Denk dat dat juist wel meevalt. Grote groepen met hetzelfde menu zijn veel makkelijker voor te bereiden.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:05 schreef Barreltje het volgende:
Voor de portemonnee wel vermoed ik.. het lijkt me qua werkdruk nog best pittig..
Door de zuurkool? Geen idee man.quote:
Ik doe voor mezelf ongeveer 500 gram zuurkool op 700 gram aardappels. Maar dat is omdat zuurkoolquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:11 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel zuurkool op hoeveel aardappelen gebruiken jullie? Ik heb 600 gram aardappel en 500 gram zuurkool, maar denk dat het toch misschien te weinig aardappel is.
Ik heb echt ontzettend veel moeite met de nieuwe cast.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:23 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu zit ik te twijfelen tussen wc schoonmaken of laatste aflevering van de crown kijken. Ik denk dat ik voor het laatste ga...
Hier zijn ze ook bezig met 'over-the-top' voorbereidingen. Dit jaar voor het eerst (gratis) kerstgedoe in Caprera: https://caprera.nu/agenda/kerst-in-caprera/quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:15 schreef AnneX het volgende:
Hier wordt de foyer in kerstsfeer gebracht. Veel werk voor twee weken. 🎄
Ik kijk toe, de eerste lichtsnoeren doen het al niet.
Het is ook een workout om dat gestampt en smeuīg te krijgen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:27 schreef Lonaa het volgende:
Zo beginnen aan de eerste 3. Ik geloof dat ik nog wel een pannen-uitdaging krijg. Dacht dat mijn grootste pan groter was
Dat ziet er goed uit, zeg!quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier zijn ze ook bezig met 'over-the-top' voorbereidingen. Dit jaar voor het eerst (gratis) kerstgedoe in Caprera: https://caprera.nu/agenda/kerst-in-caprera/
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb echt ontzettend veel moeite met de nieuwe cast.
Grote aardappels ftwquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Kramp in aardappel-vast-hou-hand, maar de eerste 3 kg is geschild.Grote aardappels gekocht.
Nog 7kg te gaan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:38 schreef Lonaa het volgende:
Kramp in aardappel-vast-hou-hand, maar de eerste 3 kg is geschild.Grote aardappels gekocht.
Ja toch en Claire als The Queen was ook gewoon fantastisch. Van mij hadden ze best de andere acteurs mogen houden en dan met make-up aan de slag mogen gaan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursVooral Philip vond ik enorm achteruit gegaan. Die eerste was briljant.
Ik ben enorm fan van de acteerprestaties van Olivia Colman. Vind haar met hele kleine blikken in de ogen of trekjes van haar mond briljant als ER2.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ja, gedeeltelijk had ik dat ook. Aan de andere kant vond ik het ook brilliant om het effect van ouderdom te zien, en hoe de mensen veranderen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eens. Hoe goed die acteurs ook waren, het waren niet de vertrouwde acteursVooral Philip vond ik enorm achteruit gegaan. Die eerste was briljant.
Ah ja dat kan natuurlijk. Ik denk dat het ook een stukje voorkeur is. Ik zeg niet dat ze slecht is. Alles behalve naar Claire had een air over zich die precies die juiste snaar raakte en dat mis ik een beetje.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben enorm fan van de acteerprestaties van Olivia Colman. Vind haar met hele kleine blikken in de ogen of trekjes van haar mond briljant als ER2.
Ik kan er ook moeilijk aan wennenquote:Op vrijdag 13 december 2019 13:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook goed gecast. Ben wel benieuwd naar seizoen 4 ook.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kan er ook moeilijk aan wennen![]()
Charles vind ik wel heel sympathiek overkomen, trouwens!
Ik heb helaas 3 maanden opzegtermijn. Gelukkig ook nog wat verlof, dus ik hoop over anderhalve maand weg te zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:10 schreef AnneX het volgende:
Was te laat voor een foto: de buurkat zit een plasje regenwater weg te lebberen op het tuinpad.
Weg plas.
@:Zilverberk: is het mogelijk om per omgaande de 2e baan op te zeggen?
De baan met de incompetente collega, die het laat afweten👍🏼
Uithuilen en rust.
@:Myra...goed gedaan om te gaan.![]()
En Tele: je bent aan het leren “om te gaan” met feestjes.
Een volgend keer gaat het weer beter.
Tralala... kerstdagen en familie.
Hoe kķmt het toch, dat ik zo slecht ben in “gezelligheid”
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook goed gecast. Ben wel benieuwd naar seizoen 4 ook.
Ja, ik zag hier ook dat het zometeen gaat plenzen. Ik denk dat ik erna maar de stad in ga (ik wil naar de theewinkel).quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Kijk net op buienradar. Ik geloof dat ik straks midden in een hoosbui naar huis ga. Heb ook geen zin om hier langer te zitten (bezig met rotklussen) tot dat het droog is.
Hm hier vanavond met nieuwe lief in stijl kerstdiner...quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:42 schreef Blues het volgende:
Ik zie op de werkapp dat eergisteren kerstkien is geweest en gisteravond de (altijd verklede in een thema) kerstborrel. Zo blij dat ik dat ik dat allemaal heb gemist en dat zonder een echte smoes
Alle werketentjes al achter de rug.
Overig gaan er steeds minder mensen naar die kerstborrel.. komt misschien omdat het elke keer in een thema is en je ziet steeds hetzelfde kleine groepje dat mega-uitbundig verkleed is
Ik had een andere in mijn hoofd. Misschien was ik de enige die die irritant vondquote:
Het scheelt dat ik dit tijden gedaan heb in een wel professionele keuken voor over het algemeen meer mensen. En dan 3 gangen.quote:
Ik denk dat wij langs elkaar heen postenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had een andere in mijn hoofd. Misschien was ik de enige die die irritant vond
Pfft nou zeg!quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm hier vanavond met nieuwe lief in stijl kerstdiner...
mijn ex werkte bij hetzelfde bedrijf en town was dat eigenlijk altijd heel gezellig.
Zie er beetje tegenop maar het zal uiteindelijk wel meevallen.
En dan volgende week kerstfeest van de baas, kerstlunch met mn klantteam, kerstborrel bij de klant en kerstviering op school.
Ben al kerstmoe voordat de kerst begonnen is
quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik denk dat wij langs elkaar heen posten
Ik weet niet waar die Q fb dieet/app toestand over gaat.
Ik had het over mijn zoon Q
Drie maandenquote:Op vrijdag 13 december 2019 14:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb helaas 3 maanden opzegtermijn. Gelukkig ook nog wat verlof, dus ik hoop over anderhalve maand weg te zijn.
Als staartje nog wel even mijn leidinggevende doordringen van de laksheid van één van mijn collega's.Ik hoop dat de luie hont in kwestie daar last mee krijgt.
Drie maanden is lang ja.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drie maanden![]()
Ter ergernis ende vermaak: WGR / Niet functionerende collega's
@:Blues...ontsnapt aan... en is kleinkind beter?
Oh absoluut! Charles wordt goed neergezet en zodanig dat je ook oprecht met hem te doen hebt.quote:Op vrijdag 13 december 2019 14:28 schreef Muck het volgende:
Ik kan er ook moeilijk aan wennen![]()
Charles vind ik wel heel sympathiek overkomen, trouwens!
Is dat bij jou een voorbode voor erger? Zit je op je werk?quote:Op vrijdag 13 december 2019 15:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende, Hadden we het gisteren over aura's. Maanden niet gehad en nu opeens wel. Kan m'n halve beeldscherm niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |