Ook alquote:Op donderdag 12 december 2019 12:46 schreef Jesper23 het volgende:
De eerste ronde van de ticketverkoop van de Grand Final Family show van het Eurovisie Songfestival is uitverkocht.
Helaas
Jaquote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ik ook nog! Zolang het niet uitverkocht is, hebben we nog een kans
Niet doen! Alleen via Ticketswap.quote:
Dat kwam omdat er in Tel Aviv echt tyfusdure kaarten waren en ook qua accommodatie vrij lastig was met hoge prijzenquote:Op donderdag 12 december 2019 12:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Het frustrerende vind ik dat ik als ik bijv. vorig jaar de illegale live stream van de jury halve finales en finale zag dat het niet vol zat. Ik dacht daar is niet veel animo voor dus... dat....
Ik heb niet eens gekeken of ik stoelen kon kiezen.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb kaartjes voor de eerste semi familyshow!
Kon alleen geen plaatsen kiezen zelf, alleen de ring? Of had iedereen dat?
Nou ja, maakt niet uit, had niet meer verwacht dat het zou lukken.
Cee + Greys 1e semi livequote:Op donderdag 12 december 2019 12:50 schreef Andromache het volgende:
Maar wie heeft nu kaarten?
Andromache: 1x SF2 family zitplaats 2e rang
En tien minuten later al binnen op 2 schermen. Omg. Heb 2 kaarten voor semi 1. Wel staanplaatsen, maar beter dan niets.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:37 schreef Cirilico het volgende:
Beide jury shows er ook uit.
Toch ff overal nog op familie geklikt maaar dat wordt 'm toch niet nu pas.
kan niet ik sta daar al 2 uur voor in de wacht en nog steeds. Jij sluit achteraan aan. pfff spannend...quote:Op donderdag 12 december 2019 12:49 schreef Pluto1975 het volgende:
WTF. Log voor de grap in op family show eerste semi en heb binnen 5 minuten beet
quote:
Ik voor de Family Show GF (weer een woord geleerd vandaagquote:
2x SF2 family arena.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:50 schreef Andromache het volgende:
Aoibhin: 4x familyshow finale, arena floorquote:Op donderdag 12 december 2019 12:50 schreef Andromache het volgende:
Die is ook al uitverkocht helaas.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:55 schreef ato het volgende:
Ik heb het idee dat de family zaterdag eerder lukt, miscchien moet ik daarvoor gaan?
Ik heb drie kaarten over!quote:Op donderdag 12 december 2019 12:54 schreef ato het volgende:
Ik wil graag voor de jury finale vrijdag of family zaterdag. Helaas beiden mislukt.
Oh wat zuur!quote:Op donderdag 12 december 2019 12:57 schreef 18.32 het volgende:
LOL. Kom door de wachtrij 1e familieshow, uitverkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |