Op maandag 23 december 2019 15:02 schreef Cityboy het volgende:Als het nou een ex-schoonmoeder is, dan zou het kunnen.
Dan bedrieg je, je exvrouw niet en kan je haar moeder verleiden.
Toch heerlijk om van bil te kunnen gaan met je ex-schoonmoeder, als je elkaar leuk vind.
Maar om met je schoonmoeder van bil te gaan tijdens de relatie met hun dochter, lijkt me niet ok.
Dan is de relatie op sexgebied met dochterlief al niet goed.
Of je hebt een soppende bloedgeile schoonmoeder die op jongere mannen valt.
Dan kun je de schroeven uit het bed of de bank wippen en ben je niemand verantwoording schuldig, als de relatie met dochter over is.
Word je stiefvader van je vroegere vriendin, geinig.
Valt me op dat sommigen hier geïrriteerd reageren, op jongere vrouwen met een oudere man.
Ben zelf 50 plus, en krijg (nog) vaak aandacht van jongere vrouwen.
Maar goed, mijn ethiek is nu eenmaal dat ik een vrouw niet als neukvlees zie, en dat voelt schijnbaar goed aan.
Dan hadden ze een vriend gehad, die hun continu wilde dekken en ze dat ook toe stonden, waarbij de orgasmes vd dames totaal vergeten werden en de meisjes gefrustreerd raakten.
Tja, en als de jongedames in kwestie dan uiteindelijk hun orgasmes uitgebreid konden ervaren, was het hek vd dam.
En dit bij een stevige oudere vent zonder sixpack.
En dan de opgewekte orgasmes bij de dames die soms ook nog (extreem) spuitend werden, was het goed raak voor een bepaalde tijd.
Uiteindelijk vinden ze hun weg naar een goede jongere man dan wel, maar weten ze wat er te ervaren valt en wat ze juist niet meer willen.
(Twee minuten-neukers die hun zaad kwijt willen) is er eentje van.
Jaja, op een uitzondering na, blijft zo'n jongere vrouw niet bij een oudere man, ik weet het.
Maar dan weten ze tenminste, hun orgasmes te ervaren en willen ze dat vasthouden bij hun volgende relatie of sexdate.
En nee, ik ben juist helemaal niet specifiek op zoek naar een soms (veel) jongere vrouw.
Ik ben ontzettend veel tussen de mensen.
Nu is het niet zo dat dit tientallen of honderden jonge vrouwen zijn geweest.
Maar dat groepje jongere vrouwen, ze konden op hun gemak zijn, zonder dat er meteen iets van ze verwacht werd.
Heel soms was het pure geilheid dat ze klapten, maar juist vaker nog de kalme rustige setting, waarin ze dat ervaarden.
Penetratie was slechts een klein onderdeel, van het hele gebeuren.
Misschien omdat ik zelf mijn eerste ervaringen met een oudere vrouw ervaren heb?
Dat was dus niet mijn schoonmoeder, hoewel ze wel de schoonmoeder van iemand was.
Maar het was de moeder van mijn toendertijd beste vriend.
Hij had wel een schone moeder.