Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 december 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat er snel weer iets leverbaar is
Ben net in een spannend boek bezig
Tijd is wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:31 schreef AnneX het volgende:
Wat geweldig dat er van alles digitaal kan in lezen en kijken.
Waar halen jullie de tijd vandaan?
Bummer, met droog weer de zaterdagse boodschappen gedaan.
En nu regent het en toetert mn.X kerstliedjes op een Kerstmarkt, buiten.![]()
Morgen zingen wij binnen.![]()
En woensdag in Vreeswijk buiten zou het droog zijn...
Gedaan net na de foto. Is zand.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:36 schreef Blues het volgende:
Zin om dat pullekie uit haar oog te halen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:09 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit de nog-één-dag-te-gaan-surprise-stress!![]()
Nu in de 'met de hand gaatjes in klassieke kauwgomballen drukken'-fase. Bijna op de helft.![]()
[ afbeelding ]
De nieuwste? Ze waren weer geniaal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:39 schreef Blues het volgende:
Voel me zo goedMaar kan nie wandelen met dit weer
of althans, heb d'r geen zin in.
Dus na net eengrand tour aflevering gezien te hebben, echt als je de kans krijgt hengel die binnen
ga ik stukkie roeien en stukkie spelen
Die met de boten!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De nieuwste? Ze waren weer geniaal.
Leuk! Leuk motief ook.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eindelijk twee leuke jurkjes.Een zomerjurkje, en een iets nettere. Maar nog altijd te kort voor werk. Ik heb wel langere geprobeerd, maar ik vind dat gewoon echt niet mooi staan bij mij. Moet ik echt boven mijn knie blijven.
Deze ga ik met Kerst aan doen.
[ afbeelding ]
Leuke jurk, fijne kleur ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik heb eindelijk twee leuke jurkjes.Een zomerjurkje, en een iets nettere. Maar nog altijd te kort voor werk. Ik heb wel langere geprobeerd, maar ik vind dat gewoon echt niet mooi staan bij mij. Moet ik echt boven mijn knie blijven.
Deze ga ik met Kerst aan doen.
[ afbeelding ]
Wat is iedereen hier toch van de jurkjes.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Leuk! Leuk motief ook.
Ik heb op dit moment in totaal 2-3 broeken en 7 jurkjes![]()
Die orenquote:Op zaterdag 14 december 2019 15:19 schreef Lonaa het volgende:
Muppet krijgt een eigenwijze smoel![]()
[ afbeelding ]
Op het werk draag ik twee dagen in de week een polo en/of vest van het werk, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier toch van de jurkjes.Ik wilde eigenlijk een jurkje voor mijn werk vinden, maar dat is nog niet gelukt. Wel dit leuke topje, ook weer een keer net iets anders dan mijn standaard blouses.
Er lopen op mijn werk zoveel mensen met echt een goed gevoel voor mode rond. Ik voel me dan echt zo'n plain Jane.
[ afbeelding ]
Haha. Grapjas.quote:
Neurie je nu de hele dat Jezus is de goede Herder is ?quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha. Grapjas.![]()
@:Blues: Lang verhaal zeer kort, moeder van J. had het niet meer te verkrijgen (maar toch opgeduikelde) boekje De Slimme Rikkert van dé Rikkert op haar verlanglijstje staan.
Alleen de kauwgomballenboom.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Haha. Grapjas.![]()
@:Blues: Lang verhaal zeer kort, moeder van J. had het niet meer te verkrijgen (maar toch opgeduikelde) boekje De Slimme Rikkert van dé Rikkert op haar verlanglijstje staan.
Die kunnen ook iemand een keer ingehuurd hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2019 16:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is iedereen hier toch van de jurkjes.Ik wilde eigenlijk een jurkje voor mijn werk vinden, maar dat is nog niet gelukt. Wel dit leuke topje, ook weer een keer net iets anders dan mijn standaard blouses.
Er lopen op mijn werk zoveel mensen met echt een goed gevoel voor mode rond. Ik voel me dan echt zo'n plain Jane.
[ afbeelding ]
Aanmaakhoutjes maken alvast voor als ie straks de fik in magquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:14 schreef fietsie het volgende:
Zo eens even met een zaag de kerstboom passend maken voor de standaard. 't Kreng heeft een nogal dikke stam.
Nee composteren. Beter voor de CO2 saldo'squote:Op zaterdag 14 december 2019 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Aanmaakhoutjes maken alvast voor als ie steaks de fik in mag
Ook niet opstoken? Dennehout ruikt zo lekker als het fiktquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee composteren. Beter voor de CO2 saldo's
Nope, in stukkies in de container.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook niet opstoken? Dennehout ruikt zo lekker als het fikt
Zonde dus.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, in stukkies in de container.
Hier ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef fietsie het volgende:
In Belgie heb je zelfs kerstbomenbossen waar je je kerstboom-met-kluit kunt gaan poten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |