Wie jong is, stemt op de LibDems.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ja, ik verbaas mij ook over dat ''als je jong bent, ga stemmen op Labour voor je toekomst''. Terwijl Labour zich vooral - op papier dan - inzet voor de lagere arbeidersklassen, voor het type werknemer dat straks niet eens meer bestaat.
Die het onderwijs onbetaalbaar hebben gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2019 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie jong is, stemt op de LibDems.
Dat is men allang weer vergeten en Brexit gaat het een stuk moeilijker maken om in de EU te studeren en te reizen, zaken die jongeren belangrijk vindenquote:Op donderdag 12 december 2019 15:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Die het onderwijs onbetaalbaar hebben gemaakt
23:00 toch een exit poll? De uitslag hoor ik morgenvroeg wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Perrin het volgende:
Gaan er hier mensen vannacht de uitslag volgen?
Moet morgen wel werken, dus denk dat ik vannacht eens een verkiezing overslaquote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Perrin het volgende:
Gaan er hier mensen vannacht de uitslag volgen?
Veel jonge stemmers op de been, en die stemmen over het algemeen labour.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:48 schreef Hexagon het volgende:
De enige kans die Labour heeft is als ze genoeg angst en twijfel omtrent de NHS hebben gezaaid
Hun oude adresquote:Op donderdag 12 december 2019 18:20 schreef svann het volgende:
Het VK stemt in districten, maar waar vallen al de uitgereisde britse stemmers onder?
tenzij ze geld hebbenquote:Op donderdag 12 december 2019 18:04 schreef Puddington het volgende:
[..]
Veel jonge stemmers op de been, en die stemmen over het algemeen labour.
Dus als veel jonge mensen in de rij staan en tweets beschrijven dat, is het een Pro-Labour spin (ondanks dat geen van die tweets dat zo zegt).quote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef riazop het volgende:
Allemaal jonge mensen???
En die gaan allemaal tégen brexit stemmen.
Wat een suffe doorzichtige spin dat
Idem.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:03 schreef beantherio het volgende:
Ik heb de Brexit-perikelen de laatste maanden uit pure wanhoop ontlopen maar vanavond toch maar weer even aanschuiven hier.
Ik zie het morgen wel, mischien dat ik even kijk wat de exit polls vanavond zeggen maar dat is het wel.quote:
gekkiesquote:
Goed filmpje hierquote:
twitter:jeremycorbyn twitterde op woensdag 11-12-2019 om 12:45:28If you're not sure who to vote for, watch this. https://t.co/rBCBLzfoRp reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |