quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog wel leuk om mensen ermee te verrassen. Dat ze niets sturen betekent niet dat ze het niet leuk vinden om een kaart te krijgen, denk ik dan.
Ik heb dit jaar een stuk of 10 kaarten verstuurd -- ik stuur alleen maar aan de mensen waarbij ik denk dat ik ze graag wat zou sturen.
Leukquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]en het is waarschijnlijk een pers
quote:Op vrijdag 13 december 2019 17:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hoeft niet op alles dat met kerst te maken heeft te zeggen dat je/jullie dat niet doet/doen, da's inmiddels duidelijk.
Oh nee we kregen geen template. Gewoon zelf prutsen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels ook een poster of twee gemaakt in PowerPoint. Maar ik kreeg beide keren een template waar ik me aan moest houden. Dus plaatjes gemaakt, tekst geschreven, erin geplakt, klaar. Daarvoor zou ik ook de moeite niet willen doen om met een ander programma te leren omgaan.
Is Illustrator een betaald programma? Mijn ervaring is dat de universiteit zich al blauw betaalt aan licenties voor programma's die in het curriculum zitten zoals MatLab, ChemDraw, etc. en dan de rest probeert zo laag mogelijk te houden.
Mijn indruk is dat mooie posters niet per se posterprijzen winnen. Posters winnen met:
- pakkende boodschap
- sterke figuren
- weinig tekst, maar alles staat er wat je nodig hebt
- een of twee mensen die bij de poster staan om enthousiaste uitleg te geven
En tips die ik kreeg:
- plak in de onderhoek van de poster portretfoto's van degenen die de poster presenteren met hun naam eronder, zodat het makkelijk is om ze aan te spreken
- druk figuren groot genoeg af zodat mensen ze van een afstand kunnen begrijpen
Ik stuur alleen nog maar naar mensen die ook iets terug sturen. Dit jaar waren het er nog maar 10.quote:Op vrijdag 13 december 2019 16:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier ook. Heb geen zin meer om kaarten te schrijven aan mensen die niks sturen.
Ik stuurde 60 tot 70 kaarten en kreeg er misschien 40 terug. Goed is goed hoor. En naar goede vrienden die niks sturen stuur ik natuurlijk nog wel wat.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog wel leuk om mensen ermee te verrassen. Dat ze niets sturen betekent niet dat ze het niet leuk vinden om een kaart te krijgen, denk ik dan.
Ik heb dit jaar een stuk of 10 kaarten verstuurd -- ik stuur alleen maar aan de mensen waarbij ik denk dat ik ze graag wat zou sturen.
Ik heb beide nuquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Tele6 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook weer ruzie met mobiele Fok? Eerst deed het laden van de pagina raar, maar nu komt er telkens een ad overheen die niet weggaat.
Ik kwam dit jaar op 42. Komen er waarschijnlijk nog wel wat bij. Maar heb er 60 besteld dus heb er genoeg. Wat heb je gemaakt als kaart?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik stuur alleen nog maar naar mensen die ook iets terug sturen. Dit jaar waren het er nog maar 10.
Achja voor die 10 heb ik dan ook wat zelfgemaakt.
Laatste anderhalve/ twee weken mobiel alleen maar ellende met fok. De pagina refresht nu in ieder geval niet meer iedere 3 seconden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Tele6 het volgende:
Hebben jullie trouwens ook weer ruzie met mobiele Fok? Eerst deed het laden van de pagina raar, maar nu komt er telkens een ad overheen die niet weggaat.
Voor het eerst met lacto-vrije melk gekookt, niets van gemerkt qua smaak of koken. g had nog wel een pilletje nodig voor de mozzerella en de roomboter die in de bechamel zat maar hopelijk heeft ie er minder last van nu als met echte melk.quote:
Nee deed het net goed.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:31 schreef Tele6 het volgende:
Zwanger?quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:39 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig gore champignons, en een kroket die absoluut niet lekker was.
Geen idee waarom. Zou haast gaan denken dat het aan mezelf ligt.
Even kijken of dit nog werkt:quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik kwam dit jaar op 42. Komen er waarschijnlijk nog wel wat bij. Maar heb er 60 besteld dus heb er genoeg. Wat heb je gemaakt als kaart?
Wat schattigquote:Op vrijdag 13 december 2019 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even kijken of dit nog werkt:
[ afbeelding ]
Eet smakelijk en geniet er van.quote:
Ja, het maken duurde alleen 3 a 4 uur per kaart, dus heel veel meer dan 10 had ik geen zin in gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 18:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat schattig![]()
Loebes was bij ons weer de sigaar haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |