacht werd.
Heel soms was het pure geilheid dat ze klapten, maar juist vaker nog de kalme rustige setting, waarin ze dat ervaarden.
Penetratie was slechts een klein onderdeel, van het hele gebeuren.
Misschien omdat ik zelf mijn eerste ervaringen met een oudere vrouw ervaren heb?
Dat was dus niet mijn schoonmoeder, hoewel ze wel de schoonmoeder van iemand was.
Maar het was de moeder van mijn toendertijd beste vriend.
Hij had wel een schone moeder.
Heb ik bij iedere vrouwquote:Op woensdag 25 december 2019 08:36 schreef Chandler het volgende:
Nope, ziet er niet uit, hoop niet dat dit een voorbode is van hoe mijn vriendin er later uitziet, dan doe ik haar ook niet meer !!
30 jaar. Jij plant flink vooruit zeg!quote:Op woensdag 25 december 2019 10:57 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kijk bij een date altijd even naar de potentiële schoonmoeder. Dan kun je een beetje bepalen of ze over pakweg 30 jaar nog de moeite waard is.
Ik kom niet graag voor verassingen te staanquote:Op woensdag 25 december 2019 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
30 jaar. Jij plant flink vooruit zeg!
Net als met auto’s, als ze niet meer lekker rijden, inruilen voor een nieuwe.quote:Op woensdag 25 december 2019 11:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kom niet graag voor verassingen te staan
Wtfquote:Op dinsdag 7 januari 2020 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn huidige schoonmoeder is dood. Mijn ex schoonmoeder zou ik echt helemaal uit elkaar trekken. Die ziet er gewoon uit als een 23 jaar oudere versie van mijn ex. Fantaseerde er altijd over dat ze binnenkwam als ik haar dochter neukte en dat ze dan meedeed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |