Dat het ik vorig jaar, spannend boek, plop, zwart. Aanzetten, 10 blz verder, plop, zwart. 😡 toen vond ik dat er wel een nieuwe mocht komenquote:Op zaterdag 14 december 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat er snel weer jets leverbaar is
Ben met in een spannend boek bezig
Ja vet irritant.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat het ik vorig jaar, spannend boek, plop, zwart. Aanzetten, 10 blz verder, plop, zwart. 😡 toen vond ik dat er wel een nieuwe mocht komen
Ze zijn er. Maar duurder. En deze doet het prima, dus vervangen is zinloos.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar er zijn toch grotere ereaders, of wil jij echt een h2o?
Totdat de mijne plop zwart deed voldeed hij prima en hoefde ik geen nieuwe, maar nu een grotere en da’s toch wel heel fijn.quote:Op zaterdag 14 december 2019 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zijn er. Maar duurder. En deze doet het prima, dus vervangen is zinloos.
Ik hoef geen waterdichte. Ik zit nauwelijks in bad
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 14 december 2019 13:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop dat er snel weer iets leverbaar is
Ben net in een spannend boek bezig
Tijd is wel een dingetje ja.quote:Op zaterdag 14 december 2019 14:31 schreef AnneX het volgende:
Wat geweldig dat er van alles digitaal kan in lezen en kijken.
Waar halen jullie de tijd vandaan?
Bummer, met droog weer de zaterdagse boodschappen gedaan.
En nu regent het en toetert mn.X kerstliedjes op een Kerstmarkt, buiten.![]()
Morgen zingen wij binnen.![]()
En woensdag in Vreeswijk buiten zou het droog zijn...
Gedaan net na de foto. Is zand.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:36 schreef Blues het volgende:
Zin om dat pullekie uit haar oog te halen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:09 schreef minilot het volgende:
Hallo vanuit de nog-één-dag-te-gaan-surprise-stress!![]()
Nu in de 'met de hand gaatjes in klassieke kauwgomballen drukken'-fase. Bijna op de helft.![]()
[ afbeelding ]
De nieuwste? Ze waren weer geniaal.quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:39 schreef Blues het volgende:
Voel me zo goedMaar kan nie wandelen met dit weer
of althans, heb d'r geen zin in.
Dus na net eengrand tour aflevering gezien te hebben, echt als je de kans krijgt hengel die binnen
ga ik stukkie roeien en stukkie spelen
Die met de boten!quote:Op zaterdag 14 december 2019 15:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De nieuwste? Ze waren weer geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |