Een kick kan zeker geen kwaad nee. Wel raar om te zien dat ato hiervoor de laatste wasquote:Op zaterdag 5 juni 2021 20:51 schreef Sableheart het volgende:
Ja, er is lang niet gereageerd, maar dat komt omdat er ook lang geen fysieke meets geweest zijn. Maar als ze weer kunnen gaat dit topic wel nuttig zijn. Dus om hem wat makkelijker terug te kunnen vinden toch een schopje.
Nee @Meke begonquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Er kwam ineens een mention van @:Grazz van anderhalf jaar geleden door![]()
#Hiergaatietsmis
Nee ik had alleen dit gifje geliketquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Meke vindt kennelijk niet dat ik leuke posts heb geplaatst
Oh maar is dan ook een parelquote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had alleen dit gifje geliket![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2021 23:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik had alleen dit gifje geliket![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik wilquote:Op zondag 6 juni 2021 09:43 schreef Peter het volgende:
Een aftermeet met sjoelen moet weer kunnen toch?
Zolang niet iedereen een prik heeft gehad lijkt me van niet, he. Past heel slecht in de geest van voorzichtig versoepelen om met mensen van heinde en verre lekker te gaan meeten.quote:Op zondag 6 juni 2021 09:43 schreef Peter het volgende:
Een aftermeet met sjoelen moet weer kunnen toch?
Half juli moet iedereen zijn eerste prik hebben gehad toch? En de Horeca mag nu al meer dan eerderquote:Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zolang niet iedereen een prik heeft gehad lijkt me van niet, he. Past heel slecht in de geest van voorzichtig versoepelen om met mensen van heinde en verre lekker te gaan meeten.
Hoog tijd om daar iets aan te veranderen.quote:
Meet op een plein. Sjoelstenen naar elkaar gooien van zeven meter afstand. Gaat helemaal goedkomen.quote:Op zondag 6 juni 2021 12:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zolang niet iedereen een prik heeft gehad lijkt me van niet, he. Past heel slecht in de geest van voorzichtig versoepelen om met mensen van heinde en verre lekker te gaan meeten.
IN DE ANDERE DRIEEEEquote:Op zondag 6 juni 2021 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Meet op een plein. Sjoelstenen naar elkaar gooien van zeven meter afstand. Gaat helemaal goedkomen.![]()
@:Moira zal dat ook wel een goed idee vinden, raakt ze misschien ook nog eens wat.![]()
Jaaaa gezellig, ik wil zien hoe jij kan sjoelenquote:Op zondag 6 juni 2021 13:34 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me ook af of dit überhaupt al mag qua horeca enzo? Maar zodra het mag en ik volledig ingeënt ben, ben ik erbij hoor![]()
Heel veel zin om alle nieuwe gezichten te zien!quote:Op zondag 6 juni 2021 16:31 schreef Greys het volgende:
We gaan er een heerlijk sjoelfest van maken over niet al te lange tijd. Met zo te zien een aantal nieuwe sjoelers en dat is zo leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |