Ik heb hier gelezen in januari, maar in de mail niets over gelezen?quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Andromache het volgende:
Hoe zit het nou met personaliseren van tickets via AVROTROS?
Als je ze echt niet kwijt raakt weet ik sowieso altijd wel iemand hoor, maar ik verwacht dat het je hier sowieso gaat lukken!quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Andromache het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk alles verkocht, of aan @:DecoAoreste en mocht dat niet doorgaan daarna aan @:Pluto1975 (toch ?)
quote:
Jullie zijn iig allebei alvast helden!quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:53 schreef Andromache het volgende:
Ik heb trouwens waarschijnlijk alles verkocht, of aan @:DecoAoreste en mocht dat niet doorgaan daarna aan @:Pluto1975 (toch ?)
quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:47 schreef Greys het volgende:
De organisatie van het Songfestival is heel blij voor jullie/ons allemaal dat we vandaag zo veel kaarten hebben kunnen krijgen. Dat mocht ik even laten weten.
Ja bizar om te beseffen hequote:Op vrijdag 13 december 2019 15:49 schreef Magica het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook dolblij![]()
Ik kan het niet geloven eigenlijk, ik ga gewoon naar het songfestival
Dit zou ik ook prima vinden! @Mekequote:Op vrijdag 13 december 2019 16:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Thanks voor de DM nog! Betaling regel ik zsm
Ik vind het ook prima om een week van tevoren ofzo ergens af te spreken om het ticket te overhandigen. Beetje centraal. Lijkt me wat fijner en veiliger dan de post.
jaaaaaquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:38 schreef Greys het volgende:
Cee en ik zijn er ook bij, bij de Family show zaterdag
yesssss, we gaan je ontmoetenquote:Op vrijdag 13 december 2019 09:56 schreef Em31 het volgende:
Ik heb een staanplaats!
Hopelijk kan ik me bij jullie aansluiten want ik ben wel alleen
Het verloren kind is er ook bij hoor, ja hoorquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij heb ik net twee kaartjes gescoord voor de familieshow op zaterdag 16 mei.
aanstellerquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:45 schreef Aoibhin het volgende:
OMG ik zit gewoon naar echte ESF tickets te kijken hier op mijn schermMet barcode en al. Ik zit gewoon te janken.
quote:
Ik heb nu inderdaad een stoelnummer.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:45 schreef MMF93 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zal gaan qua toewijzing van de zitplaatsen? Staan straks op de kaartjes die ze je toesturen de stoelnummers ofzo?
Via AvroTros of gisteren de officiele verkoop? Want dat kan ook nog een verschil zijn wellichtquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik heb nu inderdaad een stoelnummer.
Van de officiële verkoop na personalisatie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Via AvroTros of gisteren de officiele verkoop? Want dat kan ook nog een verschil zijn wellicht
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:57 schreef Andromache het volgende:
[..]
Van de officiële verkoop na personalisatie.
Save the best for lastquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:58 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Duurt het dus nog wat langer voor AvroTroskopers!
Wat ontzettend liefquote:Op vrijdag 13 december 2019 15:47 schreef Greys het volgende:
De organisatie van het Songfestival is heel blij voor jullie/ons allemaal dat we vandaag zo veel kaarten hebben kunnen krijgen. Dat mocht ik even laten weten.
Ik heb nu al stoelnummers hoor, of hebben jullie het over de AvroTros-kaarten?quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik denk dat je na de personalisatie stoelnummers krijgt toegewezen.
Bizar heequote:Op vrijdag 13 december 2019 19:20 schreef grazz het volgende:
Nog steeds kaartjes beschikbaar voor de familie show op zaterdagmiddag. Zijn wel zitplekken op de 2e ring.
Tis ook niet heel wijd verspreid deze actie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:20 schreef grazz het volgende:
Nog steeds kaartjes beschikbaar voor de familie show op zaterdagmiddag. Zijn wel zitplekken op de 2e ring.
Nee maar je zou ergens wel verwachten dat het via-via wel gedeeld zou worden toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis ook niet heel wijd verspreid deze actie.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:31 schreef grazz het volgende:
[..]
#misschienmoetenweditmaarnietdoengrazzwantdanhebjestraksheelVBLinahoyenkunjeniksvolgenvandeshow
Net nog iemand via Twitter die iig kaartjes heeft besteld door onze tweet erover.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar je zou ergens wel verwachten dat het via-via wel gedeeld zou worden toch?
twitter:BigBettyBeyond twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 19:34:09@ESF_FOK Yep thanx to your tweet I did!!🙏🏻🇳🇱👑❤️ if it’s gonna be as crazy as yesterday I’m very happy to have tickets at all! reageer retweet
Heb ff gauw een account aangemaakt. Ik volg het forum nu ook, al zal ik verder niet heel veel gebruik maken van mn account denk ik.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:35 schreef Greys het volgende:
Even brutale vraag tussendoor maar als hier nog iemand is met Twitter die ons nog niet volgt daar, wil je dat dan ajb doen? We hebben nog 27 volgers nodig voor de duizend!![]()
Bekijk Songfestivalforum.nl (@:ESF_FOK): https://twitter.com/ESF_FOK?s=09
We gaan nu echtquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Jaaa onze tickets zijn ook gepersonaliseerd![]()
(@:grazz, @:BillDauterive en @:ijs_beer) Zo gaaf om te zien
![]()
Heb wel voor de zekerheid mijn doopnaam gebruikt, dus nog steeds niet echt mijn naam op een ticket
Jaaaa zo gaafquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:00 schreef grazz het volgende:
[..]
We gaan nu echtHet voelt ergens heel dichtbij, maar tegelijkertijd ook nog zo ver weg. En gelukkig maar. Ik wil nog lange tijd genieten van het gevoel dat er iets heel groots en magisch gaat aankomen
![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Em31 het volgende:
We hebben hier samen vandaag zo'n 7000 euro besteed aan kaarten
Ja alleen van de AVROTROS actie. Dus het is nog veel meerquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nog zonder de eerdere kaarten van gister er nog bij?
Bijzonder om het kaartje nu te zien, al kreeg ik bijna een paniekaanval, omdat ik m'n naam niet 1,2,3 zag staan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaaaa zo gaaf![]()
![]()
Ik heb hem naar jullie toegemaild, dus je kunt hem uitprinten en boven je bed hangen en heel vaak naar kijken![]()
![]()
(en t.z.t. gewoon opnieuw printen
)
Haha ja die staat er echt ieniemienie opquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:07 schreef grazz het volgende:
[..]
Bijzonder om het kaartje nu te zien, al kreeg ik bijna een paniekaanval, omdat ik m'n naam niet 1,2,3 zag staan.
heb je dat expres zo klein getypt? dit is wel een echt kaartje toch?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja die staat er echt ieniemienie op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
Ik zag 'm binnen komen. Meteen opgeslagen in m'n agenda.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:52 schreef Meke het volgende:
Jaaa onze tickets zijn ook gepersonaliseerd![]()
(@:grazz, @:BillDauterive en @:ijs_beer) Zo gaaf om te zien
![]()
Heb wel voor de zekerheid mijn doopnaam gebruikt, dus nog steeds niet echt mijn naam op een ticket
twitter:2020Rotterdam twitterde op vrijdag 13-12-2019 om 19:40:02VOLGTIP: @ESF_FOK, het twitteraccount van het enige echte Nederlandse Songfestivalforum - Dutch Eurovision Forum #Eurovision #ESC #songfestival #ESF #ESC2020 https://t.co/NopFDt0W39 reageer retweet
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:12 schreef grazz het volgende:
[..]
heb je dat expres zo klein getypt? dit is wel een echt kaartje toch?
Oh shit nu val ik door de mandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leek me wel een goed verdienmodel met al die ESFfans
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Je bent vast ook een Riaquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Moeten je doopnamen er ook op want dan durf ik m'n kaartje niet te laten zien bij de controle.
Gertruda Cornelia?quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Moeten je doopnamen er ook op want dan durf ik m'n kaartje niet te laten zien bij de controle.
Nee maar mijn tweede naam is mijn roepnaamquote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
Nee was het maar zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Geheheh.quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:18 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2019 20:22 schreef Cee het volgende:
Het is 13 december en over exact een half jaar is het 13 juni en zitten we middenin het zwarte gat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |